دانلود و خرید کتاب کلمات جادویی تیم دیوید ترجمه پویا حقیقی گیلاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلمات جادویی اثر تیم دیوید

کتاب کلمات جادویی

معرفی کتاب کلمات جادویی

کتاب کلمات جادویی نوشته تیم دیوید، دانش و اسرار پشت پرده هفت کلمه را فاش می کند. هفت کلمه‌ای که بر می‌انگیزانند، مداخله می‌کنند، و تأثیر می‌گذارند.

 درباره کتاب کلمات جادویی

کلمات نمی‌توانند کوه‌ها را جابه‌جا کنند، اما می‌توانند جمعیتی را تکان دهند. کلمات افکار را شکل می‌دهند، احساسات را به جوش می‌آورند، واکنش ایجاد می‌کنند؛ فاسد می‌کنند و درمان می‌کنند.

اگر می‌خواهید کوه‌ها را جا به جا کنید اول لازم است که بتوانید مردم را به حرکت وادارید. اگر بتوانید بیشتر در افراد انگیزه ایجاد کنید و مؤثرتر آنها را هدایت کنید، آنگاه این جهان جای بهتری بود.

تأثیر و انگیزش یعنی تشکیل شرایطی که طی آن مغز انسان طوری تشنه شود که بدن را به دنبال خود بکشاند. خبر بزرگ این است که اکثر انسان ها مغزشان همین حالا هم در برخی موضوعات تشنه است. آنها همین حالا هم زندگی را با مجموعی از خواسته ها ، نیاز ها و الهامات طی می‌کنند. شما تنها نیاز دارید تا آنها را بشکافید، در آنها جستجو کنید و از آنها الهام بگیرید. وقتی این کار را کردید مراقب باشید! بزرگترین مشکل شما ایجاد انگیزه نیست بلکه هدایت آن است.

بزرگترین مشکل در جهان مستلزم بزرگترین راه حل در دنیاست: افزایش فوری و جهان شمول روابط انسانی و کلمات جای درستی برای شروع آن است

این کتاب در باره کلماتی است که موجب انگیزه در کارمندان، درگیر کردن دانش آموزان، شروع جنبش ها، قدرتمند سازی کودکان، کمک کردن به مشتریان و مبدل شدن به رهبری تأثیر گذار می‌شود. هفت کلمه جادویی در این کتاب تنها کلمات نیستند. آنها در دل نیازهایی که هر انسانی دارد ریشه دارند. 

 خواندن کتاب کلمات جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب‌های موفقیت در کسب وکار و زندگی

 درباره تیم دیوید

تیم دیوید از سن نوزده سالگی یک شعبده باز و تردست حرفه ای بوده است که در حدود سیصد نمایش در سال اجرا می‌کرده است. او کار خود را با تمرین و آموزش شعبده و تردستی ادامه داد و در سال ۲۰۱۰ به عنوان "بهترین شعبده باز آمریکای شمالی" شناخته شد. شبکه پرطرفدار او در اینترنت بیش از یکصد هزار بازدید در ماه دریافت کرده و شاگردانش از بیش از هفتاد کشور از سراسر جهان دور هم جمع شده اند.

تیم در حال حاضر تمرکز خود را معطوف به کمک به مردم برای برقراری ارتباطات مفیدتر و مؤثرتر کرده است. او هر ساله علاوه بر برنامه های صوتی اش، کتابهای الکترونیکی و برنامه‌های الکترونیکی‌اش، بیش از صد سخنرانی و جلسات تمرین برگزار می‌کند. 

 بخشی از کتاب کلمات جادویی

مانند بسیاری از شعبده‌بازان، کارم را با اجرا در جشن تولد کودکان شروع کردم. دقیقاً هر چیزی که می‌توانید تصور کنید (به علاوه چیزهایی که نمی‌توانید)، در وسط اجرای من رخ داده است. بچه‌ها روی هم استفراغ کرده‌اند، مثل فیلم ماتریکس برای اینکه لگد کاراته ای نخورم جا خالی داده‌ام، حتی یک بار بز اهلی کسی سعی کرد وسایلم را ببلعد. وای از همه این‌ها قابل پیش‌بینی‌تر زمانی‌ست که بچه‌ها هیجان‌زده می‌شوند و وسط اجرای یک حقه می‌ایستند. نشسته نگاه داشتن بچه‌ها تقریباً غیر ممکن بود. آن موقع بود که با اولین کلمه جادویی واقعی خودم روبه‌رو شدم.

"چون"

وقتی به آنها می‌گفتم "چهارزانو بنشینید چون بچه‌هایی که پشت سر شما هستن نمیتونن ببینن" آنها این کار را می‌کردند. اگر می‌گفتم بنشینید چون نمیخوام این همه ایستاده تشویق کردن منو مغرور کنه" آنها گوش می‌کردند. مثل جادو

خب در حقیقت جادو نبود. و هیچ ارتباطی با دلایلی که به آنها می‌دادم هم نداشت. بلکه تحقیقات الن لانگر۳۵، روانشناس دانشگاه‌هاروارد بود که به صورت عملی اجرا می‌شد.

مطالعات مشهور لانگر، از یک صف از انسان‌ها شروع شد که در انتظار استفاده از دستگاه فتوکپی بودند. بعد او سعی کرد خارج از نوبت وارد صف شود. اما برای انجام این کار بی ادبانه رفتار نکرد. او مؤدبانه پرسید: "ببخشید، من پنج صفحه دارم. میشه از دستگاه تکثیر استفاده کنم؟" او بارها این کار را تکرار کرد و دریافت که ۶۰ درصد از افراد به او اجازه می‌دهند زودتر از آنها کارش را انجام دهد.

سپس لانگر اختصاصی تر عمل کرد. "ببخشید، من پنج صفحه دارم. میشه از دستگاه تکثیر استفاده کنم چون من عجله دارم؟" وقتی دلیلی عنوان کرد، "... چون من عجله دارم؟"، تعداد کسانی که اعتراضی نداشتند تا ۹۴ درصد افزایش یافت. تا اینجا چندان جای تعجب نیست.

نکته اعجاب انگیز زمانی‌ست که پای شکل سوم درخواست به میان می‌آید: "ببخشید، من پنج صفحه دارم. میشه از دستگاه تکثیر استفاده کنم، چون چند تا کپی باید بگیرم؟" تعداد کسانی که اعتراضی نداشتند تقریبا ثابت باقی ماند، ۹۳ درصد، آن هم زمانی که او دلیل را حذف کرده بود. لانگر می‌توانست به سادگی با گفتن کلمه "چون" بدون نوبت وارد صف شود. به نظر من که شبیه یک کلمه جادوییست.

نظرات کاربران

kian pazoki
۱۴۰۰/۰۲/۱۰

کتابی ست که کمک می‌کنه بیشتر متوجه کلمات باشیم و آنچه مطلوبمون هست رو بهتر بیان کرده و بشنویم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

حجم

۱۲۶٫۲ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶۹ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان