دانلود و خرید کتاب در کمین کومله‌ها امیر حسین پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در کمین کومله‌ها اثر امیر حسین پور

کتاب در کمین کومله‌ها

معرفی کتاب در کمین کومله‌ها

کتاب در کمین کومله‌ها، نوشته امیر حسین‌پور، خاطرات شفاهی محمدامین غفارپور در دوران دفاع مقدس و اسارت در دست گروهک کومله است. 

درباره‌ی کتاب در کمین کومله‌ها

نگاه کردن به گذشته‌ها می‌تواند برای ما بار بزرگی از خاطرات، یادآوری‌ها و یادگیری‌ها داشته باشد. به خصوص اگر پای خاطرات افرادی بنشینیم که در زندگی‌شان برای رسیدن به هدفی، جنگیده‌اند، خسته نشدند و تا پای جان ایستادگی کردند. امیر حسین‌پور، بر اساس خاطرات شفاهی محمدامین غفارپور، کتاب در کمین کومله‌ها را نوشته است. در کمین کومله‌ها از آغاز راه ورود به جبهه، تا اسارت در دست گروهک کومله و ... را به خوبی بیان کرده‌ است. خاطراتی که با خواندن آن‌ها می‌توانیم به عمق شجاعت و شهامت مردمانی که حاضر بودند از جان خود بگذرند، پی ببریم.

کتاب در کمین کومله‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از خواندن خاطرات ررزمندگان و شهدا لذت می‌برید، کتاب در کمین کومله‌ها را بخوانید. 

بخشی از کتاب در کمین کومله‌ها

اگرچه به‌عنوان یک مسلمان به دنیای بعد از مرگ اعتقاد داشتم، اما باز هم در لبة مرگ قرارگرفتن ترس داشت، من این نوع مرگ را نمی‌توانستم قبول کنم. چرا باید در آن نقطه و به دست آن نامردها کشته می‌شدم. هزاران سؤال در یک آن در ذهنم بود و جوابش را گذر زمان قرار بود به من بدهد. شهادتین را میگفتم و یاالله یاالله می‌گفتم. دلم می‌خواست قانعشان کنم که شما می‌توانید ما را نکشید و ما را اسیر نگه دارید. با کشتن ما که چیزی نصیب شما نمی‌شود، اما به دلرحمی آنها شک داشتم و منصرف شدم. تقریبا ناامید شده بودم و منتظر مرگ بودم.

بقیه اسرا هم وضعیت مرا داشتند و هیچ‌کس با بغل دستی‌اش حرف نمی‌زد و چشم همه به دستان آن نامردها بود. بعد از اینکه به آخر خط رسیدم هق‌هق‌کنان گریه کردم و از خدا خواستم مرا ببخشد، به خاطر هر کاری که کردم و نکردم از من بگذرد. دیگر من بودم و خدای خودم و این کم‌کم به من آرامش داد و در آن لحظات احساس کردم که خدا نزدیک من است حتی نزدیک‌تر از خودم. 


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۲۰۰
۶,۱۰۰
۵۰%
تومان