دانلود و خرید کتاب زبان بدن گریگوری هارتلی ترجمه فاطمه علاء
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان بدن اثر گریگوری هارتلی

کتاب زبان بدن

معرفی کتاب زبان بدن

زبان بدن یا چگونه می‌توان اندیشه‌های پنهان و نیات دیگران را خواند کتابی نوشته گریگوری هارتلی و ماریان کارینج است. شما به کمک این کتاب می‌توانید زبان بدن دیگران را بفهمید و بر دیگران تأثیربگذارید.

درباره کتاب زبان بدن

حرکات انسان‌ها چه معنایی دارند؟ کدامشان عمدی و کدامشان غیرعمدی هستند؟ هر فردی با بدنش چه پیامی را منتقل می‌کند؟ نویسندگان کتاب زبان بدن قصد دارند شما را با یکی از پیچیده‌ترین و در عین حال گویاترین زبان‌های بشری آشنا کنند. در این کتاب فرض بر این است که شما چیزهایی درباره زبان بدن از قبل می‌دانسته‌اید و حالا قرار است با کمک این کتاب چیزهای قدیمی را دور بریزید و نکات تازه‌ای درباره زبان بدن بیاموزید.

مقدمهٔ این کتاب شامل پیش‌زمینهٔ مهمی دربارهٔ نخستین ارتباط کلامی است و به شما کمک می‌کند تا ایده‌های قدیمی از زبان بدن را که در خلال این سال‌ها از روانشناسی عمومی که تفسیر لحظه‌ای و اغلب اشتباه است _ به دست آورده‌اید، حذف کنید.

در فصول بعدی به تدریج با عواملی که در شکل‌گیری زبان بدن دخیل هستند آشنا می‌شوید، زبان بدن ارادی و غیر ارادی را می‌آموزید، درباره تاثیر فرهنگ بر ارتباطات غیر کلامی می‌خوانید و در نهایت قادر خواهید بود تا زبان بدن دیگران را تفسیر کنید. به طور کلی این کتاب وسیله‌ای‌ست برای کمک به درک پیام‌هایی که دیگران می‌فرستند، یا معنی‌ای که می‌خواهند یا نمی‌خواهند برسانند.

 خواندن کتاب زبان بدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به مباحث روان‌شناسی، رفتارشناسی و ارتباطات

 بخشی از کتاب زبان بدن

رسانه‌های گروهی در همهٔ جهان ژست‌هایی را که به‌واسطهٔ نشانه‌های فرهنگی ایجاد شده هدایت می‌کنند. ژست‌هایی که فقط در خیابان‌های لس‌آنجلس یا در خلال بازی فوتبال آمریکایی مفهوم داشت در حال حاضر به‌وسیلهٔ نیمی از مردم دنیا که هرگز در ایالات متحده نبوده‌اند استفاده می‌شود. وقتی من ژستی را تعریف می‌کنم، به این معناست که به‌وسیلهٔ گروه‌های دیگر پذیرفته و فهمیده شده است.

ممکن است شما برای رسانه‌ها این حق را قائل شوید که بعضی فعالیت‌ها را به ژست تبدیل کنند. اما چیزهای اساسی‌تری وجود دارد که علت فراگیربودن بسیاری از ژست‌هاست.

الگوهای مغزی انسان‌ها به‌وسیلهٔ فیزیولوژی به اندازه‌ای محدود شده‌اند که ما را قادر کرده‌اند تا بسیاری از ژست‌های اجداد میمون‌مان را بفهمیم، همین‌طور این قدرت را به میمون‌ها داده است تا بتوانند آنچه را که ما عمل می‌کنیم بفهمند. آیا می‌دانید که کسانی‌که این قدرت را دارند که کدها را کشف رمزکنند، وقتی با کدهایی روبه‌رو می‌شوند که دیگران مغلوب آن شده‌اند چگونه عمل می‌کنند؟ مغز انسان به شیوه‌های گوناگونی کار می‌کند. آیا شما فکرمی‌کنید که اولین نفری هستید که ایده‌ای به‌خصوص به ذهن‌تان خطورکرده است؟


نظرات کاربران

قاصدک!
۱۴۰۱/۰۴/۰۸

کتاب خوبیه و توضیحات جالبی داره اما خب نمیشه به همشون اعتماد کرد، چون مثلا خود من خیلی از این رفتار ها رو به صورت عادت انجام میدم نه اینکه بخام برنامه ریزی شده انجام بدم.

محمد حسن
۱۴۰۲/۰۱/۲۶

من که چیزی نفهمیدم

pari
۱۳۹۹/۰۶/۱۸

یا خوب نوشته نشده یا ترجمه خوبی نداره درواقع با خوندنش چیز زیادی نمیشه متوجه شد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۲۵۷ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان