دانلود و خرید کتاب رفتار مالی مصرف کننده فرد فان رای ترجمه سجاد خزائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رفتار مالی مصرف کننده اثر فرد فان رای

کتاب رفتار مالی مصرف کننده

نویسنده:فرد فان رای
انتشارات:نشر ویرسو
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب رفتار مالی مصرف کننده

کتاب رفتار مالی مصرف کننده؛ مدیریت پول نوشتهٔ فرد فان رای و ترجمهٔ سجاد خزائی و الهام پنام است و نشر ویرسو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب رفتار مالی مصرف کننده

در فضای امروزین کسب‌وکار که پیچیدگی‌ها و اقتضائات خاص خود را در رقابت و بازار ایجاد کرده و همچنین تغییر نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان مبتنی بر تغییرات تکنولوژیکی و دانشی و تنوع‌گرایی آنان بر اساس کسب حداکثر ممکن تجربه زیسته و جهان پیرامون، و از آنجا که دیگر هر چیزی مخاطبان را راضی نمی‌کند و کارآفرین برنده کسی است که نیازها و خواسته‌های مخاطبان را به‌خوبی درک و برآورده کند، این امر پیچیدگی‌های رقابت را سخت‌تر کرده است.

در این بین ویژگی‌های خدمت نسبت به کالا از دو منظر اداراک مصرف‌کننده و طراحی تخصص و تمرکز بیشتری می‌طلبد. کتاب رفتار مالی مصرف کننده به تبیین شناخت، طراحی و برنامه‌ریزی خدمات به صورت کامل می‌پردازد و رفتار مالی مصرف‌کننده را بررسی می‌کند.

کتاب رفتار مالی مصرف کننده ریشه در روان‌شناسی اقتصادی، تحقیقات رفتار مصرف‌کننده در بازاریابی، اقتصاد رفتاری یا روان‌شناختی و مالی رفتاری دارد. اقتصاد روان‌شناختی و اقتصاد رفتاری و اقتصاد مالی‌رفتاری جای خود را در حوزهٔ اقتصاد باز کرده‌اند و در این کتاب می‌توانید با این مباحث تازه و کاربردی آشنا شوید.

خواندن کتاب رفتار مالی مصرف کننده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تمامی متخصصان و فعالان حوزهٔ بازاریابی و طراحی خدمات پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب رفتار مالی مصرف کننده

در نظریه‌ی اقتصادی، "انسان اقتصادی" با تصمیمگیری‌های عقلانی، ترجیحات پایدار، خودمداری و در پی بیشترین منفعت، مدل اقتصادی انسان محسوب می‌شد. طبق اظهارات سیمون، سیستم اولویت‌های انسان اقتصادی کامل و پایدار بوده که با توجه به آن می‌تواند از میان گزینه‌های گوناگونی که پیش روی وی قرار می‌گیرد دست به انتخاب بزند. وی کاملا از محتوای این گزینه‌ها آگاه است. می‌تواند برای انتخاب بهترین گزینه پیچیده‌ترین محاسبات را انجام دهد. بِکِر، نظریه‌ی انتخاب عقلانی را مطرح نمود و این نظریه را به حوزه‌های خارج از اقتصاد سنتی بسط داد؛ از جرم و جنایت گرفته تا ازدواج و همچنین رفتار مالی. بکر معتقد بود روان‌شناسان و جامعه‌شناسان می‌توانند از فرض انسان عقلانی که اقتصاددانان نئوکالسیک ترویج نمودند بیاموزند. مقصود او این نبود که مصرف‌کنندگان برای انتخاب شریک زندگی یا اتخاذ تصمیم مالی از مدل‌های اقتصادی و موازنه‌ها استفاده می‌کنند (اعتبار توصیفی)، بلکه فرض وی بر این بود که مدل‌های اقتصادی می‌توانند پیش‌بینی‌کننده‌ی خروجی فرآیند تصمیم‌گیری انسان باشند (اعتبار پیشبین).



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۹ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۴۹ صفحه

قیمت:
۶۲,۰۰۰
تومان