دانلود و خرید کتاب گاو بنفش ست گودین ترجمه ناصر گشتایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گاو بنفش اثر ناصر گشتایی

کتاب گاو بنفش

معرفی کتاب گاو بنفش

کتاب گاو بنفش اثر ست گودین کتابی درباره نوآوری تبلیغاتی در بازاریابی است که تبلیغات نوین در بازاریابی را به زبانی ساده توضیح می‌دهد.

درباره کتاب گاو بنفش

ست گودین رهبر بازاریابی در کتاب گاو بنفش برای همه دست‌اندرکاران ایجاد، طراحی یا فروش فکر کردن راجع به شیوه‌های نوین بازاریابی را ضروری می‌شمارد. او با ده‌ها مثال برای درک بحث و آموزش دادن موارد ضروری و مهم بازاریابی به وسیله شیوه‌های نوین تبلیغات شما و تجارتتان را تشویق می‌کندتا با شجاعت به سراغ تبلیغات نوین بروید و بی‌همتا باشید درست مثل گاوی که به جای رنگ معمول، بنفش‌رنگ است.

خواندن کتاب گاو بنفش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

تمام فعالان در حوزه بازاریابی و تبلیغات را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره ست گودین

ست گودین سخنرانی حرفه‌ای، نویسنده و متخصص تغییرات است. او نویسنده چهار کتاب پرفروش در سطح جهانی است که همه آن‌ها را می‌توانید در سایت www.sethgodin.com بیابید. دیگر عناوین کتاب‌های او عبارت‌اند از بازاریابی با اجازه، پخش ایده‌های ویروسی، کلاه منگوله‌ای بزرگ قرمز و نجات‌یافتن کافی نیست.

ست مرتب کارگاه‌های گاو بنفش را در بیرون از نیویورک برگزار می‌کند و شما می‌توانید اطلاعات چگونگی شرکت در این کارگاه‌ها (یا نحوه برگزاری آن در دفتر کارتان) را در سایت او بیابید.

جملاتی از کتاب گاو بنفش

چرا پرنده‌ها به یک آرایش پرواز می‌کنند؟ چون پرنده‌هایی که از رهبر پیروی می‌کنند پرواز آسان‌تری دارند. رهبر مقاومت هوا را می‌شکند و بقیهٔ پرنده‌ها می‌توانند خیلی چابک‌تر پرواز کنند. غازهای کانادایی بدون آرایش مثلثی هرگز انرژی به پایان رساندن مهاجرت‌های طولانی خود را نخواهند داشت.

بسیاری از افراد ریسک گریز حوزهٔ کسب‌وکار معتقدند که می‌توانند از راهبرد مشابهی پیروی کنند. آن‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند صبر کنند تا یک رهبر ایدهٔ بزرگ بدهد و بعد آن‌ها از روی آن کپی کنند و از شکسته شدن مقاومت هوا توسط رهبر لذت ببرند.

اگر به‌دقت به دستهٔ پرنده‌ها نگاه کنید متوجه می‌شوید که پرنده‌ها حقیقتاً به یک آرایش خاص پرواز نمی‌کنند. هر از چند دقیقه یکی از پرنده‌های عقبی از دسته جدا می‌شود و در جلوی دسته پرواز می‌کند و مسئولیت رهبری را بر عهده می‌گیرد و به‌این‌ترتیب رهبر قبلی فرصت پیدا می‌کند که به عقب دسته برود و استراحت کند.

مشکل افرادی که از انجام یک کار جالب‌توجه امتناع می‌کنند این است که آن‌ها هرگز به فکر جایگاه رهبری نیستند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که برای یک شرکت بزرگ کار کنند، از عمد مثل یک مفت‌خور بی‌نام عمل می‌کنند و عقب می‌نشینند تا از ریسک و انتقاد در امان باشند. 

نظرات کاربران

aminam
۱۳۹۸/۱۰/۰۲

بنظرم این کتاب دائم میگه گاو بنفش برای شغلتون لازم دارین و مثالهای جسته گریخته از کمپانیهای امریکایی و تجربیات بازاریاببشون میگه اما خود گاو بنفش رو درست نمیتونه توضیح بده .بد نیست یبار بخونین اما منتظر دستورالعمل خاصی برای

- بیشتر
Mohammad hosein Sotoudemanesh
۱۳۹۹/۱۰/۲۱

به نظرم این کتاب برای استارتاپ ها و کسانی که میخواهند رشد سریعی داشته باشند کمک کننده است کتاب با بررسی روش رشد شرکت ها (اکثرا امریکایی) تکنیک گاو بنفش را به نمایش میگذارد. متن مترجم روان و صریح بود. فقط

- بیشتر
vahid162
۱۴۰۰/۰۵/۲۵

مترجم کمترین اطلاعی از کتاب های کسب و کار نداشته. گوگل ترنسلیت از ایشون بهتر ترجمه میکنه.

sinsad
۱۴۰۱/۱۰/۱۵

به عقیده من ،چه در زندگی چه در تجارت و کار و روابط اجتماعی و خلاصه هر جنبه ای از زندگی، منتظر این نباشیم که از وسط یه کتاب روانشناسی موفقیت، کلید خوشبختی بیرون بیفته، تمام این کتابها اگه خوب

- بیشتر
milad zarei
۱۴۰۱/۰۴/۰۹

کسل کننده - به درد نخور- تاثیرگذار نیست. نویسنده از همه روش های بازاریابی انتقاد کرده و مفهومی را خلق کرده ولی هیچ توضیحی در مورد مفهوم گاو بنفش و نحوه بکار بردنش نداده. سرتاسر کتاب پر از نام کمپانی ها

- بیشتر
majid
۱۳۹۹/۰۷/۱۸

با اینکه این کتاب برای نویسنده شناخته شده ای هستش ولی برای شخص من کاربردی نبود و چیز خاصی برای من نداشت / البته شاید برای شخصی که توی بازار هستش و محصولی رو برای ارائه داره بتونه مفید باشه

- بیشتر
alim
۱۳۹۸/۱۲/۰۱

ست گادین خوبه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
افتادن در دام تبلیغات درهم‌وبرهم، بستن پاپیون سبز و پر کردن تبلیغات با هرزگی کار آسانی است. شاید گاهی اوقات بی‌نزاکتی به‌طور اتفاقی مؤثر باشد، اما یک‌راهبرد محسوب نمی‌شود؛ درماندگی است.
مهدی ربیعی

حجم

۲۹۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۲۹۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان