دانلود و خرید کتاب مهارت‌های ذهنی (جلد دوم) رابرت دیلنز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت‌های ذهنی (جلد دوم) اثر رابرت دیلنز

کتاب مهارت‌های ذهنی (جلد دوم)

معرفی کتاب مهارت‌های ذهنی (جلد دوم)

کتاب مهارت‌های ذهنی (جلد دوم) نوشته رابرت دیلتز با ترجمه پویا امامی کرکندی منتشر شده است. در جلد اول این کتاب با افرادی آشنا می‌شوید که نماد هوش هستند.

درباره کتاب مهارت‌های ذهنی (جلد دوم)

تفاوتْ تفاوت می‌آفریند. این جمله یکی از پیش‌فرض‌های معروف ان. ال. پی است. تفاوت اینشتین با مردم عادی چیست؟ چگونه می‌توان مانند اینشتین تعارض‌های درون و بیرون را حل کرد؟ راه‌حل‌های اینشتین برای توجیه جمع اضداد در پدیده‌های فیزیکی، از کدام دیدگاه نشأت می‌گیرد؟ وقتی از دید اینشتین به مسائل نگاه شود، راه‌حل چقدر بدیهی و مشکل چقدر ساده خواهد شد؟ پس از خواندن کتاب به روشنی پاسخ این سؤالات را به دیگران توضیح خواهید داد و با در دست داشتن جعبهٔ ابزار شگردهای تفکر اینشتین، تعارض‌های زندگی را تحلیل و حل خواهید کرد.

خواندن کتاب مهارت‌های ذهنی (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه پیشرفت شخصیت و کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب مهارت‌های ذهنی (جلد دوم)

ان. ال. پی از مطالعات گستردهٔ مردمان مؤثر در زمینه‌های مختلف سه مشخصه به دست آورده است که افراد موفق و خلاق را از دیگران متمایز می‌کند که با تعریف جیمز منطبق است:

۱. هدف ثابتی دارند که فعالیت آن‌ها را هدایت می‌کند؛

۲. بازخورد حسی نزدیکی دارند که با توجه به فعالیت انجام‌شده، پیشرفت حاصل برای رسیدن به هدف را اندازه‌گیری می‌کنند؛

۳. در رفتار خود انعطاف دارند، به طوری که می‌توانند فعالیتشان را به راحتی و با بیشترین تأثیر، برای رسیدن به هدف خود تغییر دهند.

اینشتین اذعان می‌کند، روش‌های دانشمندان ممکن است به سفتی ابزارها و فرایندها منجر شود و به جای راه‌های جانبی دیگر، هدف‌های متغیری تولید کند. عمدتاً توصیف‌های دانشمندان حول شناسایی زنجیره‌های علت و معلول می‌چرخد که به وقایع سازندهٔ گذشته بازمی‌گردد (آنچه ارسطو از آن به دلایل پیشین یا مکانیکی نام می‌برد.)؛ نظریهٔ دلایل نهایی یعنی این‌که اتفاق‌ها به دنبال اهداف آینده پیش می‌آیند، تفکری علمی شناخته نشده است. هنوز آداب و بینش تابعی از اعتقاد به هدف نهایی است، همان‌طور که ولیام جیمز می‌گوید:

«در تمام عصرها، فردی که ارادهٔ او از اهداف دوردستش نشأت گرفته است، دارای عمیق‌ترین بینش است.» (James, ۱۹۷۹: ۱۵)

مطابق مدل تات، ارزش‌ها و باورها فرایندهای تست برنامهٔ زندگی هستند، دانش و فعالیت‌های فنی، عملیات‌هایی هستند که برای رسیدن به اهداف سطوح بالاتر به کار می‌رود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان