دانلود و خرید کتاب ایران ساخت سید‌علی خامنه‌ای
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایران ساخت اثر سید‌علی خامنه‌ای

کتاب ایران ساخت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ایران ساخت

کتاب ایران ساخت به حمایت از کالای ایرانی؛ ضرورت‌ها و موانع در بیان رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدّظلّه‌العالی) می‌پردازد. با انتخاب شعار «حمایت از کالای ایرانی» برای سال ۱۳۹۷ از سوی رهبر انقلاب، بخش تولید ملّی کتاب شعار سال، که تحقیقی جامع در بیانات معظّمٌ‌له در موضوع «حمایت از کالای ایرانی» است به صورت مجزّا در قالب کتاب «ساخت ایران» تقدیم مخاطبان گرانقدر می‌گردد. فصل اوّل این کتاب به برخی کلیّات اختصاص یافته است و در فصل دوم آن با ثمرات تقویت تولید ملی آشنا می‌شویم. فصل سوم به ظرفیت‌های کشور برای رونق تولید ملّی و فصل چهارم به الزامات رونق تولید ملّی اختصاص دارد. فصل آخر کتاب درباره‌ی وظایف و مسئولیت‌های مردم و نهادهای حکومتی بحث می‌کند. بیانات مرتبط با موضوع شعار سال ۹۷که در دو ماه ابتدایی این سال، ایراد شده است نیز در ابتدای کتاب آورده شده است.

خواندن کتاب ایران ساخت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام پژوهشگران اقتصاد پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ایران ساخت

یکی از موانع مهم، عیوب اساسی در سبک زندگی ما است؛ این دیگر مربوط به مسئولین نیست، مربوط به خود ما و شما آحاد مردم است. ما در سبک زندگی مشکلاتی داریم:

...ما نسبت به اقتصاد ملّیِ خودمان باید تعصّب داشته باشیم؛ مصرف جنس خارجی یکی از عیوب مهمّ ما است؛ ما بایستی تعصّب داشته باشیم نسبت به مصرف داخلی و جنس داخلی و اقتصاد ملّی‌مان. جوانهای ما تعصّب دارند نسبت به فلان تیم فوتبال؛ یکی طرف‌دار تیم قرمز است، یکی طرف‌دار تیم آبی است، (آن هم) با تعصّب؛ و حتّی (تعصّب به) تیم‌های خارجی؛ یکی طرف‌دار تیم رئال است، یکی طرف‌دار تیم (دیگر)؛۲ اینها تعصّب نسبت به این تیم‌ها دارند؛ اگر همین مقدار و همین اندازه تعصّب را نسبت به اقتصاد ملّی و تولید داخلی داشته باشیم، بسیاری از کارهای ما اصلاح خواهد شد.

نظرات کاربران

سیده سانازموسوی
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

سلام کتاب خیلی خوبی بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۱۳۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
۳,۰۰۰
۴۰%
تومان