دانلود کتاب صوتی راز استعداد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی راز استعداد

کتاب صوتی «راز استعداد» بزرگی زاده نمی‌شود رشد می‌کند، نوشتهٔ دنیل کویل در انتشارات زودبوک (موسسه سرای بصیرت دل) منتشر شده است. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب راز استعداد است. کویل، در دو مورد برای جایزهٔ مجلهٔ ملی نامزد شده و نامش در میان اسامی بهترین آثار ورزشی آمریکا به چشم می‌خورد. او در چندین برنامه تلوزیونی حاضر شده است. لیست برنامه های مزبور عبارتند از: "صبح بخیر آمریکا اخبار امشب جهان اِی بی سی, خط شب، ای اس پی ان، سی ان ان، با در نظر گرفتن همه چیز، ویراست آخر هفته و گفتگوی ملت. 

درباره کتاب راز استعداد

دنیل کویل رازهایی را واکاوی می‌کند و نشر می‌دهد که یادگیری را بهبود بخشیده و به پیشرفت مهارت‌ها ختم می‌شود. اظهارات او بر مبنای حقایق کشف شده و متحول کننده‌ی علمی، مثل کشف مایلین بنا شده‌اند: عایقی که رشته های عصبی را در برمی‌گیرد تا پیامهای عصبی، سریعتر, مؤثرتر و بدون گم کردن راه، مسیر خود را بپیمایند.

رشته های عصبی ما، پیامهای الکتریکی کوچکی ارسال می‌کنند که در نهایت، به انجام گرفتن عملی منجر می‌شوند. مایلین، این سلول‌های عصبی را عایق می‌کند و مانع از نشت پیام‌ها و هدر رفتشان می‌شود. حال هرچه ما به روش درست تمرین کنیم، این عایق ضخیم‌تر می‌شود که حرکت سریعتر و دقیق‌تر پیامها را به همراه خواهد داشت.

این کتاب متشکل از ده قسمت است که در سه فصل با عناوین تمرین عمیق, جرقه و مربی‌گری حرفه‌ای تقسیم بندی شده است. در این فصل‌ها، سه عنصر اصلی در رمزگشایی از راز استعداد تشریح می‌شود و اگرچه، هر عنصر به خودی خود از اهمیت برخوردار است اما در صورت ترکیب و استفادهٔ آنها با هم بیشترین اثر را به دنبال خواهند داشت.

درباره دنیل کویل

دنیل کویل، نویسنده، ناشر و مشاوری آمریکایی است. او مدرک لیسانس خود را در زبان انگلیسی و پیش پزشکی در سال ۱۹۸۷ از دانشگاه نوتردام گرفت. او همچنین فارغ التحصیل رشتهٔ خبرنگاری از دانشگاه نُورث وِست است.

او بیشتر به واسطهٔ کتابش یعنی راز استعداد، کتاب کوچک استعداد و پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز یعنی جنگ لَنس آرمسترانگ شناخته می‌شود. او اخیرا کتاب راز فرهنگ را منتشر کرده است. همچنین در نویسندگی کتاب مسابقهٔ مخفیانه با تایلِر هَمیلتُون همکاری داشته که این کتاب جایزه بهترین کتابِ ورزشیِ سالِ ویلیام هیل را در سال ۲۰۱۲ از آن خود کرد. به غیر از نویسندگی کتاب، کویل به عنوان سردبیر اصلی مجله آوت ساید شروع به فعالیت کرد و بعدها به سردبیر مشارکتی در این مجله تغییر عنوان داد. او همچنین نوشته‌های قابل توجهی را برای قسمت مصور ورزشی مجله نیویورک تایمز  و مجله پِلِی  ارائه داده است. به علاوه، او به عنوان مشاور مخصوص در برنامهٔ سرخپوستان کلیولند و ارتقای وضعیت که مستندی ورزشی در شبکهٔ ESPN است فعالیت می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی راز استعداد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به حوزه موفقیت و توسعهٔ فردی از خواندن کتاب راز استعداد لذت خواهند برد.

نظرات کاربران

کاربر ۴۸۰۲۳۹۵
۱۴۰۱/۰۴/۲۹

خلاصه اصلا به درد بخور نیست

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان