دانلود و خرید کتاب خانه‌ی کوچک لورا اینگلز وایلدر ترجمه مهرداد مهدویان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خانه‌ی کوچک

«خانه کوچک» نوشته لورا اینگالز وایلدر درباره خانواده‌ای پنج نفره است که خانه کوچکشان را در شرق امریکا ترک می‌کنند و به غرب و به منطقه سرخ‌پوست‌ها می‌روند.

خلاصه کتاب «خانه کوچک»

داستان «خانه کوچک» از زمان فروختن خانه و راهی شدن خانواده اینگالز شروع می‌شود و باقی ماجراها در خانه جدید می‌گذرد و درباره چگونگی ساخته شدن خانه و انس گرفتن افراد خانواده با آن و ماجراهای مرتبط با سرخپوست‌های منطقه است. قهرمان اصلی داستان هم لورا دختر دوم خانواده است.

سریال دنباله‌دار «خانه کوچک» که از تلوزیون ایران هم پخش شد، از روی این داستان ساخته شده است.

کتاب «خانه کوچک» برای چه کسانی مناسب است

کتاب «خانه کوچک» یک داستان جذاب برای نوجوانان است. اگر این داستان را دوست داشتید، و به داستان‌های کودک و نوجوان علاقه‌مند هستید، می‌توانید این کتاب‌ها را هم بخوانید: مری پاپینز اثر پ. ل. تراورس، آنی شرلی در گرین گیبلز اثر ال. ام. مونتگمری، باغ مخفی اثر فرانسس هاجسن برنت، زیبای سیاه اثر آنا سیوئل، پی پی جوراب بلند اثر آسترید لیندگرن و هایدی اثر یوهانا اشپیری.

درباره «لورا اینگالز وایلدر»

لورا اینگالز وایلدر یک نویسنده، معلم و خبرنگار اهل ایالات متحده  آمریکا بود که به خاطر نگارش داستان‌های «خانه کوچک» معروف شد.

جملاتی از کتاب «خانه کوچک»

«در روزگاران بسیار قدیم، وقتی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ما، دخترها و پسرهای کوچک یا خیلی کوچکی بودند و یا اصلاً به دنیا نیامده بودند، پدر، مادر، مری، لورا و کری کوچولو، خانهٔ کوچکشان را در بیگ‌وودز ویسکانسین ترک کردند. آنها رفتند و خانه‌شان را در آن فضای باز، میان درخت‌های بزرگ رها کردند و دیگر هرگز آن را ندیدند. مقصد آنها منطقهٔ سرخ‌پوست‌ها بود.
پدر می‌گفت که جمعیت بیگ‌وودز خیلی زیاد شده است. لورا معمولاً صدای ضربه‌های پرطنین تبری را می‌شنید که صدای تبر پدر نبود، یا صدای انعکاس گلوله‌ای به گوشش می‌رسید که از تفنگ پدر شلیک نشده بود. راه باریکی که از کنار خانهٔ کوچک می‌گذشت، دیگر به یک جاده تبدیل شده بود. مری و لورا تقریباً هر روز دست از بازی می‌کشیدند و با تعجب به ارابه‌ای که از آن جاده می‌گذشت، خیره می‌شدند.»

نظرات کاربران

Lisa son
۱۳۹۸/۰۸/۳۰

صدها هزار بار دیگه هم ببینمش هم بخونمش کمه... بهترین داستانی‌که خوندم و دیدم 😍 لورا اینگالز 😍

رادیو سکوت :)
۱۳۹۹/۱۲/۲۴

من که فیلمش رو دیدم از انتشارات قدیانی واقعا سپاسگزارم که کتاب های خاطره انگیز ما را ترجمه می کنه مثل آنی شرلی ، خانه کوچک ، قصه های جزیره ، سارا کورو و .....

شلاله
۱۳۹۸/۰۶/۲۴

امیدوارم بقیه این سری از کتاب ها هم چاپ بشه 😍 سریالش که واقعا جذاب بود

کاربر ۴۰۵۲۴۸۰
۱۴۰۱/۰۲/۱۸

سلام بر جماعت پژوهشگر ، چون فکر میکنم کسانی دنبال خواندن این کتاب هستن که فیلمش رو دیده باشن و در نتیجه حس کنجکاوی موجود در یک محقق باعث خواندن این کتاب شده متن کتاب زیباست اما جا داره که

- بیشتر
『تی‌تی :)♡』
۱۳۹۹/۰۵/۰۳

عالی ، فوق العاده❤👌

نفیسه
۱۴۰۱/۰۲/۲۲

قشنگ بود ولی خیلی خیلی غیر منصفانه راجع به سرخپوستها نوشته بود.این سفید پوستها بودند که به سرخپوستهای بیچاره ظلم کردند و با سلاح گرم آنها را کشتند و از سرزمینهایشان بیرون کردند و عهد نامه بستند که دیگر به

- بیشتر
ahmad
۱۴۰۰/۱۲/۲۷

سال ۹۲ این کتاب رو خوندم چقدر حس خوب و فوق العاده ای به من داد

zahra sadat-87
۱۴۰۰/۰۳/۱۲

کتاب خیلی خیلی قشنگی بود توصیه میکنم بخونید❤

زینب
۱۳۹۹/۰۳/۳۰

عالی

somaye habibee
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

جالب بود، فکر میکردم دارم فیلم میبینم بس که توصیف هاش خوب بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴۷٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

حجم

۱۴۷٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۳۳۶ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
۳۹,۰۰۰
۴۰%
تومان