دانلود کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ با صدای مهیار ستاری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جِی. شوارتز

دانلود و خرید کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

معرفی کتاب صوتی جادوی فکر بزرگ

کتابچه صوتی جادوی فکر بزرگ چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جوزف شُوارتز است. نویسنده در این کتاب از راز واقعی موفقیت، این که چگونه درآمد بیشتری داشته باشیم، بدون ترس و واهمه پیش برویم و زندگی شادتری داشته باشیم.

درباره کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ اولین‌بار در سال ۱۹۵۹ منتشر شد. ایده‌ی اصلی این کتاب مانند تمام ایده‌های خوب، آزمون زمان را دوام آورده است و همان‌قدر که مناسب سال ۵۹ بود، مناسب امروز هم است.

دیوید شُوارتز، موفقیت را به‌عنوان «چیزهای فوق‌العاده و مثبت» تعریف کرده است. موفقیت، برای یک کارآفرین یعنی؛ داشتن تجارت اقتصادی پایدار که به میزان قابل‌قبولی رشد می‌کند. در مرحله‌ی شخصی، یعنی امنیت مالی داشته باشید و بدون نگرانی بتوانید برای چیز‌هایی که می‌خواهید، پول خرج کنید.

هرکدام از ما این توانایی را داریم که رؤیاهایمان را به واقعیت تبدیل کنیم. افکار ما، واقعیت ما را شکل می‌دهند. اگر جرئت این را داشته باشیم که بزرگ فکر کنیم، می‌توانیم در همه‌ی زمینه‌های زندگی موفقیت‌های بزرگی را کسب کنیم. ذهن انسان، قدرتمندترین ابزار برای رشد فردی است. 

خیلی‌ از ما رؤیاهای بزرگی داریم، اما هنوز نمی‌توانیم به آن مرحله از موفقیت برسیم و به همین دلیل رؤیاهایمان همیشه دور از دسترسمان می‌مانند. مشکل، این است که اگرچه رؤیاهایمان بزرگ است، ولی افکار روزانه‌مان کوچک هستند. ما عاقل و واقع‌گرا بزرگ شده‌ایم، اما پنهان شدن پشت نقاب واقع‌گرایی معمولاً افکار ما را کوچک و محدود می‌کند. ما خودمان و آنچه می‌توانیم به دست بیاوریم را خیلی کم می‌بینیم. اگر ما الان شروع به بزرگ فکر کردن کنیم، می‌توانیم هر چیزی را به دست آوریم.

بزرگ اندیشیدن فقط انتخابی کارآمد نیست، بلکه در واقع کار هوشمندانه‌ای است. این کتاب، روند فکری شما را درباره‌ی آنچه از زندگی انتظار دارید کاملاً تغییر خواهد داد.

شنیدن کتابچه جادوی فکر بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

ٰٰاگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل جادوی فکر بزرگ را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد