دانلود و خرید کتاب خوک ها عرق نمی کنند! کلی تیلز ترجمه شبنم حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خوک ها عرق نمی کنند! اثر کلی تیلز

کتاب خوک ها عرق نمی کنند!

معرفی کتاب خوک ها عرق نمی کنند!

کتاب خوک ها عرق نمی‌کنند! را کلی تیلز نوشته و تصویرگری کرده و با ترجمۀ شبنم حیدری‌پور در انتشارات پرتقال به چاپ رسیده است. آیا خوک‌ها هم بوی بد عرق می‌گیرند؟ نه! اما خوک‌ها خودشان را گِل‌مالی می‌کنند. این یک واقعیت باحال دربارۀ آن‌هاست. این کتاب، جلد سوم از مجموعۀ حیوانات شگفت‌انگیز محسوب می‌شود که دربارۀ دانستنی‌های کودک و مناسب برای این ردۀ سنی است. موضوع مجموعه، حقایقی عجیب و غریب اما واقعی در قلمرو حیوانات است که موضوعات را با تصاویر جذاب و بیانی بامزه توضیح می‌دهد؛ درواقع موضوع این است: بدن‌های مختلف و مغزهای مختلف. نحوۀ چیدمان صفحه و توضیح مسائل، کتاب‌های این مجموعه را مناسب برای مشکل نارساخوانی در کودکان کرده است.

درباره کتاب خوک ها عرق نمی‌ کنند!

کتاب خوک‌ها عرق نمی‌کنند! جلد دوم از مجموعۀ حیوانات شگفت‌انگیز است. این مجموعه، خواندن دربارۀ حیوانات همراه با تصاویر را میسر کرده است. مجموعۀ حیوانات شگفت‌انگیز، متشکل از کتاب‌های عجیب و غریب اما واقعی در مورد قلمرو حیوانات برای بچه‌ها است. کتاب‌های سرگرم‌کنندۀ این مجموعه، محتوایی غیرداستانی برای کودکان دارند و ضمن توضیح ویژگی‌های عجیب حیوانات به آن‌ها کمک می‌کنند تا به‌آرامی با تنوع بدن آشنا شوند. هرکدام از کتاب‌ها یک حیوان را نشان می‌دهند که چیزی را از دست داده است. چیزی که کودکان جایش را یاد گرفته‌اند و می‌دانند باید آنجا باشد. این موضوع به کودک هم آموزش می‌دهد تنوع و گوناگونی را یاد بگیرد و هم آموزش می‌دهد که این حیوانات با وجود آن فقدان، نه‌تنها رشد می‌کنند که به‌علت همان فقدان و برای آن رشد می‌کنند. کتاب‌ها علاوه بر توضیح حقایق به کودکان، با زبان ساده اما طنزآمیزشان واژه‌های جدیدی را به آن‌ها می‌آموزند.

مجموعۀ حیوانات شگفت‌انگیز از تصاویرو چیدمان مناسب برای نارساخوانی استفاده می‌کند. در موضوع نارساخوانی، اغلب روی چالش‌ها و مشکلات تمرکز می‌شود که اصلی‌ترین آن مشکل در خواندن است؛ اما به‌لطف نحوۀ ساخت مغز نارساخوان، افراد مبتلا به نارساخوانی اغلب خلاق، شهودی و بسیار موفق هستند. به‌عبارت دیگر، همان‌طور که در مورد حیوانات مصداق دارد، افراد دارای مغز نارساخوان نیز نه‌تنها شکوفا می‌شوند که اساساً شکوفایی‌شان به‌خاطر همان است. نکتۀ مهم اینکه، کلی تیلز، نویسنده و تصویرگر این مجموعه، عضو انجمن بین‌المللی نارساخوانی (IDA) است.

کتاب خوک‌ها عرق نمی‌کنند! موضوعی سرگرم‌کننده دربارۀ خوک‌ها دارد و با این پرسش آغاز می‌شود: آیا خوک‌ها هم بوی بد عرق می‌گیرند؟ نه! اما خوک‌ها خودشان را گِل‌مالی می‌کنند. این یک واقعیت باحال درباره آن‌هاست. لباس گِلی ظاهر خوک‌ها را باحال می‌کند و از پوستشان در برابر آفتاب محافظت می‌کند. در این کتاب مصور و رنگارنگ، کودک می‌خوانند و می‌بینند که خوک‌ها چه کارهایی نمی‌کنند.

خوک‌ها عرق نمی‌کنند! کتاب تصویری ساده دربارۀ خوک‌ها است و کودکان با خواندنش یاد می‌گیرند که چگونه بدن‌های مختلف در عرق، آب یا گل متفاوت خنک می‌شوند. این کتاب برای با صدای بلند خواندن در خانه یا کلاس درس عالی است. قالب پرسش و پاسخ کتاب، روشی آزمایش‌شده برای درگیر نگه‌ داشتن بچه‌ها و تعامل است، به‌جای اینکه فقط صفحات را بخواند.

مجموعه کتاب‌های حیوانات شگفت‌انگیز به‌ترتیب عبارت‌اند از:

۱. مارها پا ندارند!

۲. خوک‌ها عرق نمی‌کنند!

۳. کگوها پلک نمی‌زنند!

۴. گاوها دندان بالایی ندارند!

۵. لاک‌پشت‌ها گوش‌های مخفی دارند!

۶. جوجه‌ها آبنبات نمی‌خورند!

خواندن کتاب‌ خوک‌ ها عرق نمی کنند! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان کنجکاو، والدین علاقه‌مند به خواندن داستان با کودکان و مربیان مهدهای کودک پیشنهاد می‌کنیم. همچنین این کتاب‌ها برای کودکان مبتلا به نارساخوانی مفید هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان