دانلود و خرید کتاب بهترین سال زندگی تو دارن هاردی ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین سال زندگی تو اثر دارن هاردی

کتاب بهترین سال زندگی تو

معرفی کتاب بهترین سال زندگی تو

کتاب بهترین سال زندگی تو نوشته دارن هاردی و ترجمه فاطمه فراهانی است که توسط تیم سبکتو جمع‌آوری شده است. این کتاب یک راهنمای قدم به قدم برای پیشرفت در زندگی و بهبود کیفیت مادی و روانی زندگی است.

درباره کتاب بهترین سال زندگی تو

میکرو کتاب بهترین سال زندگی تو، یک راهنمای کامل برای کسانی است که از نرسیدن خسته شده‌اند. کسانی که اهداف و آرزوهای زیادی دارند اما نمی‌توانند به آنها دست پیدا کنند. دارن هاردی در این میکروکتاب به شما می‌گوید که برای رسیدن به خواسته‌هایتان روش‌های ساده‌ای وجود دارد که اگر براساس آن‌ها پیش برید، می‌توانید آرزوهایتان را تبدیل به واقعیت کنید. مهم این است که بدانید چه چیزهایی می‌خواهید. دارن هاردی با تمرین‌هایی که انجام آنها به راحتی مسواک‌زدن است دستوالعمل اجرایی شدن آن‌ها را به شما می‌دهد. بهترین سال زندگی شما، نه از ابتدای سال و نه از شنبه قرار است شروع شود، بهترین سال زندگی شما از امروز و همین الان شروع می‌شود.

درباره دارن هاروی نویسنده کتاب

دارن هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است او تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت بود که یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن‌ها «اثر مرکب» است.

بخش‌هایی از کتاب بهترین سال زندگی تو

عامل جادویی به ما کمک می‌کند که اهدافمان را از ذهن خارج کرده و در دنیای واقعی تجربه‌اش کنیم.

درک و تصور مردم از مفهوم مشکل اشتباه است. مشکلات، چیزی خارج از خودتان نیست. تمام مشکلاتی که در زندگی دارید، خودتان هستید. عامل اصلی شما هستید، پس اگر می‌خواهید تمام مشکلاتتان حل شود باید خود را تغییر دهید. وقتی شما تغییر کنید مشکلات اطرافتان هم تغییر می‌کند.

مردم به آسانی در مورد مشکلات بزرگی که در زندگی دارند حرف می‌زنند. حتی یک درصد به این فکر نمی‌کنند که علت اصلی مشکلاتشان تنها خودشان هستند. می‌خواهند همه چیز را تغییر دهند بدون اینکه به تغییر کردن خودشان فکر کنند.

هر طوری که از خودتان انتظار داشته باشید و زندگی را تصور کنید، تبدیل به واقعیت می‌شود. وقتی بتوانید به جای تمرکز روی مشکلات زندگی، روی خودتان کار کنید و برای خودتان ارزش قائل شوید، دردسرهایتان یکی پس از دیگر ناپدید می‌شوند.

در تمامی مراحل تغییر خود، باید ارزش‌ها، عزت نفس، نحوه فکر کردن، نگرش‌تان به محیط اطراف و شخصیتتان را بالاتر از چیزی که واقعا هستند در نظر بگیرید. با بالا بردن این موارد در درون‌تان، سطح همه چیز در زندگی بالاتر می‌رود.

من افتخار این را داشتم که پای سخنان جیم ران بنشینم. قبل از اینکه با او آشنا شوم تعریفم از موفقیت متفاوت بود. اما جیم ران به من آموخت که «برای اینکه زندگی بهتری داشته باشیم باید اول خودمان را بهتر کنیم».

من اصل ساده جیم ران را به کار بستم و اول روی خودم کار کردم. به طور معجزه‌آسایی موفقیتم و درآمدم دو برابر شد. من سبک کار کردنم را تغییر ندادم، فقط خودم را تغییر دادم. با این روش هر کاری را به بهترین شکل انجام می‌دادم و موفقیتم دو چندان شد.

وقتی می‌خواستم ازدواج کنم لیستی بلند مرتبه از ویژگی‌های همسر آینده‌ام نوشتم. اما چیزی در این بین کم بود، برای اینکه یک همسر فوق‌العاده پیدا کنم باید به انسانی فوق‌العاده تبدیل می‌شدم تا بتوانم با بهترین زن دنیا ازدواج کنم. لیست بلند مرتبه‌ای هم از ویژگی‌هایی که لازم بود به بهترین مرد تبدیل شوم نوشتم. همه چیز آن طور شد که من می‌خواستم.

راز اصلی سخن جیم ران این است: «برای اینکه چیزی را به دست آورید که قبلا آن را نداشتید، باید به انسانی تبدیل شوید که قبلا هرگز نبودید».

حالا باید به دستورالعمل‌های مهمی عمل کنید که به شما می‌گوید چگونه به انسان فوق‌العاده‌ای تبدیل شوید. هر چقدر خودتان را دست بالا در نظر بگیرید خواسته‌ها و اهدافتان هم دست بالا خواهند بود. در ادامه به این دستورالعمل‌ها می‌پردازیم.

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظرات کاربران

Zahra🌿
۱۳۹۸/۱۰/۰۱

عالی،مختصر و مفید. در مورد موفقیت و اهداف و آرزوهاست. بریده گذاشتم دوستان. بخونید حتما.👌👌

نوکر اهـ𖣔ــل‌بیتم:)
۱۳۹۹/۰۸/۲۵

من این کتابو قبلا مطالعه کردم از نظر محتوا و سبک بیان ترغیب کننده و امید دهنده نگارش شده و بیشترین تاکید رو بر داشتن انگیزه و برنامه ریزی پایه کرده کتاب خوبیه ولی اگر اهل عمل هستین مطالعه کنید

- بیشتر
mehrbanoo
۱۳۹۸/۱۰/۲۲

سلام من این کتابو برای پسرم خریدم از طاقچه تا براش بفرستم رولپتاپ مطالعه کنه ,چطورمیشه اینکاروکرد؟

کاربر ۲۹۱۷۹۱۴
۱۳۹۹/۱۲/۲۹

اهداف کوچک نداشته باشید آنها توان به حرکت در آوردن قلبتان را ندارند.

n
۱۳۹۹/۰۱/۲۲

بسیا متن روان وخلاصه ایدارد وکاربردی است

reyhane
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

کتاب خوبی بود. خیلی خوب هم خلاصه شده بود. ممنون از سبکتو و خانم فراهانی👌

alireza alirezakaviane
۱۳۹۹/۰۲/۰۳

یه کتاب جمع و جور و خوب! و حاوی راهاکار های متعدد و کاربردی! فقط عمل کردنمون بهشون رو میطلبه😊

merryvelous
۱۴۰۱/۰۱/۰۲

خیلی خوب و کاربردیه این کتاب من همیشه از کتاب هام نکته برداری میکنم، این میکرو کتاب کار من رو ساده کرده، من قسمت های مهم رو مجدد هایلایت کردم و داخل یه فایل برای خودم نوشتم که مرور برام ساده

- بیشتر
کاربر ۱۵۷۰۳۵۸
۱۴۰۰/۰۲/۱۵

خیلی کتاب مفیدیه و حتما توصیه میکنم بخونید و یادبگیرید 👌🏻ارزششو داره 100%

hamed
۱۴۰۱/۱۱/۳۰

سلام این کتابی که اینجا هست میکرو کتابه و خلاصه هست یا نه متن خود کتاب اصلیه و چیزی ازش کم نشده؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۲)
«برای اینکه چیزی را به دست آورید که قبلا آن را نداشتید، باید به انسانی تبدیل شوید که قبلا هرگز نبودید».
Mitra Nejati
ما انسان هستیم و بزرگترین توانایی ما «قدرت تغییر» است. ما می‌توانیم در هر مرحله‌ای از زندگی هر چیزی که بخواهیم را تغییر دهیم و هر داستانی از زندگی‌مان را از اول بنویسیم. برای خودتان یک نقطه عطف مشخص کنید و به خودتان بگویید که امسال سال تغییر و رسیدن به آرزوهای من است. با برنامه‌ریزی سال شگفت‌انگیزتان را آغاز کنید.
Zahra🌿
گاهی موفقیت در چند قدمی ماست، اما فکر می‌کنیم که خیلی دور است. اگر اهدافتان ارزشمند است نباید تسلیم شوید. حتی اگر اشتباهات زیادی انجام دادید باز هم مقاومت کنید. هر اشتباه را یک تجربه بدانید و از آن در ادامه مسیر استفاده کنید. به هدف رسیدن بسیار لذت‌بخش و شیرین است، پس هرگز تسلیم نشوید و این شیرینی را تجربه کنید
Zahra🌿
لانه یک عقاب با چهار تخم بر بالای کوهی قرار داشت. این لانه بسیار سست بود و یک زلزله باعث شد تا لانه تکان بخورد. در زیر لانه و در پایین کوه روستایی قرار داشت، یکی از تخم‌ها در لانه مرغ‌ها سقوط کرد. مرغ‌ها از دیدن یک تخم متفاوت تعجب کردند اما یکی از آن‌ها تصمیم گرفت تا از تخم عقاب مواظب کند. بعد از مدتی عقاب از تخم بیرون آمد و خود را در میان مرغ‌ها دید. او یاد گرفت مثل مرغ‌ها زندگی کند و غذا بخورد. وقتی پرواز کردن عقاب‌های بالای سرش را می‌دید حسرت می‌خورد که چرا نمی‌تواند مثل آن‌ها باشد. مرغ‌ها به او گفتند چون تو یک مرغ هستی و نمی‌توانی پرواز کنی. عقاب باور کرده بود که یک مرغ است و باید همیشه مثل یک مرغ به زندگی ادامه دهد. او هرگز جرأت نکرد پرواز کند و سرانجام به عنوان یک مرغ مُرد.
babak1374
برای یک سال، ۳ هدف مهم را در نظر بگیرید. بعد از آن به اندازه تعداد ماه‌های یک سال (یعنی هر ماه) ۳ هدف تازه و مهم را در نظر بگیرید. وقتی که توانستید برای یک ماه اهداف خود را تنظیم کنید، حالا می‌توانید اهداف هفتگی برای خود در نظر بگیرید.
Zahra🌿
فقط خودتان می‌دانید که اهدافتان چقدر برایتان ارزش دارد. پس اعتمادبه‌نفس داشته باشید و بدون هیچ ترس و تردیدی در مسیر رسیدن به خواسته‌ها قدم بگذارید. اجازه ندهید چیزی شما را ناامید کند، فقط به صدای درونی قلب‌تان گوش دهید.
Zahra🌿
کار مهمی که شما باید انجام دهید این است که از مرغ‌هایی که اطراف شما هستند و دائم به شما می‌گویند نمی‌توانی! دوری کنید. مرغ‌های اطراف ما اجازه نمی‌دهند تا از چشم‌اندازی که برای خود داریم لذت ببریم و آن را نزدیک به واقعیت کنیم.
Zahra🌿
وقتی فرد بتواند مهارت تعیین هدف را یاد بگیرد، از هر کسی که می‌شناسد موفق‌تر، شادتر و ثروتمندتر خواهد شد. نوشتن اهداف برای شما مثل نقشه راه است. وقتی نقشه راه داشته باشید، حتی اگر در مسیرهای پُر پیج و خم قرار بگیرید به راحتی مسیر خود را پیدا می‌کنید. این نقشه به شما کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری به سمت چیزی که می‌خواهید حرکت کنید.
Zahra🌿
ذهن انسان بسیار قدرتمند است، طوری که می‌تواند چیزهایی که دوست دارید را دائم در مقابل چشمانتان قرار دهد. بنابراین باید بدانید که می‌خواهید به چیزی برسید. انسان همیشه در حال جستجو است و چه چیزی بهتر از این که به دنبال خواسته‌های شیرین خود باشد و دائم آن‌ها را در دنیای واقعی تجربه کند. برای رسیدن به این امر مهم، باید با خودِ قبلیتان خداحافظی کنید، اطلاعات و علاقمندی‌های تازه و جدید را به ذهنتان وارد کنید تا چیزهای جدیدی ببینید و تجربه کنید. با خودتان عهد ببندید که برای رسیدن به هدف و عمل کردن به آن تا آخرین نفس ایستادگی می‌کنید.
کاربر ۱۲۳۷۳۵۵
اول بدانید که «چرا» باید اهداف را تعیین کنید و بعد سراغ «چگونگی» رسیدن به آن بروید
کاربر ۱۲۳۷۳۵۵

حجم

۳۵٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۳۵٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
۲,۴۰۰
۵۰%
تومان