دانلود و خرید کتاب شکسپیر برای تحلیل‌گران وایت جفری ترجمه مسعود منزوی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شکسپیر برای تحلیل‌گران اثر وایت جفری

کتاب شکسپیر برای تحلیل‌گران

معرفی کتاب شکسپیر برای تحلیل‌گران


کتاب شکسپیر برای تحلیل‌گران نوشته روبن  آر ـ مک دانیلو و دین جی ـ دریب است. این اثر توسط انتشارات دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی منتشر شده است. 

کتاب شکسپیر برای تحلیل‌گران یک پیشنهاد و هم یک ادعا و بحث است، بحث بر سر این است که چیزی که شکسپیر در مورد دنیای سیاسی، رفتار انسانی، رهبری و هدایت در آثارش می‌گوید ارزش خواندن و توجه کردن را در این روزگار دارد یا خیر.

درباره کتاب شکسپیر برای تحلیل‌گران

تحلیل اطلاعات، معمولاً هنر پیش‌بینی موثق و معتبر بر اساس شواهد کاملاً ناکافی است. دانستن ماهیت و ذات انسان، خصوصاً در مورد فرهنگ‌هایی که کاملاً با فرهنگ ما تفاوت دارند، نقش مهمی در جبران ناکافی بودن اطلاعات می‌کند. وایت به ما نشان می‌دهد که انگلیس در قرن ۱۵ و ۱۶ جامعه‌ای مذهبی و قومی بوده که بسیار نزدیک به بیشتر جوامعی است که مدنظر تحلیلگران اطلاعاتی است. با مطالعه آن دوران، اطلاعات بسیار زیادی خواهیم آموخت. به نظر وایت، شکسپیر بهترین پنجره برای درک این مقاله است. بعد از مطالعه این کتاب به شکسپیر نزدیکتر خواهید شد و حتی می‌توانید یک تحلیلگر خوب اطلاعاتی بشوید. 

خواندن کتاب شکسپیر برای تحلیل‌گران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

خواندن کتاب شکسپیر برای تحلیل‌گران می‌تواند نگرش جدیدی در پژوهشگران و تحلیل‌گران علوم اجتماعی و همچنین افراد علاقه‌مند به حوزه ادبیات و فلسفه ایجاد کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان