دانلود و خرید کتاب از دارلک تا تکریت جلال کاویانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از دارلک تا تکریت اثر جلال کاویانی

کتاب از دارلک تا تکریت

انتشارات:انتشارات صریر
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از دارلک تا تکریت

کتاب از دارلک تا تکریت خاطرات سردار آزاده جانباز حاج مهدی توتونچیان از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش برای تثبیت نظام و سپس دوران جنگ تحمیلی است که توسط دکتر جلال کاویانی به رشته تحریر درآمده است. انتشارات صریر این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب از دارلک تا تکریت

کتاب از دارلک تا تکریت، مصاحبه‌ای خواندنی با سردار آزاده جانباز حاج مهدی توتونچیان است که توسط دکتر جلال کاویانی با هدف ثبت خاطرات شفاهی سال‌های دوران جنگ تحمیلی صورت گرفته است. بخشی از کتاب از دارلک تا تکریت، منعکس کننده ایثار و فدارکاری شهدا و رزمندگان در استقرار و تثبیت نظام در مواجهه با معاندان نظام قبل از شروع جنگ تحمیلی است؛ ده‌ها عملیات بزرگ و کوچک در منطقه آذر بایجان غربی. رزمندگان برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی راه‌های دشواری را پیمودند. در بخش دیگر کتاب، به حماسه ها و مقاومت های سرسختانه رزمندگان و آزادگان سرافراز و دفاع آنان از انقلاب نوپای اسلامی و سربلندی و شرف ملت ایران در مقابل رژیم متجاوز بعثی پرداخته شده است.

جملاتی از کتاب از دارلک تا تکریت

زمانی که انقلاب شروع شد، تقریباً سال تحصیلی ۵۶-۵۷ بود و من در مقطع دبیرستان و در کلاس اول نظری دبیرستان «بزرگمهر» درس می‌خواندم. دبیرستان بزرگمهر در فلکه امام حسین (ع) امروزی واقع بود و یک حالت بن‌بست‌گونه داشت؛ ولی در حال حاضر بخاطر احداث خیابان، دیگر مدرسه‌ای وجود ندارد. در زمان آغاز انقلاب، مدیر مدرسه، آقای «اشرفی» بود. ایشان بسیار با انقلاب و اقدامات دانش‌آموزان در این زمینه مخالفت می‌کردند و آن‌ها را می‌ترساندند و تهدید می‌کردند و می‌گفتند: «اسمتونو به اداره می‌دم.» و از این حرفا.

من و مرتضی علیزاده و دو سه تا از بچه‌های دیگه بودیم که فعالیت‌های انقلابی را در مدرسه خودمون پایه‌گذاری کردیم. وقتی که در خیابونا می‌دیدیم مردم راهپیمایی می‌کنن، ما هم در مدرسه خودمون تحصن می‌کردیم و این باعث شد که مدیر، پدرانمان را به مدرسه احضار کند و بالاخره یکی دو ماه بعد از آن، مدرسه‌مان را تعطیل کردند. برای خواندن جملات بیشتری از کتاب از دارلک تا تکریت، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۲۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۹۲۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان