دانلود و خرید کتاب جهشی در زندگی شما تامی بیکر ترجمه ناهید سپهرپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهشی در زندگی شما اثر تامی بیکر

کتاب جهشی در زندگی شما

نویسنده:تامی بیکر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جهشی در زندگی شما

کتاب جهشی در زندگی شما یا اهمال کاری نکنید و جسورانه زندگی کنید نوشته تامی بیکر است. این کتاب حوزه موفقیت به یک موضوع جالب و تازه می‌پردازد و آن هم این است که در زندگی همه ما همیشه جهشی رو به بهتر شدن هست که خودمان ان را به تعویق می‌اندازیم.

 درباره کتاب جهشی در زندگی شما

بیکر می‌گوید جهشی در زندگی شما هست که همواره آن را به تعویق انداخته‌اید و دارد شما را می‌کُشد. شاید واقعاً نکشد، اما روحتان را می‌کشد. باورتان را می‌کشد، اشتیاقتان را می‌کشد و هیجان همین تجربه‌ای که آن را زندگی می‌نامیم. این حسرتْ انرژی، نشاط و امیدِ شما به آینده را می‌کشد. وقتی آن‌ها را از دست بدهید، همچون مرده‌ای متحرک خواهید بود.

این حسرت نیروی حیاتی شما را تحلیل می‌برد و هر روز که آن را به تعویق می‌اندازید، به خاطر می‌آورید که هنوز برایتان اتفاق نیفتاده است. و حالا این پرسش را دارید که اصلاً اتفاق خواهد افتاد یا نه.

بیکر در این کتاب به ما می‌گوید که ما برای این جهش چه چیزهایی نیاز داریم و چه چیزهایی را در این جهش از قلم انداخته‌ایم. او در کتاب جهشی در زندگی شما عناصر این جهش را برمی‌شمارد و از ملزومات آن صحبت می‌کند. ملزوماتی مثل شهامت داشتن، ریسک کردن، خودشناسی، شور و هیجان، رویاپردازی و باور به این که همیشه زنده نخواهیم بود و باید از وقتی که خداوند در اختیار ما گذاشته به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم. 

او در این کتاب از چهار نوع جهش اساسی در زندگی ما حرف می‌زند. جهش در کسب‌و کار، جهش فیزیکی، جهش معنوی و جهش ارتباطی. در آخر کتاب هم از شما می خواهد نگاهی به سیر تحول خود داشته باشید تا بدانید چه مسیری را برای رسیدن به جهش های گفته شده، پیموده‌اید و مهم تر از همه بدانید که موفقیت پایان کار نیس.

خواندن کتاب جهش در زندگی شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

در ابتدای کتاب جمله‌ای از یک مجری و کارشناس تلوزیونی درباره خوانندگان این اثر هست که ما هم آن را نقل قول می‌کنیم:

هر کسی که می‌داند زندگی باشکوه‌تری در انتظار اوست و آمادهٔ خلق آن است، باید این کتاب را بخواند!

جملاتی از کتاب جهشی در زندگی شما

سرعت: ۸۳۳.۹ مایل در ساعت. وقتی با این سرعت در حال سقوط آزاد باشید، فقط به یک چیز می‌توانید فکر کنید: آرزوی زنده ماندن.

آنچه ما را به این لحظه رسانده است، یک عمر تصمیمات جسورانه و تعریف دوبارهٔ ریسک در هر تغییر جهت است؛ اما هیچ یک از این‌ها اکنون مهم نیست. با شدت یافتن چرخش، رادیو ساکت شد. این سکوت کرکننده بود.

در ارتفاع ۱۲۸ هزارپایی همه چیز پرمخاطره است. طی یک چرخش کنترل‌نشده، فقط چند پیامد احتمالی وجود دارد. نخست این‌که خون به اندام‌ها هجوم بیاورد و مغز از اکسیژن تهی شود. این امر باعث بیهوشی کامل می‌شود و فرد با حالت ناهوشیارانه در فضا می‌چرخد. در حالت دیگر، ممکن است خون خیلی زیادی به سمت سر هجوم بیاورد ــ و سپس فشاری درون جمجمه ایجاد شود، مثل فشار درون یک بطری نوشابهٔ گازدار که نمی‌تواند برای مدت طولانی در فریزر بماند. درنهایت، خون فقط از یک طریق می‌تواند خارج شود ــ از چشم‌هایتان.

این اصلاً وضعیت خوبی نیست. وقتی به مدت ۶۷ ثانیه به شکل غیرقابل کنترلی می‌چرخید، احساسی بی‌زمانی به شما دست می‌دهد. و در حالی که تنها هستید، در هر ثانیه تصویر زندگی‌تان از مقابل چشم‌هایتان عبور می‌کند.

نظرات کاربران

حسن منصوری
۱۴۰۲/۰۷/۲۱

من فقط از روی نمونه خواندم و تازه خریدمش . اگه روی دیگران هم مثل من تاثیر داشته باشد قیمت ناچیزی است . لحظه جهش در زندگی اکثر افراد هست . و چقد زیبا توصیف کرده و راهکار داده . وقتی میخونم

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
در زندگی ما لحظاتی هست که شجاعت به خرج می‌دهیم و انتخاب‌هایی صورت می‌دهیم که مغایر با دلیل و منطق، مغایر با عقل سلیم و توصیهٔ افراد عاقلی است که به آن‌ها اعتماد داریم؛ ولی ما روی آن‌ها اصرار می‌ورزیم و به رغم تمام ریسک‌ها و و استدلال‌های عقلانی، باور داریم مسیری که انتخاب می‌کنیم درست است و بهترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. دیگر نمی‌خواهیم فقط تماشاچی باشیم، حتی اگر دقیقاً ندانیم عملکردهایمان ما را به کجا خواهند برد. این نوعی ایمان پرشور است که داستان‌های عاشقانه و پیروزی در جنگ‌ها را رقم می‌زند و ما را به دنبال کردن رؤیاهایی سوق می‌دهد که دیگران جرئت اندیشیدن به آن‌ها را ندارند. باور به خودمان و آنچه درست است، ما را از موانع عبور می‌دهد و زندگی‌مان را به سمت کامل شدن پیش می‌برد.
esrafil aslani
«وقتی بدانید سایر مردم چقدر به ندرت به شما اهمیت می دهند، کمتر نگران افکار آن‌ها در مورد خودتان خواهید بود.»
حسن منصوری
بگذارید روراست باشم: ترس، پدیده‌ای عالی در زندگی شماست که ثابت می‌کند در مسیر رشد صعودی هستید.
حسن منصوری

حجم

۴۳۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

حجم

۴۳۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۱۶ صفحه

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان