دانلود و خرید کتاب حقیقت فلوریان زلر ترجمه پگاه مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقیقت اثر فلوریان زلر

کتاب حقیقت

نویسنده:فلوریان زلر
انتشارات:نشر خاموش
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب حقیقت

کتاب حقیقت نمایش‌نامه‌ای از فلوریان زلر نویسنده و نمایش‌نامه‌نویس جوان و معروف فرانسوی است که برای اولین مرتبه در سال ۲۰۱۱ به کارگردانی مونپارناس به روی صحنه رفت. پگاه مرادی و نوید طالبی این کتاب را به فارسی ترجمه کرده‌اند و توسط نشر خاموش به چاپ رسیده است.


درباره کتاب حقیقت

کتاب حقیقت نمایش‌نامه‌ای از نویسنده جوان فرانسوی فلوریان زلر است که پس از انتشار با استقبال بسیار خوبی از طرف منتقدان و مخاطبان روبرو شد. همین امر نیز سبب ترجمه آن به سایر زبان‌ها و اجرای گسترده این نمایش‌نامه توسط گروه‌های مختلف در دنیا شد. پگاه مرادی و نوید طالبی نیز این نمایش‌نامه را به فارسی ترجمه کردند. تئاتر حقیقت براساس نمایش‌نامه حقیقت اثر فلوریان زلر در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۱ در تئاتر مونپارناس به کارگردانی پاتریس کربرات با بازی پییر اردیتی، فانی کتانسن، کریستین میله و پاتریس کربرات به روی صحنه رفت.

خواندن کتاب حقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر علاقه‌مند به نمایش‌نامه هستید، خواندن کتاب حقیقت اثر فلوریان زلر می‌تواند تجربه بسیار جذابی برای شما باشد. بسیاری از مخاطبان این کتاب زلر را داستانی نفس‌گیر از مبارزه حقیقت می‌دانند.

درباره فلوریان زلر

فلوریان زلر نویسنده و فیلم‌نامه نویس اهل فرانسه است که در سال ۱۹۷۹ متولد شد. وی با انتشار اولین رمان خود با نام برف مصنوعی وارد دنیای حرفه‌ای نویسندگی شد. زلر را در بسیاری از نقاط دنیا به‌عنوان نمایش‌نامه نویس می‌شناسند. برخی از مهم‌ترین نمایش‌نامه‌های این نویسنده جوان عبارت هستند از: آن سوی آینه،‌ دیگری، چرخ و فلک، مادر، حقیقت، پدر، یک ساعت آرامش، اگر بمیری، دروغ، پیش از پرواز و... .

این نویسنده جوان تا به‌حال موفقیت‌های فراوانی کسب کرده است. اولین رمان وی موفق به دریافت جایزه اشت شد. وی در سال ۲۰۰۱ دبیر کنفرانس علمی پو بود. همچنین سومین رمان این نویسنده جایزه انترالیه را کسب کرد.

البته بخش عمده شهرت فلوریان زلر به‌خاطر نمایش‌نامه‌هایش است. مجله اکسپرس، فلوریان زلر و یاسمینا رضا را بهترین نمایش‌نامه‌نویسان فرانسوی اعلام کرد. همچنین مجله گاردین از فلوریان زلر به‌عنوان بهترین نویسنده تئاتر نسل معاصر یاد کرده است. 

نظرات کاربران

وحید یعقوبیان
۱۴۰۱/۰۸/۰۵

یه نمایشنامه خوب دیگه از فلوریان زلر با سورپرایزها و درام دوست داشتنیش پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۵۵۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان