دانلود کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه با صدای مینا موسوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه اثر مل رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه

نویسنده:مل رابینز
گوینده:مینا موسوی
انتشارات:نشر نوین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۷۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه

کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه نوشتهٔ مل رابینز را نشر نوین با ترجمهٔ افشین چایچی نصرتی و گویندگی مینا موسوی منتشر کرده است. قانون ۵ ثانیه بسیار ساده است. در لحظه‌ای که قصد انجام هدف به‌خصوصی را دارید، باید به‌صورت معکوس (۵-۴-۳-۲-۱) در ذهن خود بشمارید و حرکت کنید، یا خطر این احتمال را بپذیرید که ممکن است مغز، مانع اقدام کردن شما شود.

درباره کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه مل رابینز

در کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه با قانونی آشنا می‌شوید که می‌گوید تنها ۵ ثانیه برای تغییر زندگی لازم دارید: «قرار است چیزی استثنایی یاد بگیرید: فقط پنج ثانیه طول می‌کشد که زندگی‌تان را عوض کنید. شبیه دوزوکلک است، نه؟ این‌طور نیست. کاملا علمی است. ثابت می‌کنم. شما زندگی‌تان را با تصمیمات پنج‌ثانیه‌ای تغییر می‌دهید. در واقع، فقط همین یک جور تغییر را داریم.» یادگرفتن این قانون، آسان و اثر آن چشم‌گیر است. این قانون همان راز تغییر همه‌چیز است. همین که این قانون را یاد بگیرید، می‌توانید بلافاصله از آن استفاده کنید. این قانون به شما کمک می‌کند هر روز با اعتمادبه‌نفس و شجاعت بیشتری زندگی کنید، عشق بورزید، کار کنید و حرف بزنید. اگر یک بار از آن استفاده کنید، دیگر هر وقت که لازمش داشته باشید، کنارتان خواهد بود.

مل رابینز در سراسر این کتاب صوتی پیوسته توضیح می‌دهد که چگونه این قانون می‌تواند برای سایر تصمیمات حیاتی زندگی به‌کار رود، اما در نقطه‌ای درنگ کرده و استدلال می‌کند که اغلب «کوچک‌ترین چیزها» می‌توانند بزرگ‌ترین مشکلات را به بار آورند. قانون ۵ ثانیه می‌­تواند در هر لحظه از زندگی روزمره و در مواجهه با دشواری، عدم قطعیت و ترس موثر واقع شود. این قانون ممکن است در بهبود وضعیت سلامت، افزایش بهره­‌وری و مقابله با تأخیر­کاری کمک کند. رابینز به شجاع‌شدن و بیرون‌رفتن از منطقهٔ­ امن کمک می­‌کند و از همه مهم‌تر، او توضیح می­‌دهد که کنترل و تغییر‌ایجاد‌کردن آسان است! 

مل رابینز در فصل اول کتاب صوتی قانون 5 ثانیه شواهد موفقیت این قانون را آورده است. او در فصل دوم شرح می‌دهد که در چه شرایطی با این روش مواجه شد و چگونه قانون ۵ ثانیه به او کمک کرد که «زندگی حرفه‌ای خود را گسترش دهد، روابطش را غنی‌تر کرده، سالم‌تر شود و به‌طور کلی، زندگی خود را بهبود دهد. در سراسر هفده فصل کتاب، نقل‌قول‌های انگیزشی و حکایاتی از نویسندگان، سیاست‌مداران، شخصیت‌های جامعهٔ مدنی، شاعران و رهبران صنعت نظیر رومی (Rumi)، جی.آر.آر. تالکین (J.R.R.Tolkien)، پائولو کوئیلو (Paulo Coelho)، گلیندا (Glinda)، ویزارد آو اُز (Wizard of Oz)، جوزف کمبل (Joseph Campbell)، رُزا پارکس (Rosa Parks) و والت دیزنی (Walt Disney) قابل مشاهده است. کسانی که با رابینز ملاقات داشته‌اند، با شوق و هیجان برای او شرح می‌دادند که بکار بردن این قانون، چگونه به آن‌ها کمک کرده در زندگی خود تغییر ایجاد کنند و آن را بهبود دهند. قانون ۵ ثانیه، به آن‌ها کمک کرده با افسردگی و اضطراب مبارزه کنند، سیگار کشیدن و اعتیاد را ترک کرده، ورزش کردن را از سر بگیرند، تقاضای ترفیع بدهند و جسارت قدم برداشتن، فراتر از محدودهٔ امن خود را داشته باشند.

کتاب صوتی قانون ۵ ثانیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن کتاب صوتی قانون پنج ثانیه به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره مل رابینز

مل رابینز یکی از زنان پیشگام فعال در حوزهٔ پرورش و تحول درون و یکی از مطرح‌ترین نویسندگان کتاب‌های پرفروش در سطح جهان است. از کارهای او می‌توان به کتاب قانون ۵ ثانیه و چهار عنوان کتاب صوتی که در صدر جدول پرفروش‌ها قرار گرفته‌اند، اشاره کرد. پادکست آودیبل و همچنین دوره‌های آنلاین او از پرطرفدارترین‌ها هستند که زندگی بیش از نیم‌میلیون از دانشجویانش را در جهان متحول کرده‌اند.

اثر خلاقانهٔ او در زمینهٔ تغییرات رفتاری به ۳۶‌زبان ترجمه شده است و گروه‌های مختلفی از جمله تشکیلات کهنه‌سربازان، متخصصان مراقبت از سلامت و برندهای برتر دنیا برای الهام‌بخشی به مردم برای کسب اعتمادبه‌نفس و تأثیرگذاری و شکوفایی بیشتر، از آن استفاده کرده‌اند.

او یکی از پرمشغله‌ترین سخنرانان جهان است که افراد زیادی برای شرکت در سخنرانی‌هایش ثبت‌نام می‌کنند. او هر ماه مربی بیش از ۶۰ میلیون نفر است. ویدئوهای آنلاین او بیش از یک میلیارد بار دیده شده‌اند؛ از جمله سخنرانی تدکس او یکی از پرطرفدارترین سخنرانی‌های تاریخ است.

مل رابینز عاشق ایجاد تغییر واقعی در زندگی افراد است. او به مردم آموزش می‌دهد که خودشان را باور داشته باشند و به آن‌ها انگیزه می‌دهد تا گام‌هایی بردارند که زندگی‌شان متحول شود. مل با همسرش، که با هم ۲۵ سال زندگی مشترک دارند و ۳ فرزندش در نیوانگلند زندگی می‌کند ولی تا ابد و از صمیم قلبش، خود را میدوسترنر (اهل ایالت‌های میانهٔ آمریکا) می‌داند.

فهرست کتاب قانون 5 ثانیه

• پنج ثانیه برای تغییر زندگی

• قانون 5 ثانیه را چگونه کشف کردم

• وقتی از آن استفاده می‌کنید، می‌توانید انتظار این‌ها را داشته باشید

• چرا این قانون جواب می‌دهد

• قدرت شجاعت

• شجاعت هر روزه

• منتظر چی هستید؟

• هیچ ‌وقت این احساس را نخواهید داشت

• چطور استفاده از آن را شروع کنیم

• شجاعت رفتار شما را عوض می‌کند

• وضع سلامت‌تان را بهتر کنید

• افزایش بهره‌وری

• به تعویق پایان دهید

• شجاعت طرز فکر‌تان را تغییر می‌دهد

• دست از نگرانی بردارید

• به اضطراب پایان دهید

• غلبه بر ترس

• شجاعت همه‌چیز را تغییر می‌دهد

• ساختن اعتماد به نفس واقعی

• پی آرزوها رفتن

• روابط‌تان را غنا ببخشید

در بخشی از کتاب صوتی قانون پنج ثانیه می‌شنویم

به قول مارلو، "واقعا فوق‌العاده و حیرت‌انگیز است که وقتی بالاخره توانایی‌تان برای هل‌دادن خودتان را می‌فهمید، چقدر همه‌چیز آسان می‌شود". حق با اوست. همین‌که شروع به استفاده از این قانون برای هل‌دادن خود به بیرون از فضای ذهن‌تان و به سوی عمل می‌کنید، "میخکوب" می‌شوید که چقدر گرفتن تصمیمات پنج‌ثانیه‌ای که همه‌چیز را عوض می‌کنند، آسان است.

وقتی از این قانون بیشتر و بیشتر در زندگی‌ام استفاده کردم، دریافتم که در تمام روز تصمیمات کوچکی می‌گرفتم که مانع پیشرفتم می‌شدند. فقط در پنج ثانیه، تصمیم می‌گرفتم که ساکت بمانم، صبر کنم و چیزی را به خطر نیندازم. من غریزه‌ای برای عمل داشتم و در عرض پنج ثانیه، مغزم آن را با شک، بهانه، نگرانی یا ترس می‌کُشت. من مشکل بودم و در ۵ ثانیه، توانستم خودم را هل بدهم و راه حل شوم. راز تغییر همیشه جلوی چشمم بود: تصمیمات پنج‌ثانیه‌ای.

آیا سخنرانی آغاز سال مشهور دیوید فاستر والاس در کالج کنیون در سال ۲۰۰۵ را دیده‌اید؟ اگر ندیده یا نخوانده‌اید، می‌توانید در یوتیوب آن را ببینید که قطعا ارزش آن ۲۰ دقیقه وقت را دارد.

والاس در این سخنرانی خود را به میکروفون می‌رساند و با این لطیفه شروع می‌کند:

دو تا ماهی جوان کنار هم شنا می‌کردند و اتفاقی به ماهی بزرگ‌تری برخوردند که از سوی دیگر شنا می‌کرد و سرش را برای آنها تکان داد و گفت: "صبح بخیر پسرها، آب چطور است؟"

و دو ماهی جوان چند لحظه باز شنا کردند و بالاخره یکی از آنها رو کرد به دیگری و گفت: "آب دیگه چه کوفتیه؟"

صدای خندهٔ مخاطبان را در این ویدئو می‌شنوید و بعد، والاس توضیح داد که منظورش از داستان ماهی‌ها این است که "بدیهی‌ترین و مهم‌ترین واقعیت‌ها اغلب همان‌هایی هستند که دیدن‌شان و صحبت‌کردن در موردشان از همه دشوارتر است".

برای من، دیدن خود ماهیت تغییر و صحبت‌کردن دربارهٔ آن از همه دشوارتر بود. همیشه برایم سؤال بود که چرا وادارکردن خودم به انجام کارهایی که می‌دانستم برای بسط حرفه‌ام، غنابخشیدن به روابطم، سالم‌تربودن و بهبود زندگی‌ام باید انجام دهم، اینقدر دشوار است. کشف #قانون ۵ ثانیه به من پاسخی جواهرنشان داد: تغییر به شجاعت هرروزه‌ای برمی‌گردد که برای گرفتن تصمیمات پنج‌ثانیه‌ای لازم دارید.

نظرات کاربران

Ahad Masoumi
۱۳۹۸/۰۴/۲۱

کتاب به شما میگه تو شرایط مختلف وقتی افکار منفی مانع انجام کار درست میشه،با قانون 5 ثانیه این افکار و حذف کنیم و کار درستو انجام بدیم .مثلاً چیزای ساده مثل زود از خواب بیدار شدن ،موقع استرس و

- بیشتر
sury
۱۳۹۸/۰۱/۲۴

همه چیز به عمل بر می گرده و این قانون درست همونی هست که برای عمل بهش نیاز دارید. عالی و کاربردی. با این می تونید کارهایی که همیشه عقب انداختید رو انجام بدهید، دوباره شروع کنید و زندگیتون رو

- بیشتر
alijoudakiii
۱۳۹۷/۱۱/۰۷

این کتاب مسیر زندگی شما رو تغییر میده، کافیه امتحانش کنید، امتحانش مجانیه

far
۱۳۹۹/۰۲/۰۸

بشدت صدای گوینده ازار دهنده هست

احسان
۱۳۹۷/۱۱/۰۵

کتاب صوتی خوبی هست البته اگر به توصیه هاش عمل کنید .

soran11
۱۳۹۹/۰۷/۱۹

کتاب عالیه به دیگران توصیه میکنم که بخونن ولی نه این کتاب چون گوینده بشدت ازاردهندس واییییی

nargesi
۱۳۹۸/۰۷/۳۰

من این کتاب رو نپسندیدم چون همش رو میشد در قالب یه فصل از یه کتاب بیان کرد و اصلا نیازی به این همه اطناب صحبت نبود! گوینده هم که بشدت آزارنده و بد خونده.

hadi jahanbozorgi
۱۳۹۹/۰۸/۲۲

قانون ۵ ثانیه رو ۱۰۰ بار توضیح می ده. توصیه نمی کنم کل کتاب رو گوش بدین. یا خلاصه هاشو گوش بدین یا فقط قانونشو یاد بگیرین. قانونش خوبه ولی خیلی زیادی توضیح می ده. خسته می شه آدم.

mobin.b
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

عالیی

labkhandee_khoda16
۱۳۹۸/۰۲/۱۶

خیلی خوبه که قیمتش مناسبه

زمان

۶ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۶۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۶۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان