دانلود کتاب صوتی آخرین برادر با صدای سامان قلیچ خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آخرین برادر اثر ترینکا هیکس نوبل

دانلود و خرید کتاب صوتی آخرین برادر

معرفی کتاب صوتی آخرین برادر

کتاب صوتی آخرین برادر، اثری از ترینکا هیکس نوبل، داستانی درباره‌ی جنگ داخلی آمریکا بین نیروهای ایالات شمالی (اتحادیه) و نیروهای ایالات موئتلفه است. این داستان را محمد طالشیان به فارسی برگردانده است و ناشر آن انتشارات صوتی آوا رسا است.

درباره‌ی کتاب صوتی آخرین برادر

کتاب صوتی آخرین برادر، داستان جنگ داخلی آمریکا است. جنگ بین نیروهای ایالت شمالی یعنی نیروهای اتحادیه به رهبری آبراهام لینکلن و نیروهای ایالات موئتلفه به رهبری جفرسون دیویس است. گابریل پسر جوانی است که در نیروهای ایالت موئتلفه مشغول به خدمت است و به عنوان نوازنده‌ی ارتش فعالیت می‌کند. اما گابریل از یک خانواده‌ی کشاورز آمده است.

در داستان آخرین برادر با هم سری به شهر گیتسبرگ می‌زنیم. شهری که آرام و تمیز است ولی به خط مقدم جبهه‌ی جنگ بسیار نزدیک...

کتاب صوتی آخرین برادر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی آخرین برادر برای کودکانی که سال‌های آخر مدرسه‌شان را می‌گذرانند و نوجوانان شنیدنی و دلچسب است.

جملاتی از کتاب صوتی آخرین برادر

در صبح روز یکم جولای سال ۱۸۶۳ شهر کوچک و آرامی به اسمِ گِتیسبِرگ مثل روزهای قبل آرام و بی سرو صدا بود. ورودی شهر تمیز و زیبا بود، در میدان وسط شهر، پیرمردها چرت می­‌زدند و بچه‌های بی­ سرپرست هم با چوب ماهیگیری به طرف برکه می­ دویدند.

کشور آمریکا درگیر جنگ داخلی بود.

حدود دو سال از شروع جنگ می­ گذشت و گتیسبرگ فقط هفت مایل با خط مقدم فاصله داست. شایعه‌ها در مورد نزدیک شدن ارتش ایالات موتلفه به گِتیسبِرگ پنسیلوانیا بیشتر و بیشتر می‌شد و مردم در حال آماده شدن برای زندگی در جنگ بودند. بچه‌های بی‌سرپرستی که در حال گذشتن از دره‌ی سمینری بودند، زودتر متوجه شدند، دو توده‌ی بزرگ از گرد و خاک توی افق مشخص بودند و هر لحظه به هم نزدیک‌تر می‌شدند. داخل یکی از آن دسته‌ها پسر جوانی بود که یونی فرم آبی به تن داشت...

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۵٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۵۰۰
تومان