دانلود و خرید کتاب انفجار با دست خالی! عماد گوگانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انفجار با دست خالی! اثر عماد گوگانی

کتاب انفجار با دست خالی!

معرفی کتاب انفجار با دست خالی!

«انفجار با دست خالی» یا «۸ اصل موفقیت کسب و کارهای نوپا به روش کمپین تبلیغاتی آنلاین» کتابی در زمینه موفقیت در کسب و کار نوشته عماد گوگانی است.

این کتاب با مثال جالبی شروع شده است:

«بچه فیلها از بدو تولد تربیت میشوند که در مکانی بسیار کوچک زندگی کنند. مربی، پای بچه فیل را با طناب به یک میله چوبی که در زمین فرو کرده میبندد. با این که اوایل بچه فیل سعی میکند طناب را پاره کند، طناب محکم است و بچه فیل یاد میگیرد که طناب پاره شدنی نیست. وقتی که بچه فیل بزرگ شد و وزنش به پنج تن رسید، یعنی زمانی که به راحتی میتواند طناب را پاره کند، تلاشی برای رهایی نمیکند! زیرا در کودکی یاد گرفته که طناب را نمیشود پاره کرد. پس فیل نباش... به قول برایان تریسی، دوران تئوریها تمام شده است. اکنون زمان عمل فرارسیده است.»

کتاب «انفجار با دست خالی» یک دستور العمل جامع و متفاوت است که ویژگی‌های یک کسب وکار موفق را به روش کمپین تبلیغاتی نشان می‌دهد. در این کتاب هشت اصل حیاتی موفقیت و نحوه دستیابی به آنها دقیقاً توضیح داده شده است و به جای پرداختن به تئوری‌های تکراری به گامهای عملی مطابق با بازار ایران اشاره شده که می‌توانید فورا مورد استفاده قرار دهید. در پایان این کتاب شما قادر خواهید بود با ایجاد و مدیریت یک کمپین تبلیغاتی آنلاین و پایدار کسب وکارخود را متحول کنید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱۸۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان