دانلود و خرید کتاب بازاریابی دیجیتال بهزاد سلمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی دیجیتال اثر بهزاد سلمانی

کتاب بازاریابی دیجیتال

امتیاز:
۳.۳از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازاریابی دیجیتال

کتاب بازاریابی دیجیتال نوشته‌ بهزاد سلمانی است. یکی از چالش‌های نگارش کتاب در حوزه تجارت الکترونیکی (شامل بازاریابی دیجیتال) تحولات سریع این حوزه است. این تحولات، با گذشت زمان، برخی مطالب کاربردی کتاب‌های این حوزه را از دور خارج می‌کنند و بازنگری آن‌ها را گریزناپذیر می‌سازند. در این کتاب به این رشد توجه بسیاری شده است.

درباره کتاب بازاریابی دیجیتال

هدف این کتاب عرضه دانش پایه در بازاریابی دیجیتال است. بازاریابی دیجیتال گستره بزرگی دارد و موضوعات فراوانی را دربر می‌گیرد. برخی موضوعات آن همانند بازاریابی اجتماعی گستره بزرگی دارند و می‌توانند موضوع کتاب‌های جداگانه‌ای باشند. روشن است، پوشش کامل همه این موضوعات در یک کتاب پایه ممکن نیست و گزینش بخش‌هایی از آن گریزناپذیر است. همچنین، رویکرد این کتاب ارائه مبانی بازاریابی دیجیتال به‌صورت خلاصه و روزآمد در چارچوب یک کتاب درسی است و خواننده برای مطالعه بیشتر به منابع معتبر ارجاع داده شده است . این رویکرد، خواننده را برای درک کاربردهای بازاریابی دیجیتال که گستره بزرگی دارند و به‌صورت پیوسته توسعه می‌یابند آماده می‌کند.

خواندن کتاب بازاریابی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در حوزه کسب و کارهای دیجیتال فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

Noor
۱۴۰۲/۱۰/۱۵

کتاب برای افراد مبتدی خوبه. مقداری قدیمیه خصوصا در دنیای اینترنت و فناوری که هر روز همه چی داره تغییر می‌کنه. ولی بخونیدش ضرر نداره. یکی از خوبیاش اینه که مباحث را توی کادرهایی جدا آورده با عناوین گویا و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان