دانلود رایگان کتاب فهرست فنون آیکیدو عارف شیرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فهرست فنون آیکیدو اثر عارف  شیرازی

کتاب فهرست فنون آیکیدو

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فهرست فنون آیکیدو

کتاب فهرست فنون آیکیدو نوشته عارف شیرازی و عادل شیرازی، از نخبگان آیکیدوی ایران تدوین شده است و شامل مجموعه‌ای از فنون دسته‌بندی شده برای رده‌‌های کمربندی گوناگون آیکیدو، از کمربند سفید تا دان ۴ است.

درباره کتاب فهرست فنون آیکیدو

همیشه داشتن جزوه ای که همواره در اختیار هنرجوی رشته آیکیدو باشد مشکلی برای آیکیدوکاران ایران و جهان بوده است. این کتاب شامل اسامی تمامی فنون آیکیدو که به صورت استاندارد شده برای آزمون از کمربند کیو یک الی دان ۴ بوده با لغتنامه کاربردی برای تفهیم اسامی فنون آمده به قلم اساتید عارف و عادل شیرازی از نخبگان آیکیدو ایران تدوین شده است. در کتاب فهرست فنون آیکیدو (Aikido)، فهرست فنون مقدماتی (کیهون) و پیشرفته (اُیو) تا کمربند مشکی دان یک به طور جدا شده و با جزئیات آورده شده‌اند.


خواندن کتاب فهرست فنون آیکیدو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

 این کتابچه راهگشای هنرجویان جدید این رشته باشد. این کتاب برای علاقمندان به آیکیدو مناسب نیست بلکه دستورالعملی است برای کسانی که به عمل این رشته را آموزش می‌بینند و نیازمند کلید راه هستند برای رسیدن به مدارج بالا. آی کی دو را بیاموزید برای بهتر زیستن.

نظرات کاربران

naz a
۱۳۹۹/۰۱/۱۹

فقط خواستند کتاب نوشته باشند هیچ مطلب مفیدی که نشه با یک لحظه سرچ پیدا کرد نداره احتمالا نسخه کاغذی هم نباید داشته باشه

AdelSoft
۱۳۹۹/۰۵/۰۹

کتابی بینظیر جهت اکادمیک کردن تکنیک های شما ! لطفا کسانی که ورزش ایکیدو کار نمیکنند دانلود نکنند ! در توضیحات هم اومده بدردشون نمیخوره ! کتاب تخصصی هست ! مخصوص کسانی که کلاس ایکیدو میروند !

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

قیمت:
رایگان