دانلود و خرید کتاب عادت‌های کوچک استفن گایز ترجمه اکبر عباسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادت‌های کوچک اثر استفن گایز

کتاب عادت‌های کوچک

معرفی کتاب عادت‌های کوچک

مغز انسان نسبت به تغییرات دیر عکس العمل نشان می‌دهد و پذیرش تغییر برایش چندان آسان نیست. استفن گایز در کتاب «عادت‌های کوچک» یا «عادت‌های کوچک‌تر، نتایج بزرگتر» راهبرد عادت‌های کوچک را برای رسیدن به موفقیت پیشنهاد می‌کند. راهبرد عادت‌های کوچک شما را قادر می‌سازد که هر روز یک الی چهار عمل راهبردی کوچک را در پیش بگیرید و بدانید احتمال این که این کارها شکست بخورند و کنار گذاشته شوند بسیار کم است. این کارها دو هدف را دنبال می‌کنند؛ اول این که شما را برای انجام آنها تحریک می‌کنند و دوم این که به عادت‌های کوچک تبدیل می‌شوند.

نظرات کاربران

hamed53100
۱۳۹۸/۰۵/۰۱

از لحاظ محتوا و کاربردی بسیار مفید و تاثیر گذار هست ولی ترجمه کتاب فاجعه هست به طوریکه هیچ جمله ای رو بدون فکر کردن در مورد اینکه نویسنده دقیقا چی میخواهد بگوید امکانپذیر نیست. اگر ترجمه روانی داشت واقعا کتاب

- بیشتر
عرفان
۱۳۹۷/۱۱/۲۷

کتاب خوبی هست. یک جورایی مثل اثر مرکب است‌ ولی با بیانی متفاوت تر و گیراتر.

بهاره مظاهری
۱۳۹۹/۰۱/۲۳

امان از ترجمه کتاب بسیار عالی و کاربردی است ولی متاسفانه ترجمه جالب نیست و در برخی موارد باید حدس بزنید که منظور مولف چه بوده و در برخی موارد هم مشخص است که ترجمه غلط است.

unicorn
۱۳۹۹/۰۱/۰۶

کتاب «خرده عادت ها» یا « عادتهای اتمی» جیمز کلیر به همین موضوع پرداخته ولی بهتر و دقیق تر،این یکی خیلی جالب نبود . این توضیحات جهت آشنایی بیشتر دوستان با کتاب مورد نظر قبل از دانلود هست نه برای بحث و

- بیشتر
حسین محمدی
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

کتاب خوبی بودوتکمیل کننده کتابهایی نظیرعادتهای اتمی بودوالبته دربسیاری جهات ازنظرعملی وراحت بودن به ان کتابها ارجهیت داشت

sara
۱۳۹۹/۰۹/۱۵

خوب بود خواندنش مفید است

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲)
اشتباهی که بیشتر افراد در زمان هدف‌گذاری خود انجام می‌دهند این است که نوسانات چشمگیر سطح انرژی و انگیزه خود را مدنظر قرار نمی‌دهند. آن‌ها فرض می‌کنند که وضعیت کنونی ذهنی و جسمی‌شان در زمان انجام کار نیز به همین صورت خواهد بود. نتیجه چیزی جز شکست در مقابل ذهنی که نمی‌خواهد تغییر کند، نیست. ولی این بار می‌خواهیم ذهن خود را گول بزنیم و برنده مسابقه نیروی اراده باشیم. روش من این است که عادت‌های موردعلاقه خود را تا حد ممکن کوچک کنم. وقتی چیزی به‌اندازه کافی کوچک به نظر برسد مغز شما آن را به شکل خطری جدی در نظر نمی‌گیرد. این‌ها مثال‌هایی است که بسیاری از مردم آن‌ها را کوچک می‌شمارند: یک شنای سوئدی در روز؟ حتماً شوخی می‌کنی! نوشتن پنجاه کلمه در روز؟ هیچ‌وقت نمی‌توانی چیزی را به چاپ برسانی! با تمرین عادت‌های کوچک، روش‌ها و مهارت‌های خلاقانه‌ای برای کوچک‌تر ساختن کارهایتان یاد می‌گیرید.
بهاره مظاهری
من خودم پیش از شروع عادت‌های کوچک احساس می‌کردم هیچ‌وقت نمی‌توانم شروع کنم.
mohammad reza b.
اگر من باید بعد از خوردن ناهار در رستوران به سراغ نوشتن بروم، آیا می‌توانم قبل از شروع به کار ایمیلم را بررسی کنم؟ آیا مستقیماً باید سراغ کامپیوترم بروم؟ شاید خیال کنید که این مسئله مهمی نیست، اما هست، چون همان‌گونه که قدرت عادت‌های کوچک به ما نشان داد، کارهای کوچک به‌سرعت به کارهایی بزرگ‌تر تبدیل می‌شود. ناگهان خودتان را پشت میز کامپیوترتان می‌بینید و با خود می‌گویید: «قرار بود الان مشغول نوشتن باشم.» گام‌های کوچک به ما اجازه می‌دهد به اهدافی بزرگ و معنادار برسیم اما این کار برعکس هم عمل می‌کند. اگر شما به خودتان امتیازهای کوچک بدهید (در حین کار به کارهای کوچک دیگری بپردازید) طولی نمی‌کشد که می‌بینید در مقابل آرزوهایتان ایستاده‌اید.
بهاره مظاهری
مستندترین تحقیق در خصوص مدت شکل‌گیری عادت، در سال ۲۰۰۹ در مجله روان‌شناسی اجتماعی اروپا منتشر شد. هر یک از شرکت‌کنندگان یک رفتار مربوط به خوردن، آشامیدن یا یک فعالیت دیگر را انتخاب کرد تا مدت دوازده هفته هرروز به همان موضوع بپردازد. و آن‌ها چه چیزی کشف کردند؟ زمان میانگین برای اینکه یک رفتار به عادت تبدیل شود، شصت‌وشش روز بود. ولی محدوده آن از هجده تا دویست‌وپنجاه‌وچهار روز بود، که نشان می‌دهد تفاوت بسیار زیادی در زمان شکل‌گیری عادت بین انسان‌ها وجود دارد و این زمان می‌تواند در برخی موارد بسیار طولانی و بلندمدت باشد.
بهاره مظاهری
وقتی عادت‌های خوب را در زندگی‌تان اضافه کنید، مسیرهای ممکن دیگری نمایان خواهند شد، اعتمادبه‌نفس شما بازمی‌گردد و امیدتان افزایش می‌یابد.
...
تمام کارهای ممکن، ازجمله بیست حرکت شنای سوئدی، نیازمند اختصاص دادن نیروی اراده به آن کار است. اگر شما باانگیزه، سرشار از انرژی و در بهترین حالت بدنی خود باشید، بیست حرکت شنای سوئدی احتمالاً نیروی اراده زیادی از شما نخواهد گرفت. ولی زمانی که کمی خسته باشید و حس انجام این کار را نداشته باشید، نه‌تنها نیروی اراده کمی خواهید داشت، بلکه کاری که می‌خواهید انجام دهید میزان خیلی بیشتری نیروی اراده می‌طلبد. اشتباهی که بیشتر افراد در زمان هدف‌گذاری خود انجام می‌دهند این است که نوسانات چشمگیر سطح انرژی و انگیزه خود را مدنظر قرار نمی‌دهند. آن‌ها فرض می‌کنند که وضعیت کنونی ذهنی و جسمی‌شان در زمان انجام کار نیز به همین صورت خواهد بود. نتیجه چیزی جز شکست در مقابل ذهنی که نمی‌خواهد تغییر کند، نیست. ولی این بار می‌خواهیم ذهن خود را گول بزنیم و برنده مسابقه نیروی اراده باشیم.
محمدرضا
بازال گانگلیا برای مقابله با قدم‌های کوچک ساخته نشده است و تنها به مبارزه با تغییرات بزرگ می‌پردازد. با ایجاد کند تغییرات و هر بار یک قدم پیشروی، درواقع با قوانین مغزتان پیش خواهید رفت.
محمدرضا
مزیت اصلی عادت‌های کوچک، توانایی انجام آن‌ها بدون توجه به احساسی است که در آن لحظه دارید، زیرا آنچه برای انجام این کار نیاز است بسیار ناچیز است و هیچ عذر موجهی برای فرار از آن وجود ندارد؛ نه شادی و نه بی‌علاقگی. خوشحال بودن توانایی اجرای هدف‌های عینی را کاهش می‌دهد، ولی تا زمانی که بخش عینی عادت‌های کوچک شما تنها یک شنای سوئدی باشد، انجام آن حتی باوجود حالت انتزاعی ذهن هم راحت است زیرا آن‌قدر کوچک است که به انرژی و توجه خیلی کمی نیاز دارد.
بهاره مظاهری
عادت خوردن غذاهای سالم ممکن است باعث افزایش طول عمر شما شود (و سرزندگی را برای‌تان به ارمغان می‌آورد).
mohammad reza b.
عادات بیشتری که به‌طور بالقوه باعث تغییر در زندگی می‌شوند: - عادت بیست دقیقه ورزش در روز برای تغییر اندام شما کافی است.
mohammad reza b.

حجم

۱۳۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۳۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان