دانلود و خرید کتاب نااطمینانی و غافلگیری در سامانه‌‌های پیچیده روبن آر مکدانیل ترجمه محمد یوسفی خرایم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نااطمینانی و غافلگیری در سامانه‌‌های پیچیده اثر روبن آر مکدانیل

کتاب نااطمینانی و غافلگیری در سامانه‌‌های پیچیده

معرفی کتاب نااطمینانی و غافلگیری در سامانه‌‌های پیچیده

نااطمینانی و غافلگیری در سامانه‌های پیچیده نوشته روبن آر. مک‌دانیل و دین جی. دریب، کتاب سی‌وسوم از مجموعه کتاب‌های آینده‌پژوهی پژوهشگاه عالی دفاع ملی است. این پژوهشگاه (دانشگاه) از مراکز علمی کلیدی و حساس در عرصهٔ مسائل راهبردی است و عمده انتشاراتش در سه زمینه مدیریت راهبردی، دفاع ملی و امنیت ملی است.

درباره کتاب نااطمینانی و غافلگیری در سامانه‌های پیچیده 

نویسندگان در این کتاب به موضوع غافلگیری و عدم اطمینان در سامانه‌های پیچیده اجتماعی پرداخته‌اند. مقدمه‌ای بر نااطمینانی و غافلگیری، موضوعات محوری در نااطمینانی و غافلگیری، پیچیدگی، نااطمینانی و غافلگیری: دیدگاه یکپارچه، پیچیدگی تکاملی نظام‌های اقتصادی- اجتماعی: ضرورت نااطمینانی و غافلگیری، پیچیدگی، نااطمینانی و غافلگیری: دیدگاه یکپارچه،پیچیدگی تکاملی نظام‌های اقتصادی- اجتماعی: ضرورت نااطمینانی و غافلگیری، مدیریت امور غیرمنتظره: پیچیدگی به منزله معنابخشی گسترده، دیدگاه‌های متنوع نااطمینانی و غافلگیری، بحث‌هایی درباره نااطمینانی و غافلگیری از موضوعاتی هستند که در این کتاب می‌خوانید.

خواندن کتاب نااطمینانی و غافلگیری در سامانه های پیچیده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

دانشجویان و پژوهشگران عرصه دفاع و امنیت ملی

جملاتی از کتاب نااطمینانی و غافلگیری در سامانه‌های پیچیده

هرگاه مسئله ماهیت بررسی سامانه‌های پیچیده مد نظر بوده، دریافت‌ها حکایت از آن داشته‌اند که نااطمینانی، امری بنیادین است و فقط نتیجه نبودِ اطلاعات نیست. لذا ما چه از طریق اطلاعات بهتر و یا فناوری‌های سنجشی، با محدودیت‌های واقعی برای فهم این سامانه ها روبه‌رو هستیم. چندان مشخص نیست که بهترین راه برای بهبود درک سامانه‌های پیچیده، نااطمینانی بنیادینی آنها و غافلگیری ناشی از پیشرفت آنها چیست. به دلیل وجود این شرایط، کنفرانسی با حمایت مرکز پریگوژین در دانشگاه تگزاس آستین و مؤسسه پلوکسوس برای کنکاش راهبردهای درک نااطمینانی و غافلگیری برگزار شد. اهداف این کنفرانس عبارت بودند از:

اثرات این چشم‌اندازهای نوین بر دستور کار تحقیقات علوم طبیعی و اجتماعی؛

ارتباط این چشم‌اندازها جهت کارورزان/ مدیران در خط‌مشی عمومی و مدیریت؛

تحقیقات تازه و پرسش‌های عملی در سطوح فردی، سازمانی و جامعه که نیازمند کنکاش به‌منظور افزایش درک نااطمینانی‌های بنیادین و افزایش توانایی مواجهه با آنها است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان