دانلود و خرید کتاب چی بکارم؟ چی بردارم؟ کادیر نلسون ترجمه مهناز بهرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چی بکارم؟ چی بردارم؟ اثر کادیر نلسون

کتاب چی بکارم؟ چی بردارم؟

نویسنده:کادیر نلسون
امتیاز:
۵.۰از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چی بکارم؟ چی بردارم؟

کتاب چی بکارم؟ چی بردارم؟ نوشته کادیر نلسون و ترجمه مهناز بهرامی است. کتاب چی بکارم؟ چی بردارم؟ را انتشارات پرتقال منتشر کرده است، این انتشارات با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب چی بکارم؟ چی بردارم؟

دنیا پر از بذرها و دانه‌های گوناگون است. هرکدام از این دانه‌ها را که بکاریم تبدیل به چندین دانه می‌شود. مثلا اگر یک دانه گندم را بکاریم چندین دانه گندم به ما می‌دهد. به نظر شما به جز میوه ها و سبزی‌ها چه چیزهای دیگری دانه دارند و می‌شود دانه آنها را کاشت؟

دراین کتاب مصور که تصاویر آن تقریبا واقعی است، نویسنده در قالب شعر با کودکان درباره مفاهیم اسای زندگی صحبت کرده است. این که هرچقدر که به فکر مردم باشیم به نفع خود ما هم هست و خیلی چیزهای دیگر.

خواندن کتاب چی بکارم؟ چی بردارم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۳ تا ۷ ساله مخاطبان این کتاب‌اند.

 درباره کادیر نلسون

 کادیر نلسون تصویرگر و نقاش و نویسنده است و در لس ‌آنجلس زندگی می‌کند. او به خاطر نقاشی‌های زیبایش مشهور شد که روی جلدهای مجله نیویورک منتشر می‌شد. او جلد آلبوم‌های خواننده مشهور مایکل جکسون را نیز طراحی کرده است. کار کادیر تحقیق در تاریخ و فرهنگ آفریقایی- امریکایی است. درباره کارش در نیویورک تایمز چنین گفته است: کاری پرتحرک و عمیق که تأثیر می‌گذارد. نقاشی‌های کادیر نلسون معمولا سمبلیک هستند.


نظرات کاربران

Ms S
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

عالی بود، پسرم میگه یاد گرفتیم مهربان باشیم 😁

mahtab&friends
۱۴۰۱/۱۱/۱۹

تصاویرش خیلی واقعی و قشنگ بودن. واقعا لذت بردم. مفهومش هم این بود که به جای دعوا بر سر کاشته ها، به تقسیم کار و مهربانی بپردازید.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان