دانلود و خرید کتاب صبح‌‌های جادویی مولتی میلیونرها هال الرود ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صبح‌‌های جادویی مولتی میلیونرها اثر هال الرود

کتاب صبح‌‌های جادویی مولتی میلیونرها

معرفی کتاب صبح‌‌های جادویی مولتی میلیونرها

صبح‌های جادوییِ مولتی‌میلیونرها اثری مشترک از هال الرود و دیوید اوسبرن درباره تمام کارهایی است که مولتی‌میلیونرها پیش از ساعت ۸ صبح انجام می‌دهند تا به ثروتی افسانه‌ای دست یابند.

درباره کتاب صبح‌های جادوییِ مولتی‌میلیونرها 

دراین کتاب درباره یک عادت مثبت افراد موفق می‌خوانید. سحرخیزی و قبل از ساعت ۸ صبح بیدار شدن. این روش مختص چند نفر نیست، همان‌طور که در طول این کتاب خواهید خواند، این عادت تمام افراد مولتی‌میلیونر است.

در این کتاب شما در خواهید یافت که بیشتر افراد ثروتمند عادت دارند صبح زود از خواب بیدار شوند و برای این کار خود دلیلی خوب دارند: میزان ثروت با ساعتی که صبح‌ها از خواب برمی‌خیزید رابطه مستقیم دارد.

صبح‌های جادوییِ مولتی‌میلیونرها حول سه محور نوشته شده است.

ابتدا، به شما روش‌های اساسی و ضروری را خواهیم آموخت که تمام مولتی‌میلیونرهای خودساخته با کمک آن به ثروت رسیده‌اند. برای اینکه ثروتمند شوید لازم است بدانید ثروتمندان چه قدم‌هایی برمی‌دارند و زمانی که آن‌ها را آموختید، جا پای آن‌ها بگذارید. به همین آسانی! (البته، گرچه آسان است اما انجامش راحت نیست!)

دوم، اینکه دریابید باید این قدم‌ها را هر روز در اولین ساعات روز بردارید. بله، می‌دانم شما می‌توانید این قدم‌ها را در ساعات بعد هم بردارید؛ اما تردید دارم که این قدم‌ها به همان جایی برسند که باید برسند. با خواندن این کتاب در خواهید یافت که صبح‌ها کیفیتی به این قدم‌ها خواهند بخشید که ساعات دیگر روز فاقد آن هستند.

این ساعات اهمیت زیادی دارند، بسیار بیش از آنکه حتی تصورش را بکنید؛ اما باید به یاد بسپارید که ساعات ابتدایی صبح به‌خودی‌خود نیرویی ندارند. شما با صبح زود بیدار شدن ثروتمند نمی‌شوید؛ اما بااین‌حال می‌توان بدون اغراق گفت که بیدار شدن در ساعات ابتدایی روز می‌تواند تفاوت بین افراد ثروتمند و فقیر باشد.

در آخر هم خواهید آموخت چگونه می‌توانید با برداشتن قدم‌های عملی و تمرین‌های مفید به آن دسته از افراد بدل شوید که آن‌ها را با نام «موفق‌های سحرخیز» می‌شناسند.

خواندن کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به خواندن کتاب‌های موفقیت را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم.

جملاتی از کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها

اولین نکته‌ای که به من ثابت کرد باید نوع برنامه‌ریزی‌ام را برای روز تغییر دهم این بود که مسئولیت‌هایم افزایش یافته بود و دیگر روش قدیمی بیدار ماندن و کارکردن تا پاسی از شب و بیدار شدن در زمانی که بیشترین بخش روز سپری شده است برایم کار نمی‌کرد. این روش دیگر عملی نبود. من نمی‌توانستم درحالی‌که روش زندگی خون‌آشام‌ها را در پی گرفته‌ام تا پاسی از شب بیدار بمانم و صبح‌ها هم باانرژی و سرحال باشم و به‌سراغ کارها و خانواده‌ام بروم و با دنیایی که از صبح زود کار خود را آغاز کرده است در تعامل باشم.

فهمیدن این نکته تلنگری بود که به من نشان داد باید تغییر را در خود به وجود آورم. بی‌هیچ تردیدی در آغاز من فقط به این دلیل سحرخیز شدم که بیدار شدن در ساعات ابتدایی روز برایم ضروری بود؛ اما خیلی زود کشف کردم که ساعات ابتدایی روز بیشتر از این اهمیت دارند که برای زندگی پرمشغلهٔ من چند ساعاتی بیشتر به ارمغان بیاورند. دریافتم در ساعات ابتدایی صبح سرّی وجود دارد که من برای سال‌ها از آن بی‌خبر بوده‌ام.

نظرات کاربران

majid naraghi
۱۳۹۸/۱۲/۲۴

بخش عبارات تاکیدی بسیار زیبا بود .پیشنهاد میکنم حتما بخونید

soroush_hz72
۱۳۹۹/۱۰/۱۷

صبح، صبح، صبح همه چی از صبح شروع میشه هروقت ک کتابو میخونی دوس داری اخر شب باشه و بخوابی و خودتو برای صبح روز بعد آماده کنی :))) حتما بخونیدش و عمل کنید بهش

farzin
۱۳۹۹/۰۷/۲۵

فقط یک صبح جادویی نبود یک زندگی جامع بود.کتاب های هال الرود عالی هستند.

tayyebeh
۱۳۹۸/۱۲/۱۸

کاربردی بود..خیلی خوب و ارزش داشت

alireza.a.69
۱۴۰۰/۰۲/۳۱

سلام . من این کتابو نخوندم منتظرم نسخه صوتیش بیاد... لطفا نسخه صوتیش رو هم بزارین

کاربر ۹۵۹۶۹۹
۱۴۰۰/۰۶/۲۱

کتاب مفیدی جهت ایده گرفتن برای کسب موفقیت و شناخت خود. راهکارهای بیدار شدن صبح زودش مفید است.به نظرم ارزش مرور بخش هایی که رنگی کردم را دارد. حجم کتاب و برخی توضیحات زیاد است.

کاربر ۶۵۶۵۱۲۷
۱۴۰۲/۰۴/۱۷

عالی عالی. بخونید وعمل کنید

neginjan
۱۴۰۱/۱۰/۰۵

عااااااالی

Anahid
۱۳۹۹/۰۴/۳۱

خیلی طولانی و تکراری و خسته کننده بود به نسبت محتوا.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۴)
از اینکه با دیگران فرق داشته باشید نترسید.
مصطفی
بیدار شدن در ساعات ابتدایی روز بدان معنا نیست که من روز سختی را در پیش دارم، کارهای زیادی را باید انجام دهم و لازم است زودتر از خواب برخیزم، بلکه به این معنی است که شما می‌خواهید صبح خود را در اختیار بگیرید تا روز خود را در کنترل داشته باشید و بتوانید به بیشترین میزان موفقیت دست یابید.
smh
امدادرسان‌های زندگی این‌ها هستند: سکوت جملات تأکیدی تجسم ورزش خواندن نوشتن
شادی
اگر می‌خواهید هر شب با رضایت به بستر بروید باید هر روز با هدف از خواب برخیزید.
Dexter
موفقیت این افراد فقط به این دلیل نبوده است که آن‌ها صبح‌های زود از خواب بیدار شده‌اند، بلکه به این دلیل است که آن‌ها آموخته‌اند چگونه روز خود را خوب و درست آغاز کنند.
smh
اولین و مهم‌ترین درس در سرمایه‌گذاری و رسیدن به ثروت این است: در دقایق ابتدایی روز، به خود ثابت کنید که فردی منظم هستید، کسی که برای خود و زمانش اهمیت قائل است و از دقایق خود برای پیشرفتش استفاده می‌کند و به‌جای اینکه ماندن در بستر را انتخاب کند، از جا برخاسته و روزی عالی و مفید برای خود می‌سازد، ارسال چنین پیامی به ذهن ناخودگاه شما موجب خواهد شد در تمام روز و حتی در سراسر زندگی فردی منظم، بااعتمادبه‌نفس و موفق باشید.
tmp
به یاد داشته باشید که ثروت فقط دلارهایی نیست که در حساب بانکی‌تان می‌اندوزید، ثروت واقعی داشتن میزان متناسبی از تمام آن چیزهایی است که برای شما در زندگی ارزشمند هستند و برای‌تان جزء اولویت‌های زندگی‌اند
احسان عجم
ما اشتیاقی بی‌اندازه برای رسیدن به تمام آن چیزهایی داریم که هنوز صاحبش نشده‌ایم و در این میان داشته‌های خود را فراموش می‌کنیم. با این کار فقط نداشته‌های خود را به یاد خواهیم داشت و ازاین‌رو هر روز افسرده‌تر می‌شویم.
گنگ خواب دیده
به یاد داشته باشید که ثروت فقط دلارهایی نیست که در حساب بانکی‌تان می‌اندوزید، ثروت واقعی داشتن میزان متناسبی از تمام آن چیزهایی است که برای شما در زندگی ارزشمند هستند و برای‌تان جزء اولویت‌های زندگی‌اند
Anahid
خواستن فقط یک آرزوست، چیزی که ممکن است هرگز برآورده نشود؛ اما انتخاب یک باید است، چیزی که مستلزم برداشتن قدم‌های عملی است.
tmp

حجم

۴۰۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۴۰۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان