دانلود و خرید کتاب پول الکترونیکی به زبان ساده پر یپتو ترجمه مهدی خیرالهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول الکترونیکی به زبان ساده اثر پر یپتو

کتاب پول الکترونیکی به زبان ساده

معرفی کتاب پول الکترونیکی به زبان ساده

شرکت پول الکترونیکی پریپتو در کتاب پول الکترونیکی به زبان ساده شما را با بیت کوین و سیستم بلاک‌چین آشنا می‌کند.

پول الکترونیکی از زمان پیدایش خود پیشرفت و توسعه‌ای مداوم را نشان داده و هم‌اکنون ارزش این ارز دیجیتالی به بالاترین مقدار خود در چند سال اخیر رسیده است؛ البته پول الکترونیکی تنها ارز دیجیتالی موجود در جهان نیست.

ارزهای دیجیتالی دیگری هم وجود دارند که علی‌رغم نوپا بودن، ظرفیت زیادی برای رشد و گسترش نشان می‌دهند؛ به عقیده کارشناسان ممکن است در آینده‌ای نزدیک ارزشی بیشتر از پول الکترونیکی پیدا کنند.

درباره کتاب پول الکترونیکی به زبان ساده

این کتاب ابتدا کمی درباره سابقه فناوری پول الکترونیکی صحبت می‌کند و پس از آن پول الکترونیکی را به‌عنوان یک مفهوم و کالا معرفی می‌کند. شیوه به دست آوردن و پس‌اندازکردن پول الکترونیکی را هم در این کتاب یادمی‌گیرید. کتاب همچنین به شما نشان می‌دهد که با این پول‌ها چه‌کار کنید و درباره نیروی بالقوه برای به‌دست‌آوردن پول هم صحبت می‌کند. به طور کلی این کتاب درباره تمام فرایندها و کندوکاوهای پول الکترونیکی است.

خواندن کتاب پول الکترونیکی به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر موضوع پول الکترونیکی برایتان جذاب است و می‌خواهید با آن آشنا شوید یا اقدام به فعالیت با آن کنید، این کتاب را بخوانید.

درباره نویسنده کتاب

شرکت Prypto سال ۲۰۱۳ برای ارائه راه‌حل‌های ساده، مبتکرانه و کارآمد درباره پول الکترونیکی تأسیس شد که اولین محصول آن Crypto Scratch Card بود. این شرکت به کاربران اجازه می‌دهد برای اولین‌بار پول رایج رمزی (کددار) را با دردست‌داشتن یک Scratch Card تجربه کنند. فراورده‌های این شرکت به گوشه و کنار دنیا رسیده است و این شرکت‌ها توانسته‌اند پول الکترونیکی را از طریق راه‌حل‌های ساده در دسترس‌شان به افراد معرفی کنند.

همان‌طورکه اهداف این کتاب آشکارکردن پول الکترونیکی و فناوری blockchain است، شرکت Prypto هم قصد دارد به‌واسطهٔ ارائه راه‌حل‌های سفارشی که می‌تواند به سفارش مشتری خاص باشد، دسترسی به blockchain را برای کوچک و بزرگ تسهیل کند. این شرکت فراورده‌های متفاوت را گسترش می‌دهد که نیروی بالقوه blockchain را به طریقی نشان می‌دهد که درک‌کردنی باشد و به مشاغل (شرکت‌ها) اجازه می‌دهد برای یکپارچه‌کردن این فناوری جدید و گشودن نرم‌افزارهای مهیج دنیای واقعی، اولین گام‌هایشان را بردارند.

Prypto مفتخر است که نویسنده کتاب پول الکترونیکی برای همه است و بر این باور است که هرچه روش‌های چگونگی ارائه پول الکترونیکی و فناوری مربوط به آن بیشتر درک شود، برای همه بهتر است.

جملاتی از کتاب پول الکترونیکی به زبان ساده

پول الکترونیکی چیست

چطور پول الکترونیکی به همه ما سود می‌رساند

پول نقدتان را جایی مطمئن نگه دارید و ذخیره کنید

خب، همان‌طورکه می‌دانید پول الکترونیکی شکل جدید پول و به‌طوردقیق یک پول دیجیتال است؛ اما این پول چطور کار می‌کند؟ راحت بنشینید، ما می‌خواهیم اصول این پول را بررسی کنیم. سه بُعد مهم پول الکترونیکی عبارت‌اند از:

-اصل و منشأ: چگونه ایجاد شد

- فناوری: چطور فراسوی این چشم‌انداز کار می‌کند

-پول رایج: استفاده از پول الکترونیکی به‌عنوان پول

شناسایی هریک از این بُعدها کمکتان می‌کند پول الکترونیکی را (که به آن BTC هم می‌گویند) درک کنید و متوجه شوید چطور این پول می‌تواند کمکتان کند. نگران نباشید؛ ما همین الان در نقطه اوج قرار داریم

نظرات کاربران

hamed
۱۳۹۹/۰۶/۰۸

ترجمه به شدت مزخرفه. انگار گذاشتن تو گوگل ترنسلیت و چاپ کردن. اگر خودتون کتاب زبان اصلی رو بخونید و از گوگل ترنسلیت استفاده کنید بیشتر از مطالعه این ترجمه متوجه میشوید. به جرات میگم ارزش حتی پرداخت ۱۰۰ تا

- بیشتر
Emad
۱۴۰۰/۰۸/۱۵

ترجمه وحشتناک است و آزار دهنده. نیاز به ویرایش اساسی دارد.

کاربر ۲۱۰۰۰۳۱
۱۴۰۱/۱۰/۲۱

نسل نو اندیش رو بخاطر تاریخچه خوبی که از خریدهام داشتم و کتاب‌های جالب و ترجمه های بسیار درست و اصولی ، همیشه مورد اعتماد میدونستم ولی متاسفانه در چند تجربه اخیر دیگه نسل نو اندیش در جایگاه حتی متوسط

- بیشتر
کاربر ۱۶۹۳۸۷۹
۱۴۰۰/۰۹/۳۰

یعنی واقعا مترجم پیش خودش چی فکر کرده که حاضر شده با چاپ این نا ترجمه لعنت برای خودش بخره.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
یک مبارز پول انبوه به‌جای اعتماد به یک سرمایه‌گذار یا یک منبع اصلی سرمایه‌گذاری، به شما اجازه می‌دهد فرایند سرمایه‌گذاری را به‌واسطهٔ به‌دست‌آوردن حامیان و پشتیبانان برای تهیه پول، تمرکززدایی کنید. شما با پذیرش پول الکترونیکی به‌عنوان یک روش پرداخت برای مبارزه‌تان، می‌توانید هرچه بیشتر تمرکززدایی کنید و پیام‌گیران جهانی داشته باشید.
Emad

حجم

۳۸۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۳۸۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان