دانلود و خرید کتاب مجموعه داستان‌هایی برای تقویت هوش هیجانی در کودکان حمیدرضا بلوچ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مجموعه داستان‌هایی برای تقویت هوش هیجانی در کودکان اثر حمیدرضا بلوچ

کتاب مجموعه داستان‌هایی برای تقویت هوش هیجانی در کودکان

معرفی کتاب مجموعه داستان‌هایی برای تقویت هوش هیجانی در کودکان

تقویت هوش هیجانی در کودکان نوشته حمیدرضا بلوچ دربردارنده داستان‌های کوتاه کودکانه برای تقویت هوش عاطفی در بچه‌ها است. داستان‌های آمده در این کتاب، با به تصویر کشیدن احساسات، احساس‌های گوناگون عاطفی همچون خشم، ترس، شادی و ... را برای کودکان تشریح می‌کنند و آنان را به تفکر درباره آن احساس وامی‌دارند.

داستان‌های این کتاب از کشورهای گوناگون گردآوری شده است و تصویری از دنیای واقعی با همه احساسات در آن را برای کودکان عرضه می‌کند.

خواندن کتاب تقویت هوش هیجانی در کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

والدینی که در صدد تربیت و تقویت هوش هیجانی کودکان خود هستند می‌توانند کودکان خود را به خواندن داستان‌های این کتاب تشویق کنند.

 بخشی از کتاب  تقویت هوش هیجانی در کودکان

چهار دوست

نکتهٔ آموزشی: واقع‌بینی

نکتهٔ اخلاقی: واقع‌بین بودن بهتر از دانا بودن است.

داستان

چهارتا دوست با هم در یک دهکدهٔ قحطی زده زندگی می‌کردند. سه تا از آن‌ها فوق‌العاده باهوش و دانا بودند و دوست خود شیوانا را یک واقع‌بین احمق فرض می‌کردند.

این چهار نفر تصمیم گرفتند به محلی به نام ماناسا که برای محققان در نظر گرفته شده بود، بروند. آن‌ها برای رسیدن به آنجا باید از یک جنگل عبور می‌کردند. در جنگل با استخوان‌های یک شیر مواجه شدند. ساتیانا تصمیم گرفت با خلق دوبارهٔ اسکلت شیر دانش خود را نشان دهد. دوست دیگر عضلات و ساختمان بدن شیر را سرهم سوار کرد. سپس ویدیانا خواست با دمیدن زندگی به داخل بدن شیر، برتری خود را بر آن‌ها نشان دهد.

اما شیوانا سعی کرد آن‌ها را متوقف کند و عواقب طرح‌ها و نقشه‌هایشان را به آن‌ها هشدار داد. اما آن‌ها از کار و تصمیم خود دست برنداشتند و شیوانا که عاقبت کار آن‌ها را می‌دانست قبل از اینکه ویدیانا طرح احمقانهٔ خود را عملی کند، فوراً از درختی بالا رفت. شیر زنده شد و آن سه احمق دانا را بلعید.

بدین ترتیب سرشت و طبیعت واقع‌بینانهٔ شیوانا او را از مرگ نجات داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۸۸۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان