دانلود و خرید کتاب واگذاری عواید در اعتبار اسنادی گری کولیر ترجمه علی طادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب واگذاری عواید در اعتبار اسنادی اثر گری کولیر

کتاب واگذاری عواید در اعتبار اسنادی

نویسنده:گری کولیر
انتشارات:انتشارات هرست
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب واگذاری عواید در اعتبار اسنادی

کتاب واگذاری عواید در اعتبار اسنادی نوشته گری کولیر است که با ترجمه علی طادی و علی جعفری منتشر شده است. این کتاب متن درس‌گفتارهای گری کولیر، مشاور فنی ارشد کمیسیون بانکداری اتاق بازرگانی بین‌المللی است.

درباره کتاب واگذاری عواید در اعتبار اسنادی

این کتاب به موضوع واگذاری عواید در اعتبار اسنادی پرداخته و قصد دارد گام به گام این فرایند را بررسی کند. ذی‌نفع اعتبار گاهی به منظور خرید، حمل و یا ارائه خدمات به متقاضی اعتبار، لازم است وجوهی را از محل عواید اعتبار اسنادی به عرضه کنندگان کالا و یا ارائه دهندگان خدمات پرداخت نماید. در این صورت موضوع واگذاری عواید مطرح می‌شود. بنابراین واگذاری عواید عبارت است از دستور غیر قابل برگشت ذی‌نفع اعتبار اسنادی مبنی بر پرداخت تمام یا بخشی از عواید اعتبار اسنادی به شخص ثالث.

خواندن کتاب واگذاری عواید در اعتبار اسنادی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب واگذاری عواید در اعتبار اسنادی

الف) ذینفع، برات قبولی نویسی شده یا تعهد پرداخت مدت‌داری را دریافت و از بانک تقاضا می‌نماید آن را تنزیل نماید. بانک تنزیل‌کننده صرفا زمانی مایل به این کار خواهد بود که ذینفع، درخواست واگذاری عواید را به بانک تعیین شده یا بانک گشاینده ارائه و اعلام نماید وجه اعتبار را در سررسید به بانک تنزیل‌کننده پرداخت نمایند. پس از اینکه بانک گشاینده یا تعیین شده درخواست واگذاری عواید را تأیید نمود، بانک تنزیل‌کننده به این امر مبادرت خواهد نمود.

ب) ذینفع اعتبار نتواند تمام یا جزئی از کالای موضوع اعتبار اسنادی را تهیه نموده و ناچار باشد وجوه اعتبار را به تهیه کننده کالا پرداخت نماید، لیکن امکان گشایش اعتبار اسنادی قابل انتقال وجود نداشته یا مناسب با این کار نباشد.

ج) در صورتی که ذینفع اعتبار نتواند وجه کرایه حمل را به شرکت حمل کننده یا مالک کشتی (حمل دربست) پیش از دریافت وجه اعتبار پرداخت نماید، می‌تواند به منظور پوشش این هزینه‌ها نسبت به واگذاری بخشی از عواید اعتبار اقدام نماید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۱۰۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان