دانلود و خرید کتاب ارزهای مجازی و بلاک چین الکساندر اسنیرس ترجمه مهدی عینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارزهای مجازی و بلاک چین اثر الکساندر اسنیرس

کتاب ارزهای مجازی و بلاک چین

معرفی کتاب ارزهای مجازی و بلاک چین

کتاب الکترونیکی «ارزهای مجازی و بلاک چین» نوشتهٔ رابی هوبن و الکساندر اسنیرس با ترجمهٔ مهدی عینی در دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی چاپ شده است. این کتاب به موضوعات مهمی دربارهٔ رمزارزها می‌پردازد. از جمله: بافت قانونی و پیامدهایی برای جرم مالی، پول‌شویی و فرار مالیاتی.

درباره کتاب ارزهای مجازی و بلاک چین

همه‌ساله تعداد بیشتر و بیشتری از قانون‌گذاران نگران مجرمانی هستند که به‌طرز رو‌به‌افزایشی از ارزهای مجازی برای فعالیت‌های غیر‌قانونی؛ مانند پول‌شویی، تروریسم مالی و فرار مالیاتی استفاده می‌کنند. این یک مسئله بغرنج است: اگرچه مقیاس بازار کاملی از این سوءاستفاده مالی مشخص نگردیده است؛ اما گزارش‌ها حاکی است که ارزش بازار این فعالیت‌ها چیزی فراتر از هفت میلیارد یورو در سرتاسر جهان است. این کتاب به سفارش اداره‌ٔ سیاست‌گذاری اتحادیه‌ اروپا به بررسی این پدیده از منظر حقوقی می‌پردازد و بر استفاده از ارزهای مجازی در جهت جرم‌های مالی؛ مانند پول‌شویی و فرار مالیاتی تمرکز کرده است. این کتاب همچنین به بررسی راهکارهای قانونی جهت ایجاد سیاست‌ها و استاندارهای پولی جدید در آینده از طرف اتحادیه‌ اروپا می‌پردازد.

کتاب ارزهای مجازی و بلاک چین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به علم اقتصاد پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ارزهای مجازی و بلاک چین

«ارزهای مجازی و بلاکچین به موضوعات داغی در دو سال اخیر تبدیل ‌شده¬اند، در حالی که این دو اغلب در یک جمله استفاده شده و به‌وضوح به¬هم ارتباط دارند، هیچ‌گاه نباید با هم اشتباه گرفته شوند. بلاکچین یک نوع فناوری صندوق توزیع¬شده است که اسکلت بازار مجازی را تشکیل می‌دهد. این فناوری نهفته در مجموعه بزرگی از ارزهای مجازی است که به¬تازگی در گردش است. حوزه و زمینه کاربری آن محدود به این بخش نیست. همان‌طور که در بالا اشاره شد، بلاکچین‌ها را می‌توان در بخش‌های مختلف استفاده کرد و دارای مجموعه زیادی از کاربری‌ها است. لازم است که خط شفافی بین کاربری‌ها و ارزهای مجازی ایجاد کنیم که یک کاربرد خاصی از فناوری بلاکچین است. برخلاف این پیش‌زمینه، قانون‌گذاران زمان رهگیری موضوع ارزهای مجازی نیازی نیست از فرونشاندن نوآوری بترسند.

۳-۲ چه کسانی فعالان کنونی هستند؟

بازار ارز مجازی اکنون زمین بازی است که در آن فعالان مختلف هر کدام نقش خاصی را بازی می‌کنند. برای شفاف‌سازی اینکه چگونه این بازار کار می‌کند، بدون تلاش برای جامعیت از این به بعد ما بازیگران کلیدی را بیشتر می‌شناسیم.

۱-۳-۲ کاربران ارز مجازی

اولین و مهم‌ترین بازیگر، کاربر ارز مجازی است. کاربر ارز مجازی یک فرد عادی یا نهاد قانونی است که سکه‌ها را به دست می‌آورد تا از آن‌ها به این ‌صورت استفاده کند:

۱- خرید کالاها و خدمات واقعی و مجازی (از مجموعه خاص فروشندگان)

۲- پرداخت P2P؛

۳- نگه ‌داشتن آن‌ها به منظور سرمایه‌گذاری (یک شیوه انحصاری).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان