دانلود و خرید کتاب فرهنگ فشرده‌ی سخن حسن انوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهنگ فشرده‌ی سخن اثر حسن انوری

کتاب فرهنگ فشرده‌ی سخن

نویسنده:حسن انوری
انتشارات:انتشارات سخن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرهنگ فشرده‌ی سخن

کتاب فرهنگ فشرده سخن خلاصه‌ای است از فرهنگ هشت جلدی سخن که با نام فرهنگ بزرگ سخن شناخته می‌شود. اين اثر به کوشش دکتر حسن انوری و با همکاری بيش از صد تن مشاور، نويسنده، ويراستار، نقاش و مترجم در طول هشت سال با تلاش بسيار تدوين شده است.

هدف از خلاصه اين فرهنگ، ارائه‌ی آن به کسانی است که به هر دليل به فرهنگ بزرگ سخن دسترسی ندارند يا حجم آن را مناسب کتابخانه کوچک خود نمی دانند و در عين حال با مستندات واژه کاری ندارند و با يک فرهنگ کوچک‌تر، نيازشان برطرف می شود. اين فرهنگ، نخستين فرهنگی است که به وسيله‌ی متخصصان رشته‌های گوناگون علمی نوشته شده و اصطلاحات هر رشته را، متخصص آن رشته نوشته است.

حسن انوری متولد ۱۳۱۲، استاد بازنشسته‌ی دانشگاه تربيت معلم در رشته‌ی زبان و ادبيات فارسی، مولف فرهنگ بزرگ سخن و عضو پيوسته‌ی فرهنگستان زبان و ادب فارسی است. او به‌عنوان چهره‌ی ماندگار در رشته‌ی ادبيات معرفی شده‌ است.

خواندن کتاب فرهنگ فشرده‌ی سخن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به یک لغت‌نامه جامع نیاز دارند پیشنهاد می‌کنیم

نظرات کاربران

reza
۱۴۰۰/۰۲/۱۱

سلام. در قسمت طاقچه ی بی نهایت این کتاب را بگذارید.

Alireza
۱۴۰۱/۰۵/۰۷

مسئولان محترم، لطفاً امکان درج عنوان برای نشان‌هایی که می‌گذاریم را به امکانات کتاب‌خوان پی‌دی‌اف اضافه کنید. با محدودیتی که پی‌دی‌اف‌های فارسی در جست‌وجوپذیری دارند، نشان‌گذاری ـ خصوصاً در کتاب‌های حجیم و مرجع ـ بسیار لازم است. به این طریق می‌توان

- بیشتر
کاربر ۴۳۲۰۹۴۹ سید امیر سبحانی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵

امکان جست‌و‌جویش ضعیف است. چه کنم؟ وقتی وارد فایل کتاب می‌شوم و واژه‌ای را می‌گردم، نتیجه‌ای به دست نمی‌آید. معنی یک واژه را چطور باید پیدا کنم؟ خسته شدم از بس که جست‌و‌جو کرده‌ام و نتیجه‌ای ندیدم.

🌱 آونـב
۱۴۰۲/۱۱/۰۴

مرجع بسیار خوبیه، ولی متأسفانه امکان جست‌وجو نداره.

کاربر ۳۳۳۹۵۵۴
۱۴۰۰/۰۶/۲۱

واقعا کاری که اینها کردند و چنین کتابخانه ی مجازی درست کرده اند یک صدقه ای جاریه ای است که در اون دنیا به دردشان می خورد ، به شرطی که نیتشان خیر و خدمت به جامعه باشد،

Arash
۱۴۰۱/۰۱/۲۶

عالی، ممنون از نگارش این گنج

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸۱ صفحه

حجم

۴۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸۱ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان