دانلود و خرید کتاب دایره سبز سعادت سید علی نجفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دایره سبز سعادت اثر سید علی نجفی

کتاب دایره سبز سعادت

معرفی کتاب دایره سبز سعادت

کتاب دایره سبز سعادت، تفسیر دعای جوشن کبیر است که به دست سید علی نجفی، نوشته شده است.

درباره‌ی کتاب دایره سبز سعادت

کتاب دایره سبز سعادت، تفسیر دعای جوشن کبیر است؛ دعای جوشن کبیر دعایی برای شیعیان است که در آن خدا به نام‌ها و صفات گوناگون که در آیات و روایات اسلامی آمده‌است خوانده می‌شود. بر طبق آیات و احادیث این دعا در زمان یکی ازجنگ‌های صدر اسلام بر پیامبر نازل شد. دلیل به کار رفتن کلمه «جوشن» در نام دعا، این است که در یکی از غزوه‌های محمد، او زرهی سنگین بر تن داشت. سنگینی آن زره، محمد را آزرده کرده بود. در این جنگ، جبرییل پیغامی از طرف خدا برای محمد آورد و به او گفت: محمد، خداوند به تو سلام می‌رساند و می‌گوید: «این زره را از تن در آور؛ این دعا را بخوان که این تو و امت تو را از خطرها و حوادث بد، حفظ می‌کند.»

در کتاب دایره سبز سعادت، تفسیری که سید علی نجفی بر این دعا نوشته است را می‌خوانیم.

کتاب دایره سبز سعادت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

مطالعه‌ی کتاب کتاب دایره سبز سعادت را به همه‌ی مسلمانان و تمام کسانی که دوست دارند تفسیر دعای جوشن کبیر را بخوانند، پیشنهاد می‌کنیم

درباره‌ی سید علی نجفی

سید محمدعلی نجفی یزدی، فرزند سید سیدعبدالرسول نجفی در سال ۱۳۲۶ هجری شمسی، در شهر نجف متولد شد. وی پس از مدتی شاگردی نزد سید اسماعیل شفیعی آنچنان در دروس توحیدی به جامعیت رسید که شفیعی به او گفت: «شما مجتهد در توحید هستی»

از میان آثار نجفی می‌توان به زبور اشک، جلد اول، دایره سبز سعادت؛ تفسیر دعای جوشن کبیر، (ولی حسنات، جلوهٔ معشوق، کاشف البلایا) و … اشاره کرد. او در روز ۶ مهر سال ۱۳۷۱ بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

حجم

۳۹۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۳۳ صفحه

قیمت:
۱۱,۹۰۰
تومان