دانلود و خرید کتاب چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟؛ بیش از ۱۲۰۰ راهکار عملی برای حل مشکلات کودکان استیون گاربر ترجمه شمس‌الدین حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟؛ بیش از ۱۲۰۰ راهکار عملی برای حل مشکلات کودکان اثر شمس‌الدین  حسینی

کتاب چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟؛ بیش از ۱۲۰۰ راهکار عملی برای حل مشکلات کودکان

معرفی کتاب چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟؛ بیش از ۱۲۰۰ راهکار عملی برای حل مشکلات کودکان

تربیت کودک یکی از سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین اموری است که والدین را درگیر خود می‌کند و البته یکی از ارزشمندترین نقش‌هایی است که دو جنس می‌توانند در طول زندگی خود داشته باشند.

کتاب «چگونه رفتارهای خوب را به کودکم آموزش دهم؟» مهارت‌های مورد نیاز شما در تربیت کودک را در اختیارتان می‌گذارد. این کتاب بیش از ۱۲۰۰ راهکار عملی برای حل مشکلات کودکان دارد که برای بسیاری از والدین کارایی داشته است.

اگر تازه صاحب فرزند شده‌اید و اگر کودکتان سال‌های آغازین کنجکاوی‌ها و رشد اجتماعی‌اش را می‌گذراند این کتاب را از دست ندهید و از راهنمایی‌های ارزشمند دکتر استیفن گاربر، دکتر ماریان دنیلز گاربر و روبین فریدمن اسپیزمن، روان‌شناسان خبره کودک در این کتاب استفاده کنید.

نظرات کاربران

مامانِ کتابخون
۱۴۰۰/۰۵/۰۸

لطفا بذاریدش تو بی نهایت

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶)
فرزندتان همیشه برای یادگیری آماده نیست. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم ابتدا روش‌های آرام کردن خودتان را بیاموزید
صلوات
هرگز اثربخشی تشویق را، به‌ویژه در ارتباط با کودکان، دست‌کم نگیرید، چراکه آن‌ها در هر سن یا مرحله‌ای که باشند، به تأیید و پذیرش والدین خود نیاز دارند
صلوات
پیش از آن‌که بتوانید تغییراتی به‌وجود آورید، ابتدا باید بدانید می‌خواهید چه‌چیز را تغییر دهید. زمانی‌که به کودکتان برچسب موذی، بی‌ادب، کله‌شق یا تنبل می‌زنید، موجب تغییر رفتارش نمی‌شوید،
صلوات
اگر نگرش شما منفی باشد، کودک از شیوهٔ منفی استفاده می‌کند تا توجه شما را به خود جلب کند. اگر روی رفتارهای مثبت تأکید کنید، رفتارهای خوب و مثبت بیشتری را تجربه خواهید کرد، زیرا فرزندتان می‌کوشد با رفتارهای مثبت خود توجهتان را جلب کند.
صلوات
تربیت مؤثر یعنی زمانی‌که کودکتان در حال بررسی و کاوش محیط اطرافش است، برای اطمینان یافتن از درستی رفتارش به شما نگاه می‌کند و با گفتن «خوبه» رفتارش را تأیید می‌کنید.
صلوات
کاربرد عبارت‌های تشویقی و مثبت از سرزنش مؤثرتر است
صلوات

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۰۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۷۰۴ صفحه

قیمت:
۹۹,۹۰۰
تومان