دانلود و خرید کتاب از این رو تا آن رو هادی ارشاد حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از این رو تا آن رو اثر هادی ارشاد حسینی

کتاب از این رو تا آن رو

معرفی کتاب از این رو تا آن رو

کتاب از این رو تا آن رو نوشته هادی ارشاد حسینی است. این کتاب کمک می‌کند افراد کم‌رویی را کنار بگذارند. وقتی شما در برابر دیگران از انجام امری که واقعاً ناپسند است پرهیز می‌کنید، یعنی شما فرد باحیایی هستید؛ ولی وقتی از انجام کاری که اصلاً ناپسند نیست خجالت می‌کشید و از آن خودداری می‌کنید، احتمالاً شما فرد کم‌رویی هستید!

درباره کتاب از این رو تا آن رو

در یک پژوهش میدانی نتایج جالبی به دست آمد: افراد کم‌رو، ناسازگاری‌های بیشتری را در خانواده تجربه می‌کنند، ارتباط مؤثر کمتری دارند، رابطه کمتری با خویشان همسر و دوستانشان دارند، روابط زناشویی کمتر داشته و خودخواهی بیشتری دارند. اینها فقط گوشه‌ای از آسیب‌های کم‌رویی در خانواده و جامعه است. کسی تردیدی ندارد که کم‌رویی امری ناهنجار است و باید با آن مقابله کرد. نویسنده در این اثر، ضمن معرفی کامل کم‌رویی و بیان نشانه‌های آن، به بررسی پیامدها و عوامل آن پرداخته و در پایان، راهکارهای مقابله با کم‌رویی را با استفاده از منابع اسلامی و روان‌شناختی، به‌خوبی ارائه داده است.

خواندن کتاب از این رو تا آن رو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند عادت بد کم‌رویی را کنار بگذارند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب از این رو تا آن رو

کم‌رویی انواع مختلفی دارد: از نوع عمیق و جدی آن گرفته تا نوع ملایم و کم‌اهمیت آن. معمولاً در نوع عمیق و جدی، شدت و فراوانی کم‌رویی بالاست و در موقعیت‌های بیشتر و با شدت بالاتری تجربه می‌شود؛ به‌طوری‌که تا حد زیادی زندگی عادی فرد را مختل می‌کند؛ اما در نوع ملایم و کم‌اهمیت، شاید فقط در برخی موقعیت‌ها، آن هم با شدت کمتری، همراه باشد و علائم و پیامدهای اندکی هم برای فرد در پی داشته باشد؛ البته باید در نظر داشت وقتی از کم‌رویی حرف می‌زنیم، منظورمان این است که فرد، بیش از هر چیز، درباره فعالیت‌های اجتماعی و برقراری ارتباط با دیگران واهمه دارد. بااین‌حال معنای این سخن آن نیست که چنین فردی الزاماً دچار بیماری روحی – روانی است.

به طور کلی، حداقلِ پدیدارشدن کم‌رویی هنگامی است که فردِ کم‌رو با مخاطبان آشنا، صمیمی و خردسال در کانونی مانند خانواده سروکار دارد و حداکثرِ تبلور یا تظاهر کم‌رویی زمانی است که فردِ کم‌رو در یک موقعیت و شرایط تازه با حضور جمع زیادی از افراد غریبه، متنفذ و مقتدر، ملزم به صحبت‌کردن، توضیح و گفت‌وشنود صریح می‌شود.

به طور خلاصه، می‌توان کم‌رویی را بیشتر در اطراف دو چیز مشاهده کرد:

افراد خاص

مانند غریبه‌ها، جنس مخالف، والدین، قدرتمندان بر حسب نقشی که دارند، اقوام، افراد مسن‌تر، دوستان، کودکان، قدرتمندان به نسبت سطح سوادشان. 

نظرات کاربران

کاربر 3784427
۱۴۰۰/۰۹/۱۷

فقط راجب کم رویی عواملش توضیح داده زیادراهکارهای بدردبخوری نداده من اصلاپیشنهادنمیکنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۱۰۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان