دانلود و خرید کتاب فرهنگ جغرافیایی سخن حسن انوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرهنگ جغرافیایی سخن اثر حسن انوری

کتاب فرهنگ جغرافیایی سخن

معرفی کتاب فرهنگ جغرافیایی سخن

فرهنگ جغرافیایی سخن به سرپرستیحسن انوری کتاب مرجعی برای شناسایی لهجه‌ها و گویش‌های زبان‌های ایرانی در نقاط مختلف سرزمین کهن ایران است.

در این نکته تردیدی نیست که زبان فارسی شط پرشکوهی است که جویبار‌های بی‌شمار گویش‌ها و لهجه‌های ایرانی دیگر در آن سرازیر شده و بستر مشترک خلاقیت فرهنگی ما در طول قرون و اعصار بوده است. 

فرهنگ سخن از واژه‌نامه‌های جدید زبان فارسی است و به سرپرستی دکتر حسن انوری تألیف شده ‌است. این واژه‌نامه دو ویرایش اصلی دارد: ویرایش بزرگ (فرهنگ بزرگ) در هشت جلد و ویرایش کوچک (فرهنگ فشرده) در دو جلد.

 فرهنگ جغرافیایی سخن، افزون بر واژه‌های قدیمی، حاوی همه‌ی واژه‌ها، اصطلاحات علمی و تعبیرات روز زبان فارسی است. این فرهنگ را انتشارات سخن تدوین و منتشر کرده ‌است و در تدوین آن، علاوه بر سرویراستار، ۴۶ مؤلف و ۲۱ ویراستار در بخش‌های عمومی و تخصصی همکاری داشته‌اند.

خواندن کتاب فرهنگ جغرافیایی سخن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم


نظرات کاربران

حسین
۱۳۹۹/۱۰/۰۳

فرهنگ اعلام سخن را هم قرار دهید.

Alireza
۱۴۰۱/۰۵/۰۷

مسئولان محترم، لطفاً امکان درج عنوان برای نشان‌هایی که می‌گذاریم را به امکانات کتاب‌خوان پی‌دی‌اف اضافه کنید. با محدودیتی که پی‌دی‌اف‌های فارسی در جست‌وجوپذیری دارند، نشان‌گذاری ـ خصوصاً در کتاب‌های حجیم و مرجع ـ بسیار لازم است. به این طریق می‌توان

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶۹ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶۹ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان