دانلود کتاب صوتی جین ایر با صدای ندا پوریان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جین ایر اثر شارلوت برونته

دانلود و خرید کتاب صوتی جین ایر

گوینده:ندا پوریان
امتیاز:
۳.۳از ۲۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی جین ایر

کتاب صوتی جین ایر، داستان عشقی پر از فراز و نشیب، یکی از شاهکارهای ادبیات کلاسیک دنیا، رمانی خواندنی از شارلوت برونته است. 

جین ایر را مریم مویدی به فارسی برگردانده است. با شنیدن نسخه صوتی جین ایر با صدای ندا پوریان، لحظاتی خوش برای خودتان رقم بزنید. 

درباره‌ی کتاب صوتی جین ایر

جین ایر یکی از شاهکارهای ادبیات کلاسیک دنیا به شمار می‌رود. یکی از زیباترین رمان‌های عاشقانه‌ی دنیا که تا به‌حال بارها اقتباس‌های سینمایی و تئاتری از آن صورت گرفته است و نام شارلوت برونته را تا ابد، جاودان ساخته است. ماجرای کتاب مجبوب جین ایر که برای اولین بار در سال ۱۸۴۷ منتشر شد، درباره‌ی دختری به نام جین ایر است که در کودکی والدینش را از دست داده و نزد یکی از اقوامش زندگی می‌کند. بعد از مدتی او را به پرورشگاه می‌سپارند و وقتی بزرگ می‌شود به عنوان معلم سرخانه به خانه‌ی یکی از اشراف می‌رود. آن جا است که عشقی بین او و اربابش آقای راچستر پدید میاید. داستان عشق پرشور و پر فراز و نشیب جین و آقای راچستر، داستان شنیدنی کتاب جین ایر است.

کتاب صوتی جین ایر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید یکی از زیباترین داستان‌های عاشقانه‌ی دنیا را بشنوید، پیشنهاد ما به شما، کتاب صوتی جین ایر است. 

درباره‌ی شارلوت برونته

شارلوت برونته در سال ۱۸۱۶ متولد شد. او در روستایی واقع در شمال انگلستان زندگی می‌کرد. پدرش کشیش و اهل ایرلند بود و مادرشان اهل کورنوال. شارلوت در کودکی مادرش را از دست داد و به همراه دو خواهرش، امیلی و آن و برادرشان، زندگی می‌کردند. آن‌ها ارتباط بسیار زیادی با دنیای بیرون از کلیسا و مدرسه نداشتند. به همین دلیل در اوقات بیکاری‌شان، به ساختن قصه‌هایی عجیب غریب در مورد مردم بیرون می‌پرداختند. هر دو خواهر شارلوت یعنی امیلی برونته و آن برونته نیز نویسنده هستند. شارلوت ابتدا کتابش جین ایر را که برخی معتقدند متاثر از تجربیات خودش است، با نام مستعار منتشر کرد. اما این کتاب بسیار مورد توجه عموم قرار گرفت و حتی زمانی که مردم متوجه شدند نویسنده‌ی کتاب یک زن است، بسیار تعجب کردند.

شارلوت برونته در سال ۱۸۵۵ درگذشت.

بخشی از کتاب صوتی جین ایر

به هر صورتی که بود، می‌خواستم دربرابر آن‌ها مقاومت کنم. این نوع تنبیه برایم، تازگی داشت. رفتاری که به شدت تنفر مرا نسبت به آن‌ها بیشتر می‌کرد، تمایل بثی و ابوت برای مراقبت کردن از من بود. «دستش رو بگیرید. اون مثل یه گربه‌ی وحشیه!»

ابوت فریاد زد: «مایه‌ی خجالته! مایه‌ی ننگه! دوشیزه ایر، این چه حرکتی بود؟ چرا به سَروَر جوون و پسر قَیِمِتون اینطوری حمله کردین؟ به ارباب جوونتون!»

«ارباب؟ اون چطوری می‌تونه ارباب من باشه؟ مگه من مستخدمم؟»

«نه، پایین‌تر از مستخدمی. چون هیچکاری برای حمایت شدن انجام نمیدی! اینجا بشین و به شرارتت فکر کن.»

آن‌ها مرا به طرف اتاقی که خانم رید گفته بود بردند و به طرف صندلی هلم دادند. مثل فنر از روی آن بلند شدم که یکدفعه بثی مرا با دو دستش گرفت و گفت: «اگه نشینی، باید تو رو ببندم. خانم ابوت، کمربندتون رو بدین.» و یکدفعه مرا به طرف صندلی هل داد. فریاد زدم: «این کار رو نکنین. حرکت نمی‌کنم.»

بثی گفت: «مواظب باش که اینکار رو نکنی!» موقعی که مطمئن شد ساکت شدم، دستم را ول کرد. 

نظرات کاربران

کاووس
۱۴۰۱/۱۱/۲۱

کتاب خلاصه شده ولی هیچ اطلاعاتی از خلاصه بودن ننوشته، من خریدم ولی گوش ندادم

کاربر 5827705
۱۴۰۲/۰۲/۳۱

کتاب خیلی خوبیه ولی خیلی خلاصه شده من بعد از اینکه خریدم متوجه شدم از نظرم اصلا از این نشر نخرید این 6 ساعته در صورتی که یه نشر دیگه25 ساعت بود.

کاربر 4816723
۱۴۰۱/۰۵/۱۹

بسیار خوب و مفید

کاربر ۲۰۱۸۱۶۴
۱۴۰۲/۰۹/۲۳

از یه رمان قطور ، یک سومش رو حذف کرده!!!!😐 سانسور هم که همیشه هست، کل حس یک رمان عاشقانه رو با میل خودشون دستکاری میکنن😐

بانو
۱۴۰۲/۰۸/۰۷

وااااای این کتاب فوق العاده س. حتما سراغش برین.

بهار
۱۴۰۱/۰۷/۰۷

کتاب خوبی بود لذت بردم ، ولی واقعا داستان هم سانسور می کنید؟؟🙄

mina shoaa
۱۴۰۱/۰۷/۲۵

بسیییار دلنشین بود هم متن هم گویندگی

زمان

۶ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۸۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۳۸۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان