دانلود و خرید کتاب رهبران آخر از همه غذا می‌خورند (خلاصه کتاب) سایمون سینک
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رهبران آخر از همه غذا می‌خورند (خلاصه کتاب) اثر سایمون سینک

کتاب رهبران آخر از همه غذا می‌خورند (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب رهبران آخر از همه غذا می‌خورند (خلاصه کتاب)

چطور یک شرکت می‌تواند نامش را در جهان ماندگار کند در حالی که هر روز با کارمندانش درگیر است؟ رهبر یا مدیر شرکت است که میزان موفقیت آن را تعیین می‌کند. رهبران و مدیران فرهنگ سازمان را می‌ساند و فرهنگ به کارمندان می‌گوید که صبح با اشتیاق سرکار بیایند یا هر روز بابت کاری که دارند غر بزنند. میکروکتاب «رهبران آخر از همه غذا می‌خورند» نوشته سایمون سینک، از ویژگی‌هایی که یک مدیر باید داشته باشد می‌گوید و در کنار صحبت از فرهنگ‌سازی از ایجاد سروتونین و دوپامین در کارمندان صحبت می‌کند. از اینکه چطور انگیزه‌ای تمام نشدنی برای کارمندان شرکت یا استارتاپ خود ایجاد کنید. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز و نامزد بهترین کتاب در گودریدز ۲۰۱۴ بوده است. سایمون سینک، به معنای واقعی یک فرد مثبت و خوش‌بین است. او هر روز در توییترش مطالب الهام‌بخش به اشتراک می‌گذارد. سیمون کارش را به عنوان بازاریاب در آژانس‌های تبلیغاتی در دوران دانشجویی شروع کرد و بعد از فارغ‌التحصیلی شرکت خودش را راه‌اندازی کرد. سینک سخنران انگیزشی در اجلاس رهبران سازمان ملل متحد بوده و یکی از بهترین سخنرانان رویداد تد است که تئوری دایره طلایی را ارائه کرده است. او پنج کتاب نوشته که دوتای آنها از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده است.

نظرات کاربران

javad.m
۱۳۹۹/۰۱/۰۱

کتاب از محتوای خوبی برخوردار هستش و به نکات درستی در حوزه کسب و کار اشاره شده منتهی این نکات هیچوقت در اکوسیستم استارت اپی ایران اجرا نخواهد شد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۴)
بدن همه انسان‌ها چهار ماده شیمیایی وجود دارد که به صورت خودکار ترشح می‌شوند: اندورفین: هنگام ورزش کردن و فعالیت‌های سخت باعث می‌شود احساس خوبی به ما دست دهد. دوپامین: هنگامی که کاری را تکمیل می‌کنیم احساس موفقیت در ما ایجاد می‌کند. سراتونین: هنگامی که دیگران از کارمان تعریف می‌کنند احساس افتخار در ما ایجاد می‌کند. اکسی‌توسین: احساس دوستی، عشق و اعتماد در ما ایجاد می‌کند.
معجزه ی سپاسگزاری
به شکلی تناقض‌آمیزی، گاهی وقت‌ها رهبران باید قوانین را کنار بگذارند تا شرایط مناسب را برای افرادشان فراهم کنند
shahrooz
گاهی وقت‌ها خود را کنار می‌کشند و اجازه می‌دهند افرادشان تصمیم بگیرند تا یادگیری‌شان افزایش پیدا کند و رشد کنند.
shahrooz
به افراد فقط برای پیروی از قوانین اعتماد نمی‌کنیم، بلکه اعتماد داریم که آن‌ها می‌دانند چه زمانی باید قوانین را زیر پا بگذارند.
shahrooz
افرادتان را مشغول کارهایی کنید که واقعا ارزشمند هستند تا سطح انرژی کل سازمان‌تان به حد انفجار برسد.
shahrooz
«هیچ کس صبح از خواب بیدار نمی‌شود تا به امید اینکه کسی او را مدیریت کند به سر کارش برود. همه ما هر روز صبح با این امید سر کارمان می‌رویم که کسی ما را در محیط کار راهنمایی کند.»
shahrooz
سراتونین ماده شیمیایی اصلی است که به ما انگیزه می‌دهد تا به دنبال تایید افرادی که برایمان مهم هستند و دوستشان داریم برویم
shahrooz
اگر از افراد بپرسید بزرگترین دستاوردتان در زندگی، که به آن بسیار افتخار می‌کنید چیست؟ افراد بسیار کمی به دوره‌ای از زندگی‌شان اشاره می‌کنند که همه چیز آرام و روان بوده است.
shahrooz
اگر در سازمانی کار کنید که یک فرهنگ ناسالم در آن حاکم باشد، احتمالا به طور مداوم کورتیزول ترشح و باعث افزایش استرس‌تان می‌شود. در این صورت احساس امنیت نخواهید داشت و نمی‌توانید کارتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.
کاربر ۱۱۷۹۶۹۹
برای اینکه واقعا تحت تاثیر قرار بگیریم باید چالشی پیش رویمان باشد که از منابع در دسترس‌مان به مراتب بزرگتر باشد.
shahrooz

حجم

۳۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

حجم

۳۲٫۱ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۲۹ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان