دانلود و خرید کتاب یوگا در جنگل برایان روسو ترجمه میترا نوحی جهرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یوگا در جنگل اثر برایان روسو

کتاب یوگا در جنگل

نویسنده:برایان روسو
انتشارات:انتشارات برکه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب یوگا در جنگل

کتاب یوگا در جنگل به‌قلم برایان روسو با ترجمهٔ میترا نوحی جهرمی را انتشارات برکه منتشر کرده است. این کتاب داستانی لطیف و کودکانه دربارهٔ خرگوش سفید باهوش و بامزه‌ای به اسم بانی است که عاشق یوگاست و دیگران را هم به انجام آن تشویق می‌کند.

درباره کتاب یوگا در جنگل 

یوگا یکی از اقسام ورزش‌هایی است که علاوه بر افزیش قدرت جسمی به تجدید روحیهٔ افراد نیز کمک شایانی می‌کند و در سال‌های اخیر با اقبال بیشتری نزد عموم جامعه روبه‌رو شده است. اما اگر بخواهیم این ورزش را با کودکان و درکنار آن‌ها انجام دهیم چه؟ این‌جا است که داستان‌ها به کمکمان می‌آیند و با زبان شیرین و روایی خود در کنار تصویرسازی‌های زیبا و خلاقانه به نهادینه کردن و آموزش این ورزش به کودکان می‌پردازند. کتاب یوگا در جنگل، ماجرای خرگوش سفید و بامزه‌ای به اسم بانی است که هر روز، صبح خود را با یوگا آغاز می‌کند و دیگران را هم به انجام آن ترغیب می‌کند. کتابی که ضمن خلق تجربه‌ای جذاب از مطالعه، کودک را به انجام همزمان حرکات ورزشی وامی‌دارد. 

خواندن کتاب یوگا در جنگل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۶ تا ۱۰ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت می‌برند.

بخشی از کتاب یوگا در جنگل

«یک روز صبح، بانی از لانه‌اش بیرون آمد. چشم‌هایش را مالید و یک خمیازهٔ طولانی کشید. بانی گفت: «امروز بهترین روز برای انجام حرکات یوگا است.» بانی سر و دستهایش را به سمت پایین آورد تا نزدیک پاهایش و حرکت خم به جلو را انجام داد. درست همان موقع مارمولکی از کنارش رد شد. بانی گفت: «صبح به‌خیر مارمولک! دوست داری با من حرکات یوگا انجام بدهی؟» مارمولک با عصبانیت پاسخ داد: «من از هر چیزی که مربوط به صبح‌ها باشد بدم می‌آید کاش می‌توانستم به رختخواب برگردم.» بعد با قدم های محکم از آنجا دور شد. بانی تو ذوقش خورد اما نفس عمیقی کشید. دست هایش را روی زمین گذاشت، یک قدم به عقب برداشت، باسنش را بالا کشید و حرکت سگ سر پایین را انجام داد. تاپ، تاپ، تاپ روباه دوست بانی با‌عجله به آنجا رسید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹ صفحه

حجم

۳٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۹ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان