دانلود و خرید کتاب کمتر گند بزن گری‌جان بی‌شاپ ترجمه حسین گازر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کمتر گند بزن اثر گری‌جان بی‌شاپ

کتاب کمتر گند بزن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کمتر گند بزن

کتاب کمتر گند بزن نوشته گری‌جان بی‌شاپ که با ترجمه حسین گازر منتشر شده است. این کتاب به شما می‌گوید دست از تخریب خودت بردار و زندگی‌ات را پس بگیر و زندگی بهتری برای خودت بساز.

درباره کتاب کمتر گند بزن

این کتابِ کوچک، آخرین پرده‌برداری از مزخرفات و دگرگون‌کردن آن‌هاست؛ همان مزخرفاتی که دائماً زندگی‌ را به گند می‌کشند. پس اگر خسته، وامانده، کسل، بی‌عشق، بی‌حرکت هستید. اگر نمی‌توانید آن‌طور که لایقتان است پیشرفت کنید، اگر نمی‌توانید آرامش را به زندگیتان برگردانید و زود عصبی می‌شوید. این کتاب برای شما نوشته شده است. این کتاب را بخوانید ویژگی های آن را استفاده کنید و زندگی تازه‌ای شروع کنید.

خواندن کتاب کمتر گند بزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همه کسانی که می‌خواهند زندگی شادتری داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب کمتر گند بزن

تا الآن باید این را فهمیده باشی که این‌طور نیست که سرِ صبح بیدار شوی و به خودت بگویی: «خیلی‌خب، این همان روزی‌ست که اشتباه‌های فلج‌کننده در دوستی‌هایم را پیدا می‌کنم و به تمام آنها خاتمه می‌دهم.» یا «چطور می‌توانم امروز سربه‌سر نامزدم بگذارم؟» یا «رابطهٔ من و همدمم خیلی عالی‌ست. چطور می‌توانم ازدواجم را به‌هم بزنم؟»

اگر از این‌جور حرف‌ها با خودت می‌زنی، این کتاب نجاتت نمی‌دهد. یوگا را امتحان کن.

اگر آگاهانه از روی هواوهوس یا برمبنای یک‌سری نقشه‌های استادانهٔ منحط، موفقیت خودت را خراب نمی‌کنی، اگر صبح بیدار نمی‌شوی و فعالانه به‌دنبالِ خراب‌کردن تمام چیزهایی که ساختی، نیستی، پس چطور شد که به اینجا رسیدیم؟ من به این نتیجه رسیده‌ام که این فرایند باید ناآگاهانه باشد. وسوسه، اشتیاق، اجبار و هرچه که نامش را می‌گذاری، از اعماق ذهنت به سطح آن آمده و تو بر اساس آن عمل کرده‌ای.

این به معنی کمبود یا نقصانی از جانب تو نیست. بیشتر شبیه وجود چیزی در خفا و سایه است. چیزی که هرگز درکش نکرده‌ای و در لحظاتی به واقعیت تبدیل می‌شود. چیزی که مانند همسایهٔ غریبهٔ ناخوانده در مهمانی چهارم جولای ظاهر می‌شود.

اجازه بده درست همین‌جا توقف کنم و مقداری درمورد ضمیر ناخودآگاهت توضیح دهم. این از آن کلمه‌های قلمبه‌سلمبهٔ خودیاری یا روانکاوی نیست. کاملاً واقعی‌ست، و وجود دارد، و وجود تو را مثل یک عروسک قدیمی کنترل و اداره می‌کند.

نویسنده، عصب‌شناس و پروفسور دپارتمان علوم روانی و رفتاری دانشگاه استنفورد، دیوید ایگلمن۱۵، می‌گوید: «بخش آگاه - همان «من» که هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوی، به زندگی تلنگر می‌زند - بخش بسیار ظریفی از عملکرد است.» به‌طور بنیادین، ما بر اساس سطحی عمل می‌کنیم که حتی اغلب اوقات از وجود آن آگاهی نداریم.

و مسئلهٔ مرتبط با ضمیرِ ناخودآگاه این است که کاملاً آزاد و انعطاف‌پذیر شروع می‌شود، اما در طول زمان، تثبیت می‌یابد، سخت، قابل پیش‌بینی. چطور این اتفاق می‌افتد؟ بیا نگاهی بیندازیم.

همه‌چیز خوب است.

نظرات کاربران

sahar.g
۱۳۹۹/۰۷/۲۱

ترجمه افتضاح انگار از تو گوگل ترجمه کردن چاپ کردن

آرمین
۱۴۰۰/۰۳/۰۷

کتاب رو نیمه کاره رها کردم، هنر ظریف رهایی از دغدغه رو بخونید به جای این، یه کتاب دیگه هم از همین نویسنده خوندم اما جالب نبود، من به خاطر این رفتم سراغ کتاب هاش چون نوشته بود جزو پرفروش

- بیشتر
kimia.78
۱۳۹۹/۰۲/۱۹

عالیه واقعــا خیلی قشنگ بود

shahab
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

کاربرد این کتاب مثل اکسیژن میمونه

bl’o’lfllol!p
۱۴۰۱/۰۲/۰۵

بنظرم ترجمه نمونه رو که خوندم خیلی بهتر از کتابای دیگست!البته نمیفهمم که چرا انقدر ترجمه ها با هم فرق داره اما مطالب رو بهتر متوجه شدم و دلم میخواد کمتر گند بزنو بخونم و همین طور واضح تر و

- بیشتر
کاربر ۶۵۶۷۱۸۴
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

کتاب قشنگیه توصیه میکنم به افرادی که اعتماد به تفس پایین دارن و اینکه صوتی ش هم هست ؟

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۰۸/۰۵

اثری از نویسنده‌ی «خودت را به فنا نده» «گری جان بیشاپ» در گلاسکوی اسکاتلند متولد و بزرگ شد و سپس در سال 1997 به ایالات متحده‌ی آمریکا مهاجرت کرد. سال‌ها در زمینه‌ی موفقیت و توسعه‌ی فردی مطالعه کرد و روی هستی‌شناسی

- بیشتر
مهدی زمانی
۱۴۰۱/۰۶/۲۴

واقعا متاسفم هم برای پولم و هم برای وقتم که این کتابو داشتم میخوندم. توجه کنید داشتم میخوندم. فصل ۵ ام ولش کردم. یه نتیجه گیری مهم؛ لزوما پرفروش بودن یه کتاب به معنی با کیفیت و کاربردی بودن اون

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
زندگی همین است. چیزی که فرابخوانی، به سویت می‌آید. در نظر داشته باش تو با نجوایت زندگی می‌کنی و بر اساس آن عمل خواهی کرد.
Arefeh Khalili
بخش بزرگی از زندگی‌ای که می‌خواهی، داشتن اختیار تصمیم‌های توست، تصمیم‌های اکنون یا آینده‌ات. این کتاب شبیه سفری به اعماق دریا برای کشف خود است، اندیشیدن دربارهٔ ماهیت خودت، یافتن خودت، و نهایتاً آشکارکردن خودت. وقتی پی می‌بری که از کجا ریشه گرفته‌ای، خودت را برای تغییر زندگی پیش رویت محک بزرگ‌تری می‌زنی.
نفیسه خبوشانی
واقعیت این است که تو تجربه‌ات را از زندگی، در خودگویی‌هایت می‌سازی، و سپس بر اساس آنها عمل می‌کنی و تمام‌وقت درحال اجرای آن هستی. تو هیچ‌وقت بر اساس خودِ زندگی عمل نمی‌کنی. چیزی که تو بر اساسش رفتار می‌کنی، عقیده و نظرت نسبت‌به زندگی‌ست.
Arefeh Khalili
خلاصه اینکه، تو همانی که درموردش حرف می‌زنی، یا نسبتاً همان ماهیتی هستی که درباره‌اش حرف می‌زنی. اگر زندگی برای تو خیلی سخت و طاقت‌فرسا باشد، پس واقعاً همین‌گونه است
Arefeh Khalili
خودگویی‌های تو، رختکن زندگی‌ات است.
Arefeh Khalili
تو همانی که درموردش حرف می‌زنی، یا نسبتاً همان ماهیتی هستی که درباره‌اش حرف می‌زنی
نفیسه خبوشانی

حجم

۱۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان