دانلود و خرید کتاب آدمکش حرفه‌ای (کتاب سوم) یوو وو ترجمه آرمان دیانت مهر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آدمکش حرفه‌ای (کتاب سوم)

کتاب دستیار آدمکش؛ جلد سوم یکی از مجموعه کتاب‌های آدمکش حرفه‌ای است. این کتاب نوشته یوو وو با ترجمه آرمان دیانت مهر منتشر شده است. این کتاب رمانی هیجانی و دنباله‌دار است.

درباره کتاب دستیار آدمکش؛ جلد سوم

کتاب آدمکش حرفه‌ای جلد سوم رمانی تخیلی برای نوجوانان به قلم یو وو است که داستان قاتلی تحت تعقیب را روایت می‌کند و ادامه داستان لیولا و کایسر را به تصویر می‌کشد. این یک کتاب از مجموعه ۱۳ جلدی نویسنده‌ای چینی است. داستان آدمکشی که تصمیم می‌گیرد زندگی عادی داشته باشد اما می‌فهمد نمی‌تواند عادی زندگی کند. کتاب قبلی در این نقطه تمام می‌شود:

«وقتی لیولا بیدار شد، متوجه شد که در هوا آویزان شده است. با لایه ضخیمی از زنجیرهای فولادی او را قفل کرده بودند. علاوه بر زنجیرها، در یک قفس فولادی هم انداخته بودند. با وجود اینکه لیولا خیلی ضعیف شده بود. اما هنوز هم می‌توانست انرژی غیرعادی را که در اطراف قفس در جریان بود، احساس کند.

لمس کردن آن قطعاً غیرممکن بود. بدون اینکه نیازی به بررسی کردن شرایط باشد، لیولا می‌دانست که در وضعیت بسیار بدی قرار دارد. درد شدیدی در بدنش احساس می‌کرد.»

خواندن کتاب دستیار آدمکش؛ جلد سوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای نوجوانانی که تازه کتاب‌خوان شده است بسیار مناسب است. نثر جذاب و حوادث داستان او را به خواندن علاقه‌مند می‌کند.

بخش هایی از کتاب دستیار آدمکش؛ جلد سوم

«باید براتون توضیح بدم. نیرویی هست که اجازه می‌ده اژدهاها همدیگه رو احساس کنن. به همین دلیل، شوالیه‌های اژدهاسوار می‌تونن همدیگه رو احساس کنن، گرچه به‌اندازه ارتباط بین اژدهاها قوی نیست. پس من می‌تونم احساس کنم که نقاب‌نقره‌ای کجاست. اگه اژدهاش رو هم با خودش برده باشه که چه بهتر.» دیلایت این را در حالی گفت که به یک مزرعه در آن حوالی می‌رفت. او یک دایره جادویی در هوا کشید که برقی زد و در آسمان گسترش پیدا کرد. سپس با تابش شعله‌ای، یک اژدهای آتشین غرش‌کنان از دایره جادویی بیرون آمد.

کایسر و بقیه با خودشان فکر کردند: «خودمون اینو می‌دونستیم وگرنه چرا باید بیایم دنبال تو؟»

دیلایت دوست مورد اعتمادش را به‌آرامی نوازش کرد و گفت: «شعله، شوالیه‌ای که باهاش دوئل کردیم در خطر افتاده. ازت می‌خوام ببینی کجاست، اشکالی نداره؟»

نظرات کاربران

☆rose☆
۱۳۹۸/۱۰/۱۹

😄😄

☆♡استلا♡☆
۱۳۹۹/۰۶/۱۴

خوب نیست بلکه عالیه عالی هم برای توصیفش کمه

ارمین عبدلی
۱۳۹۹/۰۷/۰۹

عالی من خیلی فانتزی خوندم ولی این حرف ندار یک مجموعه ۱۳ جلدی عالی

علیرضا
۱۴۰۲/۱۰/۱۲

خوب و عالی

کاربر 7055719
۱۴۰۲/۰۶/۲۷

جزو بهترین کتابایی هستش،که تا الان خوندم واقعا محشره ترکیبی از طنز هیجان شور و شوق قدرت عشق بیرحمی و ارامشه(آرامش از این نظر که ساعت ها از دغدغه های روزانه جدات میکنه) واقعا کتاب قابلیه

Zeynab Babaei
۱۴۰۲/۰۲/۱۱

عالی واقعآ عالی بود به راحتی میشه گفت یک اثر چندگانه فوق العاده بود بعضی جاها خنده دار بعضی جاها ناراحت کننده بعضی جاها غیر قابل پیش بینی به شدت پیشنهادش میکنم این کتاب رو به هیچ وجه از دست

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۰۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان