دانلود و خرید کتاب فروشنده‌ی دائمی رایان هالیدی ترجمه آرمین ثنایی‌سرشت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فروشنده‌ی دائمی اثر رایان هالیدی

کتاب فروشنده‌ی دائمی

معرفی کتاب فروشنده‌ی دائمی

رایان هالیدی در کتاب فروشندهٔ دائمی؛ هنر خلق و بازاریابی دائمی، به بررسی عوامل مهمی می‌پردازد که یک سیستمِ کارِ خلاقانه را به فروشندهٔ دائمی تبدیل می‌کند.

کار او فراتر از بررسی فروشنده‌های دائمی موفق بوده و بیشتر شبیه راهنمایی برای کارهای خلاقانه است که باعث می‌شود با انجام‌دادن آن کارها، افراد به فروشنده‌های دائمی تبدیل شوند. به نظر هالیدی، هرچند بعضی از کارهای خلاقانه در ابتدا موفق نیستند و ممکن است رشد آن‌ها کُند باشد و خیلی به چشم نیاید؛ ولی در طولانی‌مدت سود و فروش پیوسته و مداومی خواهند داشت و نکته‌ای که باعث موفقیت دائمی آن‌ها می‌شود، طول عمرشان است.

درباره کتاب فروشنده دائمی

این کتابچه دربردارندهٔ خصوصیات فروشندگان دائمی و راهکارهایی برای ترکیب این خصوصیات با کار خلاقانهٔ شماست. هالیدی بر این باور است که برای تبدیل‌شدن کار باکیفیت به کار دائمی، به خلاقیت و فداکاری نیاز است و کیفیت باید مرکز توجه باشد.

پس از خَلق کار باکیفیت خود، باید آن را به بازار عرضه کنید و هالیدی، راهکارهایی را برای بازاریابی معرفی می‌کند که عبارت‌اند از رویکردهای آزمون و خطا و همچنین روش‌های مدرن مبتنی بر فناوری روز.

هالیدی درنهایت مشاوره‌هایی را در زمینهٔ ساخت، حفظ و گسترش کار شما آماده کرده که برای موفقیت بیشتر و افزایش فرصت شما برای تبدیل‌شدن به فروشندهٔ دائمی، مهم و اساسی است. شما می‌توانید از طریق بهره‌وری مداوم و محبوبیت مستحکم به این هدف دست یابید.

خواندن کتاب فروشنده دائمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

متخصصان حوزه بازاریابی و فروش می‌توانند از راهکارها و پیشنهادات این کتاب استفاده کنند.

درباره رایان هالیدی

رایان هالیدی در ۱۹ سالگی دانشگاه را رها کرد تا به شاگردی رابرت گرین، نویسندهٔ کتاب ۴۸ قانون قدرت درآید؛ اگرچه تصمیمی غیرمعمول بود، ولی او را به سمت مسیر شغلی مطمئنی هدایت کرد و به‌عنوان مدیر بازاریابی برای پوشاک آمریکایی مشغول به کار شد (او در تعدادی کمپین مشهور عضو بود).

هالیدی در حال حاضر آژانس خلاقیت خودش به نام براس چِک را دارد و به مشتریان شرکت‌های بزرگی مثل گوگل، تِیزِر و کامپِلِکس مشاوره می‌دهد. او همچنین به بازاریابی کتاب‌های نویسندگانی مانند نیل اشتراوس، تونی رابینز و تیم فِریس کمک می‌کند.

او شش کتاب موفق نوشته است. یکی از کتاب‌های او به اسم مانع، همان راه است بین ورزشکاران، مربیان، سلبریتی‌ها، سیاست‌مداران و... مشهور است. همچنین، نوشته‌هایی از او در روزنامه‌ها و دیگر رسانه‌ها منتشر شده است.

هالیدی ساکن شهر آستین در ایالت تگزاس است.

جملاتی از کتاب فروشنده دائمی

تولیدکنندگان کمی وجود دارند که می‌توانند بلافاصله کار بی‌نظیری ایجاد کنند. خیلی از تولیدکنندگان زمان بسیار زیادی را صرف فرآیند ویرایش و تصحیح کار خود می‌کنند. خلاقیت، فرآیندی غیرخطی است. ایده‌ها اغلب پدیدار می‌شود؛ اما توسعهٔ آن‌ها زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. در این فرآیند، ایدهٔ مدنظر تکامل می‌یابد؛ موفقیت نیز پیرو پذیرش و اتکا به این فرآیند خواهد بود.

موفقیت از جایی تغذیه می‌شود که کارتان را شروع می‌کنید. فرآیند را با ایدهٔ خودتان شروع کنید تا به مرور زمان، تصحیح و تکمیل شود. به ایدهٔ مدنظرتان زمان دهید تا بتوانید بهتر دربارهٔ آن فکر کنید. بعضی‌اوقات بهتر است همه‌چیز را رها کنید یا با ایده‌هایتان مسیر را تغییر دهید. از طریق این فرآیند، کار نهایی ظهور می‌کند و تصحیح می‌شود.

همان‌طور که کارتان را اصلاح می‌کنید، به دنبال بازخورد گام‌های اولیه و بعدی خود باشید؛ اما بازخورد دریافتی را کورکورانه قبول نکنید. دراین‌بین، ممکن است پیام‌های درهم‌ریخته‌ای دریافت کنید؛ شما باید از بین پیام‌ها، انتقاد سازنده‌ای را انتخاب کنید که می‌توانید از آن استفاده کنید.

فهرست کتاب فروشنده دائمی

درباره کتاب

فصل اول: ممکن است مردم با کارهای خلاقانهٔ خود در تلاش برای تأثیرگذاری باشند و شاید هم شکست بخورند

فصل دوم: کارهای دائمی منابعی بی‌انتها و مطمئن هستند

فصل سوم: کارهای دائمی هنوز هم امکان‌پذیر است

فصل چهارم: برای دستیابی به موفقیت دائمی، کارتان را با محصولی خوب آغاز کنید

فصل پنجم: ایده‌ها آسان و ارزان هستند؛ اما کار خلاقانه، نیازمند فداکاری‌ست

فصل ششم: وقتی می‌خواهید کاری دائمی خلق کنید، روی موضوعی تغییرناپذیر تمرکز کنید

فصل هفتم: وقتی قصد دارید کار دائمی راه بیندازید، بازار گوشه‌ای و مخاطب خود را نیز انتخاب کنید

فصل هشتم: وقتی می‌خواهید کاری دائمی خلق کنید، کار جدیدی را هدف قرار دهید

فصل نهم: خلاقیت، فرآیند است

فصل دهم: کار خلاقانه، فراتر از ساخت آن و نیازمند معرفی است

فصل یازدهم: بازاریابی، هنری اساسی و عملی برای دستیابی به وضعیت دائمی است

فصل دوازدهم: با هواداران واقعی خود پلتفرم (بستری) بسازید و طراحی کنید

فصل سیزدهم: پلتفرم (بستر) خود را با کار مستمر و هواداران جدید گسترش دهید

دربارهٔ نویسنده

یادداشت‌ها

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه

حجم

۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹ صفحه