دانلود و خرید کتاب انقلاب ما؛ آینده‌ای که باید به آن اعتقاد داشت برنارد ساندرز ترجمه سهیلا ماهرنیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب ما؛ آینده‌ای که باید به آن اعتقاد داشت اثر برنارد ساندرز

کتاب انقلاب ما؛ آینده‌ای که باید به آن اعتقاد داشت

معرفی کتاب انقلاب ما؛ آینده‌ای که باید به آن اعتقاد داشت

این کتاب از کمپین انتخاباتی برنی سندرز، سناتور ایالت ورمانت در سنای آمریکا، برای شرکت انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا صحبت می‌کند. سندرز که از نامزدهای حزب دموکرات بود در دوازدهم ژوئیه ۲۰۱۶ به نفع هیلاری کلینتون از رقابت‌ها کنار کشید. سندرز در این کتاب علاوه بر سخن گفتن از زندگی دوران کودکی و جوانی و شروع فعالیت‌های سیاسی‌اش به موضوع چگونگی راه انداختن کمپین‌های انتخاباتی پرداخته است. این که چگونه باید یک کمپین راه انداخت و چگونه آن را پیش برد؟ برای پیشبرد اهداف آن از چه ابزارهای رسانه‌ای براید استفاده کرد و این که در سال ۲۰۱۵ سندرز چگونه کمپین خود را راه اندازی کرده و بر چه مواضعی در حوزه‌های اقتصادی، فقرهنگی، هنری و اجتماعی تاکید کرده و مناظراتش را چه‌طور مدیرت کرده است. در انتهای کتاب نیز، سندرز پیشنهادات و برنامه هایش برای داشتن یک امریکای نوین را فهرست کرده است.

نظرات کاربران

Ali Dardashti
۱۳۹۷/۱۲/۰۴

ترجمه کتاب خوب نیست و به یک ویرایش درست و حسابی نیاز داره. ای کاش ناشر کتاب را پیش از چاپ به یه ویراستار سپرده بود. اوضاع ترجمه در بازار نشر ایران داره روز به روز بدتر می‌شه و هیچ

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
پیش می‌راندیم؛ کمپینی به قصد دگرگونی‌های عمیق در امریکا. ما در مرحله مقدماتی و پارلمانی، در سراسر کشور، بیش از ۱۳ میلیون رأی جمع کردیم. برنده آرای بیست‌ودو ایالت شدیم، و ۱۸۴۶ رأی نمایندگان متعهد در مجمع حزب دموکرات را کسب کردیم که ۴۶ درصد کل را تشکیل می‌دادند.
کاربر ۵۱۶۲۶۴

حجم

۶۱۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۶۱ صفحه

حجم

۶۱۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۶۱ صفحه

قیمت:
۱۶,۲۰۰
تومان