دانلود و خرید کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول (فرزندان شانارا ـ بخش دوم) تری بروکس ترجمه بهرنگ حب‌علی موجانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول (فرزندان شانارا ـ بخش دوم) اثر تری بروکس

کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول (فرزندان شانارا ـ بخش دوم)

نویسنده:تری بروکس
انتشارات:نشر ویدا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول (فرزندان شانارا ـ بخش دوم)

کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول (فرزندان شانارا ـ بخش دوم)، نوشته‌ی تری بروکس، داستان مبارزه و رویارویی نور و تاریکی است. در کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول، داستان سفری مخاطره‌آمیز برای رسیدن به هدفی مشترک را می‌خوانیم.

مطالعه‌ی کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول (فرزندان شانارا ـ بخش دوم) با ترجمه بهرنگ حب‌علی موجانی، تبدیل به خاطره‌ای درخشان برای شما می‌شود.

درباره‌ی کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول (فرزندان شانارا ـ بخش دوم)

داستان فرزندان شانارا، داستان دنیایی را روایت می‌کند که روزگاری آشنا بوده و همه‌مان آن را می‌شناخته‌ایم، اما حالا بدل شده به جهانی پر از آشوب و پرهرج‌ومرج. جهانی که هیچ نظمی در آن دیده نمی‌شود. هنوز عده‌ای کم‌ اما سرسخت در این جهان قصد زنده‌ماندن دارند و باید برای جان‌ سالم به‌دربردن، با ناملایمات و آشوب‌های بی‌حد و اندازه، رودررو شوند. در کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول داستان شخصیت‌هایی را می‌خوانیم که هر کدام تا پیش از نابودی دنیا، پیش‌زمینه‌ی متفاوتی داشتند. با مرور زمان، مسیر این آدم‌ها به هم می‌رسد و هدفی مشترک، همه‌شان را کنار یکدیگر قرار می‌دهد. شجاعت و سرسختی‌ آن‌ها در راه رسیدن به هدفشان آزموده خواهد شد و نهایتا وقتی قدم در راه سفر خود می‌گذارند، با یک پرسش روبه‌رو می‌شوند: دست از سفر بکشند یا ادامه دهند و برای همیشه دنیای خود را ببازند؟

تری بروکس در کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول مانند همیشه دست به ساختن اسطوره‌ می‌زند و قوی‌تر از همیشه و جذاب‌تر از هر زمان دیگر، نور را در برابر تاریکی قرار می‌دهد.

کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول (فرزندان شانارا ـ بخش دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به داستان‌های فانتزی علاقه‌مند هستید، از خواندن کتاب پیدایش شانارا؛ جلد اول (فرزندان شانارا ـ بخش دوم) پشیمان نمی‌شوید.

درباره‌ی تری بروکس

تری بروکس با نام کامل ترنس دین تری بروکس ۸ ژانویه ۱۹۴۴ در ایلی‌نوی آمریکا به دنیا آمد. او قبل از اینکه به نویسنده‌ی تمام وقت تبدیل بشود، وکیل بود. تری بروکس نوشتن را از دبیرستان آغاز کرد. او داستان‌های تخیلی می‌نوشت اما خواندن کتاب‌های ارباب حلقه‌ها از جی.آر.آر. تالکین باعث شد تا نوشتن در سبک فانتزی را ادامه دهد. تری بروکس ۲۲ کتاب در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز دارد.

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۱۶۸۷۴
۱۳۹۹/۰۴/۰۳

خیلی خوب وهیجانی❤️❤️😋😋😛😝😜

A
۱۴۰۱/۰۴/۲۶

عالییی

جواد
۱۳۹۹/۱۱/۰۴

خیلی باحال بود.🤩 آدرنالین خالص. حتما بخونید شاید اولش جالب نباشه ولی یکم که بخونید باحال میشه.😉

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
۷۴,۰۰۰
۵۰%
تومان