دانلود و خرید کتاب چهارده قصه آسمانی نورا حق‌پرست
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب چهارده قصه آسمانی

کتاب چهارده قصه آسمانی به قلم نورا حق‌پرست نوشته شده است. غلامعلی مکتبی تصویرگری این اثر را به عهده گرفته و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیز آن را برای گروه سنی ب منتشر کرده است.


خلاصه چهارده قصه آسمانی

نورا حق‌پرست در کتاب چهارده قصه آسمانی، داستان‌هایی را از معصومان (سلام الله علیه) روایت کرده است. یکی از بارزترین ویژگی‌های این 14 داستان، زبان ساده روایت آن‌هاست. سادگی قلم نویسنده در عین جذابیت، زمینه درک این استان‌های مذهبی را برای کودکان فراهم آورده است.

خواندن کتاب چهارده قصه آسمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب چهارده قصه آسمانی برای گروه سنی ب، مناسب است.

جملاتی از چهارده قصه آسمانی

صدای اذان در کوچه‌های شهر پیچید. مردم برای خواندن نماز به طرف مسجد راه افتادند. پس از مدتی عده زیادی زن و مرد در مسجد جمع شدند. حضرت محمد (ص) آماده خواندن نماز شد. مردم نمازگزار هم پشت سر ایشان به صف ایستادند. پیامبر (ص) نماز را شروع کرد. مسجد ساکت بود و همه در آرامش، نماز می‌خواندند؛ طوری که نمازگزاران احساس می‌کردند صدای بال فرشتگان را در مسجد می‌شنوند.

پیامبر (ص) دو رکعت اول نماز را به همین ترتیب خواند ولی ناگهان رکعت سوم را تند خواند و به رکوع و سجده رفت. نمازگزاران نیز به رکوع و سجده رفتند. همه نگران شده بودند و فکر می‌کردند چه پیش آمده است که پیامبر نماز را تند می‌خواند. پیامبر (ص) رکعت چهارم نماز را هم تند خواند و سلام داد. مردم نمازگزار با تعجب به هم نگاه می‌کردند. کم‌کم همه دور پیامبر (ص) جمع شدند. یک نفر پرسید: «ای رسول گرامی! چرا دو رکعت آخر نماز را با عجله خواندید؟» پیامبر (ص) به آن‌ها نگاه کرد. سپس لبخندی زد و با مهربانی جواب داد: «مگر شما در رکعت سوم نماز صدای گریه کودکی را نشنیدید؟»

نظرات کاربران

ریحانه
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

از هر ۱۴ معصوم یک داستان و خاطره ی زیبا نوشته. واقعا از این عالی تر نمیشه . من ۱۱ سالم عاشقش شدم دوست دارم ۱۰۰ بارم بخونم . کاش گردونه ی طاقچه همیشگی بود. هرکس موافقه طاقچه گردونه داشته

- بیشتر
۱۳۰۴۱۲۹۹
۱۳۹۸/۱۲/۲۰

خیلی بد بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان