دانلود و خرید کتاب مبانی تجارت الکترونیکی بهزاد سلمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی تجارت الکترونیکی اثر بهزاد سلمانی

کتاب مبانی تجارت الکترونیکی

معرفی کتاب مبانی تجارت الکترونیکی

کتاب مبانی تجارت الکترونیکی نوشتهٔ بهزاد سلمانی و امیرمحمد سلمانی است و انتشارات نور علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مبانی تجارت الکترونیکی

در این کتاب دانش پایه تجارت الکترونیکی به‌صورت خلاصه و روزآمد و با بهره‌مندی از نمونه‌های جهانی در چارچوب یک کتاب درسی عرضه شده است. در این نوشتار در راستای اهداف آموزشی از نمودارهای بسیاری استفاده شده است. امید است، نمودارها در تدریس مطالب این کتاب (به‌ویژه در کلاس‌های مجازی) سودمند باشند. دانشجویان می‌توانند از این کتاب به عنوان منبع اصلی در دوره کارشناسی استفاده کنند. همچنین این کتاب برای کارآفرینان، مدیران و کارشناسان مفید است.

هدف این کتاب مرور مبانی تجارت الکترونیکی است. تجارت الکترونیکی گستره بزرگی دارد و حوزه‌های گوناگونی چون فناوری اطلاعات، کسب و کار، جامعه‌شناسی، حقوق و اقتصاد را دربر می‌گیرد. بنابراین می‌توان مبانی تجارت الکترونیکی را با رویکردهای گوناگون عرضه کرد. در این کتاب رویکردهای اقتصادی و کسب و کاری مورد توجه قرار گرفته‌اند. در این نوشتار، دانش پایه تجارت الکترونیکی به‌صورت خلاصه و روزآمد و با بهره‌مندی از نمونه‌های جهانی در چارچوب یک کتاب درسی عرضه و خواننده برای مطالعه بیشتر به منابع معتبر ارجاع داده شده است.

یادآوری می‌شود، تجارت الکترونیکی حوزه‌ای پویا با دگرگونی‌های بسیار و سریع است. این پویایی، با گذشت زمان، برخی موارد کتاب‌های این حوزه (شامل این کتاب) را از دور خارج و روزآمدی آنها را گریزناپذیر می‌کند. توجه به این نکته در کاربری کتاب‌های حوزه تجارت الکترونیکی مفید می‌نماید.

خواندن کتاب مبانی تجارت الکترونیکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تجارت الکترونیکی به‌صورت گسترده در حوزه‌های گوناگونی چون کسب و کارها، خدمات و سازمان‌های دولتی وارد شده است. توسعه روزافزون تجارت الکترونیکی یادگیری آن را برای همگان گریزناپذیر ساخته است. این کتاب مبانی این حوزه را مرور می‌کند. در این چارچوب، همه افرادی که به دانش پایه در تجارت الکترونیکی نیاز دارند، در زمره کاربران این کتاب قرار می‌گیرند. این کتاب سه گروه کاربر دارد:

دانشجویان: در برخی دانشگاه‌های کشور (همسو با دانشگاه‌های معتبر جهان) دوره‌های دانشگاهی تجارت الکترونیکی راه‌اندازی شده است. همچنین آن در برنامه‌های درسی برخی رشته‌ها (برای نمونه مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت بازرگانی و اقتصاد) گنجانده شده است. دانشجویان می‌توانند از این کتاب در درس تجارت الکترونیکی در دوره کارشناسی استفاده کنند. یادآوری می‌شود، دانشجویان برای درک بهتر تجارت الکترونیکی نیازمند یادگیری مفاهیم پایه در حوزه‌هایی چون سیستم‌های اطلاعاتی ، کسب و کار و اقتصادند.

کارآفرینان: فرصت‌های فراوانی در بازارها (الکترونیکی و متعارف) وجود دارند. کارآفرینان برای بهره‌مندی از این فرصت‌ها و پرهیز از ریسک‌های کسب و کار نیازمند کسب دانش و مهارت در تجارت الکترونیکی هستند. آشنایی با مبانی تجارت الکترونیکی شناخت بهتری از کارکردهای بازارها فراهم می‌کند. همچنین کاربری مدل‌های کسب و کار الکترونیکی بستر مناسبی را برای توسعه فعالیت‌های کارآفرینی پدید می‌آورد. بنابراین کارآفرینان با یادگیری تجارت الکترونیکی می‌توانند احتمال توفیق خود را در فعالیت‌های خود افزایش دهند.

کارشناسان و مدیران: هر فعالیت اقتصادی به‌گونه‌ای با تجارت الکترونیکی در ارتباط است. بنابراین افراد با یادگیری تجارت الکترونیکی مسیر شغلی بهتری را در پیش رو خواهند داشت. همچنین بسیاری از کارفرمایان انتظار دارند، کارکنان آنها (دست‌کم) با مبانی تجارت الکترونیکی آشنا باشند. آشنایی با این حوزه به افراد کمک می‌کند تا به عنوان کارشناس یا مدیر در مدیریت تجارت الکترونیکی در شرکت‌ها مشارکت داشته باشند و به فردی تاثیرگذار در سازمان خود تبدیل شوند. این کتاب با مرور مبانی تجارت الکترونیکی می‌تواند بستر را برای توسعه دانش پایه مدیران و کارشناسان شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های دولتی فراهم کند.

ساعت ها با المپیاد شیمی (جلد دوم)
مرتضی خلینا
بررسی رابطه نبوت و امامت
عبدالله نیکان اقدم
پرچینو بر می داریم
مرتضی حاتمی
درک مدل‌سازی اطلاعات ساختمان
جان تو کی
روسمرسهولم
هنریک ایبسن
کبودی همه سپیدی‌ها؛ جلد اول
سریا داودی حموله
جشن برای بوریس
توماس برنهارد
هنرحل مسأله
مایکل اسلون
مغز من و رنگ آمیزی؛ یوگا با رنگ ها
سپیده بخت
اسکندر
الیف شافاک
آسیب مهد کودک
برایان سی رابرتسون
اقتصاد کلان، چالش در دیدگاه های سنتی
ابراهیم گرجی
گرترود
کارل تئودور درایر
جنگ پول ها
ژاک میسترال
شاد کردن دل مؤمن (جلد ۹)
اکبر خواجه پیری
ادبیات ایران و آیین شبیه‌خوانی
محمدحسین ناصربخت
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۸ صفحه

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان