دانلود و خرید کتاب صرف و نحو در سایه سار ثقلین مینا جیگاره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صرف و نحو در سایه سار ثقلین اثر مینا جیگاره

کتاب صرف و نحو در سایه سار ثقلین

نویسنده:مینا جیگاره
انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صرف و نحو در سایه سار ثقلین

کتاب صرف و نحو در سایه‌ سار ثقلین تالیف دکتر مینا جیگاره عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا شامل آیات قرآن کریم و روایات معصومین و بیان اصول فقهی موارد بیان شده است. انتشارات نظری این کتاب را منتشر کرده است.


درباره کتاب صرف و نحو در سایه‌ سار ثقلین

مینا جیگاره در کتاب صرف و نحو در سایه‌ سار ثقلین، گزیده‌ای از آیات شریفه قرآن کریم و روایات معصومین (علیها السلام) را بیان می‌کند که عبارات فقهی و اصولی آن‌ها را همراهی می‌کند. هدف از تالیف این مجموعه، هرچه بیشتر آشنا شدن طلاب و دانشجویان در حوزه فقه و اصول فقه، با قرائت و فهم اجمالی متون علمی اسلامی به‌ویژه متون فقی و اصول فقهی است. کتاب صرف و نحو در سایه‌ سار ثقلین با آیات و روایات شریفه و سپس متون فقهی آغاز می‌شود. در بخش پایانی کتاب آیات کریمه و متون اصلی و روایات به‌طور جداگانه آمده‌اند. همچنین کتاب صرف و نحو در سایه‌ سار ثقلین دارای چند صفحه ملحقات است که صرفا شامل متون فقهی و اصولی است.

خواندن کتاب صرف و نحو در سایه‌ سار ثقلین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب صرف و نحو در سایه‌ سار ثقلین دارای اطلاعات مفیدی در حوزه اصول فقه است و خواندن آن به طلاب و دانشجویان علوم دینی پیشنهاد می‌شود. توجه کنید که برای فهم این کتاب باید اطلاعات اولیه‌ای نسبت به مباحث صرف و نحو داشته باشید و در این صورت خواندن کتاب صرف و نحو در سایه‌ سار ثقلین می‌تواند تمرین و ممارست خوبی برای افزایش دانسته‌هایتان باشد.

درباره مینا جیگاره

دکتر مینا جیگاره عضو هیات علمی گروه زبان و ادبیات عربی دانشکده ادبیات دانشگاه الزهرا(س) و دانشیار این دانشگاه است. این استاد دانشگاه تا به‌حال بیش از ۲۵ کتاب تالیف کرده است که اغلب این کتاب‌ها در زمینه صرف و نحو زبان عربی با بینش دینی و مقایسه‌ای با آثار دینی هستند. ازجمله کتاب‌های مینا جیگاره می‌توان به برنده کیست؛ داستان و دوستان؛ ادب در بارگاه ثقلین؛ میراث درخشان؛ مسابقه در فرهنگسرا؛ الگوهای ساختاری و معانی آن‌ها در زبان قرآن؛ آرامش دل‌ها با یاد مرگ و معاد و... اشاره کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

تعداد صفحه‌ها

۵۶ صفحه

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان