دانلود و خرید کتاب آموزش خودمراقبتی؛ راهنمای والدین برای محافظت کودکان در برابر سواستفاده جنسی جینین ساندرز ترجمه مرتضی بختیاروند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش خودمراقبتی؛ راهنمای والدین برای محافظت کودکان در برابر سواستفاده جنسی اثر جینین ساندرز

کتاب آموزش خودمراقبتی؛ راهنمای والدین برای محافظت کودکان در برابر سواستفاده جنسی

معرفی کتاب آموزش خودمراقبتی؛ راهنمای والدین برای محافظت کودکان در برابر سواستفاده جنسی

کتاب «آموزش خود مراقبتی» نوشته جاینین ساندرز، راهنمای والدین برای محافظت کودکان در برابر سوءاستفاده جنسی است که اطلاعات زیادی درمورد نحوه خود مراقبتی کودکان و حفاظت آنها در مقابل سوء استفاده جنسی به والدین می‌دهد. جاینین ساندرز معلمی با تجربه و نویسنده کتاب "ترویج سواد خواندن و نوشتن" (انتشارات کپستون کلاس روم در آمریکا) می‌باشد، نویسنده بیش از ۱۰۰ کتاب برای کودکان و ناشر مطالب آموزشی و دارای ۳ فرزند است. او نویسنده کتابی درباره لمس امن یا ناامن کودکان با عنوان "بعضی رازها نباید مخفی بمانند" و کتابی در حوزه احترام گذاشتن به حد و مرزهای شخصی با عنوان "نه یعنی نه" است. او از آموزش خودمراقبتی در مدارس و خانه حمایت می‌کند. همچنین وبلاگ‌ها و مقالاتی در زمینه آموزش خودمراقبتی نوشته است و بسته آموزش حمایت از کودکان را در کتاب "بعضی رازها نباید مخفی بمانند" منتشر کرده است. این کتاب را به تمامی افراد مهم زندگی خود، به ویژه آنها که در شرف بچه‌دار شدن هستند، هدیه دهید.

نظرات کاربران

rain
۱۳۹۹/۰۵/۳۱

کتاب واقعا آموزنده بود به نظرم همه‌ی پدر و مادرها و یا حتی اون‌هایی که ازدواج نکردند ولی به هرحال یک روز پدر یا مادر میشوند باید کتاب را مطالعه کنند.

nikzad
۱۴۰۱/۰۵/۰۶

بسیار کتاب کاربردی و مفیدی بود، به همه والدین و حتی خانواده های درجه یک کودکان پیشنهادش میدم.

احمدی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸

کتاب مفیدی بود و هرررر پدرمادری اونو باید بخونن. ولی آموزش هایی که باید به والدین داده بشه برای بهبود روابط وتربیت کودک خیلی محدود بود.و از مثال های عینی استفاده نکرده بود.مثلا در کتاب گفته پدر مادر باید با

- بیشتر
حدیث
۱۳۹۹/۰۴/۰۲

بسیار کاربردی و مفیده . حتی ضروریه که والدین این کتابو بخونن.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
فرد متجاوز با کودک و خانواده او ارتباط نزدیکی برقرار می‌کند تا به کمک این رابطه بتواند او را به دام بیندازد و به هدف خود یعنی سوء استفاده جنسی از کودک برسد.
Khorshid Sani

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان