دانلود و خرید کتاب زنان کوچک لوییزا می الکات ترجمه بهارک قهرمان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب زنان کوچک

داستان زنان کوچک درباره زندگی پر فرازو نشیب چهار خواهر است که در دوران جنگ و در غیاب پدرشان مجبور به مهاجرت و تحمل سختی‌های زیادی در زندگی می‌شوند که آنها را تبدیل به زنانی خودساخته می‌کند. لوئیزا می. آلکوت این کتاب را در زمان جنگ‌های داخلی امریکا نوشت.

رمان زنان کوچک برای اولین بار در سال ۱۸۶۹ به چاپ رسید و با موفقیت چشم‌گیری روبه‌رو شد. این اثر اکنون به بیش از ۵۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده و بارها مورد اقتباس‌های سینمایی قرار گرفته است. زنان کوچک را با ترجمه‌ی بهارک قهرمان می‌خوانید.

درباره‌ی کتاب زنان کوچک

زنان کوچک، داستان زندگی خانواده‌ی مارچ است. خانواده‌ی مارچ چهار دختر به نام‌های بت، مگ، جو و ایمی دارند. آن‌ها خانواده‌ی ثروتمندی بودند اما حالا به دلیل شرایط جنگ، وضعیت خوبی ندارند. پدر برای کمک به جنگ رفته است و خانواده‌ در تلاش است که بدون حضور پدر، زندگی روزمره‌ی خود را ادامه دهد. خواهرها و مادرشان خانم مارچ در تلاش هستند تا زندگی را به خوبی در کنار یکدیگر بگذرانند و در عین حال به دیگران هم کمک کنند. بت، مگ، جو و ایمی هر کدام اخلاق خاص و عجیب خودشان را دارند. یکی از ویژگی‌های زیبای کتاب زنان کوچک این است که به زندگی تک تک دختران خانواده می‌پردازد. در حقیقت نویسنده کاری کرده است تا با خواندن داستان، با همه‌ی شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنیم. گفته می‌شود که لوئیزا می آلکوت، نویسنده این داستان، کتاب زنان کوچک را با الهام از زندگی واقعی خودش نوشته است.

کتاب زنان کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

زنان کوچک، جز برترین‌های ادبیات کلاسیک است. اگر به مطالعه‌ی چنین آثاری علاقه‌مند هستید، لذت خواندن کتاب زنان کوچک را از خود دریغ نکنید.

درباره‌ی لوئیزا می. آلکوت

لوئیزا می. آلکوت در سال ۱۸۳۲ در پنسیلوانیای امریکا به دنیا آمد. او دختر برونسون آلکوت فیلسوف و شاعر امریکایی بود که بیش‌ترین تحصیلات خود را در خانه آموخت و بعدها یعنی در دوران جنگ‌های داخلی به عنوان پرستار مشغول به خدمت شد. لوئیزا درست مانند قهرمان داستانش، جو، کار نوشتن را از اوایل جوانی شروع کرد ولی به دلیل هزینه‌های سنگین برنامه‌های آموزشی و کارهای خیرخواهانۀ پدرش ــ که از روی حسن‌نیت ــ برای او به ارث گذاشت، به‌ناچار مدتی نان‌آور خانه شد. آلکوت اولین کتابش را در شانزده‌سالگی نوشت. لوئیزا در سال ۱۸۸۸ درگذشت.

جملاتی از کتاب زنان کوچک

سه روز به کریسمس مانده بود. در آن دهکده که خانوادۀ مارچ در آن زندگی می‌کردند همۀ خانه‌ها به دلیل بارش سنگین برف زیر پوشش سفیدی پنهان مانده بودند. برف درست مثل غم و غصه‌ای که قلب خیلی از زنان امریکایی را در زمستان سال ۱۸۶۱ در خود فرو برده بود در آن دهکده جا خوش کرده بود. غصۀ این‌که یک بار دیگر کریسمس از راه رسیده و مردان آن‌ها هنوز کیلومترها دور از خانه درگیر جنگ داخلی هستند؛ جنگی که کمی دورتر از این دشت و تپه‌ها در سرزمین آن‌ها شعله‌ور شده بود و هم‌چنان ادامه داشت.

چهار دختر خانوادۀ مارچ کم‌وبیش در این اندوه و نگرانی شریک بودند. آن‌ها مقابل شعله‌های درخشان بخاری هیزمی نشسته بودند و گپ می‌زدند.

جو که روی قالیچه دراز کشیده بود غرولندکنان گفت: «می‌دونید، به‌نظر من کریسمس بدون هدیۀ کریسمس معنی نمی‌ده.»

مگ آهی کشید: «بی‌پولی هم چیز وحشتناکیه‌ها.»

امی کوچولو آب بینی‌اش را بالا کشید و با حسرت گفت: «به‌نظر من این عادلانه نیست که خیلی از دخترها چیزهای خوشگل خوشگل داشته باشن و بقیۀ دخترها هیچ‌چی.»

صدای بث از گوشۀ دیگر بلند شد: «ولی ما پدر و مادر و همدیگه رو داریم.»

جو جواب داد: «فعلاً که پدرمون نیست، به این زودی‌ها هم نمی‌آد.»

با این حرف چهرۀ هر چهارتاشان غمگین شد. برای چند دقیقه هیچ‌کس چیزی نگفت. همه به فکر پدر بودند که در گوشه‌ای دور از خانه درگیر جنگ بود.

نظرات کاربران

💠zeynab💠
۱۳۹۹/۰۴/۳۱

کتاب خیلی قشنگیه پیشنهاد میکنم بعد از اینکه کتابش رو خواندین فیلمش رو هم ببینین 🌹

Ava Zad
۱۳۹۹/۰۱/۲۰

کتاب زنان کوچک داستان زیبایی از چهار خواهر است و باعث افتخار زنان و دختران می باشد به نظرم کتاب عالی است💖💗

💕Adrien💕
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

توصیف در چند کلمه: حرف نداشت💛〰💛 حتما بخونید پشیمون نمیشید✔✔✔

من عاشق خاله دیبام هستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۱

داستان خیلی عالی بود جذابیت عالی داشت بهتون پیشنهاد می کنم که اگر کتابی میخواین که آنقدر جذابیت داشته باشه که از سر جاتون بلند نشین این کتاب را پیشنهاد می کنم 👍🏻😘

Nazanin :)
۱۳۹۹/۰۳/۳۰

کتاب درباره ی ۴ دختر با اخلاقی متفاوت و پدری ک۶ در جنگ هست مادری خوب و با اخلاق و یک پسره همسایه ی خوب هست این کتاب به شدت مورد پسند من هست و پیشنهاد میکنم که خونده بشه این خانواده

- بیشتر
کاربر ۲۲۱۸۹۸۰
۱۳۹۹/۰۶/۱۳

عالی بود چون من فیلمش هم دیدم برام خوب و عالی بود

mah bano
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

کتاب زنا کوچک داستانی که درباره ی 4دختر است. که برای مادرشان کاری انجام می دهند یا سورپرایز ممنونم از نویسنده و مترجم. 🙏🙏🙏🙏🙏👍👍👍من تا فصل 3خوندم و الان می خواهم که فصل 4را بخوانم

nazanin
۱۳۹۹/۰۴/۰۸

این کتاب خیلی اموزنده است منکه عاشق این کتاب شدم از وقتی این کتاب و خواندم بیشتر سمت کتاب خواندن رفتم توصیه میکنم بخوانید

🕊️📚kerm ketab
۱۴۰۲/۰۴/۲۵

خیلی قشنگه🔮 در مورد ۴ تا خواهر‌ که شهرشون‌ رو به خاطر جنگ ترک میکنن‌ و... سرگرم کنندست⚘ البته نسخه ی اصلیش از این خیلی طولانی تره

Reyhaneh
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

عالییییی بود فوق العاده انقدر که در توصیفش ناتوانم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

حجم

۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان