دانلود و خرید کتاب حفاظت، حراست و نگهبانی عارف شیرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حفاظت، حراست و نگهبانی اثر عارف  شیرازی

کتاب حفاظت، حراست و نگهبانی

انتشارات:ناشر مؤلف
امتیاز:
۳.۶از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حفاظت، حراست و نگهبانی

کتاب «حفاظت، حراست و نگهبانی»، از نویسندگان کتاب‌های ورزشی، عادل شیرازی و عارف شیرازی و از مجموعه‌کتاب‌های «سلامت و تربیت» است که به موارد کاربری در زمینهٔ امنیت، حفاظت، حراست و نگهبانی اشاره می کند. اگر وجود امنیت در جایی تلقین شود، امنیت واقعی نیز می‌تواند افزایش یابد.

با توجه به عدم دانش کافی عموم کارکنان بخش های حفاظتی اعم از محافظین محیطی و شخصیت، نیروهای حراستی و نگهبانان، لازم است توجه لازم به مواردی که در این کتاب ذکر شده گردد. مباحث کلیدی مبانی مطرح قابل استفاده برای تمامی ارگان‌هایی است که به نوعی با این عناوین درگیر هستند. با مطالعه و آموزش این اثر به کارکنان، می توان بازدهی را به حد اعلاء رسانده و بهره وری را بالابرد.

نویسندگان این کتاب با آثاری همچون "مبانی دفاع شخصی و حفاظت" و "دفاع شخصی، از تئوری تا کاربرد" به کلیات بحث حفاظت اشاره داشتند و یکی از اساتید نام آشنای دفاع شخصی نیز می‌باشند. این اثر را با فرض دانستن خواننده از اطلاعات دو کتاب قبلی برای همه سطوح نگارش کردند. این اثر مرجعی پیرامون حفاظت، حراست و نگهبانی بوده و شامل نکاتی مهمی است که هر فرد شاغل در این زمینه نیازمند دانستن آن‌هاست.

نظرات کاربران

fatahi2394
۱۴۰۰/۱۰/۲۶

تیم طاقچه ،در قسمت جزییات تعداد صفحات رو ۱۱۹ ذکر کرده ولی کتاب مذکور ۸۲ صفحه است این بی نظمی تیم طاقچه است یا ناقصی کتاب؟ کتاب مطالعه شد در جاهای دیگه همون ۱۱۹ صفحه درست هست لطفن تیم طاقچه دقت بیشتری داشته باشید که

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۱۳۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان