دانلود و خرید کتاب فرمانده‌ی تخریب حسین ادهمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرمانده‌ی تخریب اثر حسین ادهمی

کتاب فرمانده‌ی تخریب

معرفی کتاب فرمانده‌ی تخریب

کتاب فرمانده‌ی تخریب، نوشته‌ی حسین ادهمی، خاطرات شفاهی نادر مرید مشتاق از دلاوری‌ها و شجاعت‌هایش در دوران دفاع مقدس است. 

درباره‌ی کتاب فرمانده‌ی تخریب

فرمانده‌ی تخریب، نامی است که حسین ادهمی برای کتاب خاطرات شفاهی نادر مرید مشتاق برگزیده است. نادر مرید مشتاق یکی از پاسداران سپاه است که در دوران دفاع مقدس، با شجاعت و بی‌باکی از دل و جان مایه گذاشت و در عملیات‌های بسیاری نیز حضور داشته است. بدن فرمانده‌ی تخریب، حالا میزبان ترکش‌هایی است که در بدنش جا خوش کرده‌اند، حرکت می‌کنند و سلامتی‌اش را به خطر می‌اندازند. حسین ادهمی برای نوشتن کتاب فرمانده‌ی تخریب و جمع‌آوری خاطرات شفاهی نادر مرید مشتاق، از حضور همسر او، مهری جعفری نیز بهره‌ی بسیاری برد و نقش او را نیز بسیار بااهمیت دانست.

کتاب فرمانده‌ی تخریب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از مطالعه خاطرات رزمندگان و شهدا لذت می‌برید، کتاب فرمانده‌ی تخریب را بخوانید. 

بخشی از کتاب فرمانده‌ی تخریب

 در اطراف ساختمان شیر و خورشید همیشه کسانی بودند که سریع خودشان را به خانوادۀ بیمار می‌رساندند و در برابر دریافت مبلغی، خون شان را به آن ها می‌فروختند؛ آدم های فقیر و بدبختی که از روی ناچاری این کار را می‌کردند. این موضوع برایم منبع الهامی شد تا درباره اش یک داستان غم‌انگیز بنویسم.

داستانم این گونه شروع می شد که بچه‌ای از پدرش پول می‌خواهد تا برای مادرش در روز مادر هدیه بگیرد. پدر که بسیار فقیر است و حتی پول خرید نانی را ندارد، به هر دری می زند تا پولی تهیه کند، اما موفق نمی‌شود. در آن داستان من با تمام احساس، فقر و اندوه را به تصویر کشیدم؛ سفرۀ خالی، کفش‌ها و لباس‌های پاره، اندوه، نگرانی و ناامیدی و خلاصه هرچه که در تجربیات زندگی خودم و دیگران بود را در آن داستان گنجاندم. آخر داستان هم پدر مجبور می شود در ازای مبلغی، خون خودش را بفروشد و با آن برای بچه اش کادوی روز مادر بخرد. وقتی این داستان را در کلاس خواندم، بعد از کمی سکوت، یک دفعه صدای تشویق بچه‌ها بلند شد و بعد هم دبیر ادبیات مان بعد از کلی تعریف و تمجید، به من ۲۰ داد


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۳۶ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۵۳۶ صفحه

قیمت:
۱۳,۵۰۰
۶,۷۵۰
۵۰%
تومان