دانلود و خرید کتاب هوش عاشقانه جان ولنتیس ترجمه مهشید آذرخش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هوش عاشقانه اثر جان ولنتیس

کتاب هوش عاشقانه

معرفی کتاب هوش عاشقانه

«هوش عاشقانه» نوشته ماری و جان ولنتیس کتابی است درباره عشق. کتابی که به شما می‌گوید چگونه می‌توانید همان‌قدر که در زندگی باهوش هستید در عشق هم باهوش باشید.

این اثر دوره‌ای فشرده است که چگونگی هوشمندی در عشق را از طریق اِعمال مهارت‌های هوش هیجانی در روابط صمیمانه آموزش می‌دهد.

ممکن است استفاده از دو کلمه «هوش» و «عاشقانه» در کنار هم عجیب به نظر برسد؛ اما به راستی چند نفر مصمم و تحصیل‌کرده را می‌شناسید که در ایجاد رابطه و درک متقابل هیچ مهارتی ندارند؟

آن‌ها جزئیات نظریه‌های علمی یا قطعات موسیقی را می‌توانند درک کنند، اما وقتی نوبت به برقراری رابطه می‌رسد، درمانده می‌شوند. آنچه آن‌ها از آن بی‌بهره‌اند، «هوش عاشقانه» یا آن معجون نویدبخش پیروزی است که جین آستن در رمان «غرور و تعصب» معرفی کرد. تیزهوشی و سرشت پرشور است که دو جزء سازنده هوش هیجانی است.

این کتاب ارزشمند شما را با ماهیت هوش عاشقانه آشنا می‌کند و خصوصیات مردان و زنانی را که هوش عاشقانه بالایی دارند برمی‌شمارد. گونه‌های اصلی عشق را معرفی می‌کند و کلیدهای پرورش هوش عاشقانه را در اختیارتان می‌گذارد.

در دنیایی که روابط انسانی رو به کمرنگ شدن دارد و حتی زوج‌ها هم نمی‌توانند دنیای یکدیگر را به آسانی درک کنند و با هم همدل باشند، خواندن کتاب «هوش عاشقانه» راهگشای ما در رابطه با انسانی است که شاید تنها کسی باشد که حقیقتا در کنار ما باقی خواهد ماند.

نظرات کاربران

کاربر ۲۰۵۴۰۶۸
۱۴۰۰/۰۹/۱۳

فوق العاده بود ،بهترین تمرین ها را برای تقویت هوش عاشقانه را یاد داد و این کتاب توانست هوش عاشقانه مرا تقویت کند و همچنین نگاه من را به ازدواج تغییر دهد.پیشنهاد میکنم حتما بخوانید ولذت ببرید.

sin shin
۱۴۰۲/۰۳/۱۹

خیلی کتاب مسخره ای بود حیف وقت

Lea
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

حرف زیادی برای گفتن نداشت.

sepideh
۱۴۰۱/۰۹/۲۱

خیلی کتاب خوبی بود و به من خیلی کمک کرد

غریو دیو توفان
۱۴۰۰/۱۲/۱۵

کتابِ خوب و روشن‌کننده‌ای بود.

saeide
۱۴۰۰/۱۲/۱۳

خیلی کتاب قشنگی بود به نظرم چندین بار باید خوانده بشه

Nafas.87
۱۴۰۰/۰۱/۲۰

خوب بود !

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۸۶)
زندگی بدون هوش عاشقانه هوش عاشقانه، خلأ احساسی و یا آرزوی داشتن چیزی که در درون نداریم و امیدواریم فرد دیگری بتواند جای آن را پر کند، نیست. بدون هوش عاشقانه با خود روراست نیستید و به خصوص از احساسی که دارید، خواه خوب باشد یا بد، آگاه نیستید. بدون هوش عاشقانه شجاعت لازم برای گفت‌وگو با همسر خود درباره احساستان را ندارید. اگر این‌گونه باشد، احتمالاً شما و همسرتان، به خصوص در زمان سختی‌ها، برای یکدیگر احترام و حمایت متقابل قائل نیستید. اگر با ترس و فقدان زندگی می‌کنید، اگر احساسات خود را مسدود می‌کنید و اگر حس می‌کنید کمبودی در درون شما وجود دارد که فقط فرد دیگری می‌تواند آن را جبران کند، هوش عاشقانه ندارید و ترس‌ها و ناامنی‌ها و نه فرصت‌ها بر زندگی‌تان حکمرانی می‌کنند، و در واقع خود را کاملاً نمی‌شناسید و نمی‌دانید واقعاً با زندگی خود چه کار می‌توانید بکنید. بدون هوش عاشقانه نمی‌دانید روابط عاشقانه تا چه حد می‌تواند پویا و قدرتمند باشد.
نگار
هوش هیجانی خودداری و خویشتن‌داری، به معنای درک احساسات است و نه مهار آن.
کاربر ۳۷۰۸۷۲۶
وقتی‌که زنی باهوش عاشقانه بالا تصمیم می‌گیرد، به همسرش متعهد شود، این کار را با میل و بدون اجبار، انجام می‌دهد. او هرگز به خاطر نیازش یا برحسب این باور که طرف مقابلش قادر به برآوردن تمام نیازهای هیجانی اوست، به کسی تعهد نمی‌دهد. او می‌داند که هیچ‌کس هرگز نمی‌تواند همه نیازهای فرد دیگری را برآورده کند و علاوه بر نقاط قوت، کمبودهای همسرش را نیز می‌بیند اما شخصیت نیک خواه و ویژگی‌های مثبت از خصوصیاتی است که بیش از هر چیز گرامی می‌دارد. ستایش عمیق همسرش و تعهدی که به او دارد بر اساس واقعیت شکل گرفته است و تصنعی یا آرمان‌گرایانه نیست و نیز هیجانات او به‌طور نابهنگام یا در مواقع آنی و زودگذر انگیخته نمی‌شود.
مری و راه های نرفته اش
اگر احساسات عمیق و کهنه گذشته را حفظ کنید، این گذشته می‌تواند شما را از پا بیندازد و فرصت‌ها را از شما بگیرد. اگر گذشته، منسوخ شده‌ها و بی‌مصرف‌ها را نگه دارید، امکانات معنادار و موفقیت‌آمیز را سرکوب می‌کنید.
👑Nargess Ansari👑
برخی از باهوش‌ترین انسان‌هایی که از بالاترین بهره‌های هوشی برخوردارند، ملال انگیزترین و ناکام‌ترین زندگی‌های عاشقانه را تجربه می‌کنند یا حتی زندگی عاشقانه‌ای ندارند. و درحالی‌که در هر مورد دیگری براساس هوش خود به خوبی عمل می‌کنند، با توجه به منطق فردی‌شان از قلب خود، فاصله گرفته‌اند. همان‌طورکه دنیل گلمن می‌گوید: "هوش تحصیلی هیچ ارتباطی با زندگی احساسی ندارد". بنابراین توانایی‌های عقلانی شما هیچ ارتباطی با ذهن احساسی شما ندارد.
مری و راه های نرفته اش
طرز فکر خود را درباره هیجانات سمّی تغییر دهید
کاربر ۳۷۰۸۷۲۶
زن‌هایی که هوش عاشقانه دارند، احساسات خود را به گونه‌ای شایسته ابراز می‌کنند و در ارتباطات خود روشن و روراست هستند؛ در نتیجه، همسر آن‌ها می‌داند که دقیقاً در چه جایگاهی ایستاده است. زنی که بهره هوشی عاشقانه بالایی دارد بیان قطعی دارد و به سادگی خواسته‌هایش را اظهار می‌کند. هیچ راز یا حرف مگویی در گنجه احساساتش ندارد و احساساتش را در لحظه‌ای که آن را حس می‌کند، به راحتی بیان می‌کند و نیازی ندارد که احساساتش را به گونه‌ای اتفاقی تخلیه کند.
مری و راه های نرفته اش
برای دوست داشتن دیگری باید خود فرد احساس دوست داشته شدن بکند. از نظر هوش عاشقانه هیچ‌کس نمی‌تواند دیگری را دوست داشته باشد، مگر اینکه اول خودش را دوست بدارد و بداند که ارزش دوست داشته شدن را دارد
همراز
محیط درونی هر کس مجموع تمام تجربیات و خود آن فرد است. خودآگاهی هیجانی امکان دانستن احساسات را در زمان تجربه آن فراهم می‌کند. همچنین اجازه می‌دهد احساس خود را، هرچه باشد، بپذیرید و خود را به خاطر داشتن هیچ احساسی قضاوت نکنید.
کاربر ۳۷۰۸۷۲۶
راضی کردن سایرین ممکن است از شما در برابر اضطراب محافظت کند، اما کار بزرگ دیگری نیز می‌کند و آن دورنگه داشتن شما از حقیقت احساسات خودتان است.
کاربر ۳۷۰۸۷۲۶

حجم

۵۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۵۵۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
۱۸,۷۵۰
۵۰%
تومان